Hey, Ik zie net dat Fifa 2003 op Classic uitkomt, van 30 E, maar mijn vraag is of het wel een goed spel is waar je wat uurtjes mee kan doorbrengen? Of kan ik beter wachten tot Fifa 2004? Nou ja, iedereen bij voorbaat dank voor de reacties*)
Die €30 is hij zeker waard. Hij ziet er grafisch goed uit vind ik. Hij speelt wel heel anders als Fifa 2002 en het is niet meer zo dat je langs de zijkant kan gaan lopen de bal voorgeeft en hem erin kopt. Ik vind dat de Difficulty Levels ook beter zijn als bij de vorige, zodat er voor iedereen wel een moeilijkheidsgraad inzit. Moet wel zeggen dat hij leuker is als je hem met vrienden speelt, want toen ik het een tijdje alleen had gespeelt vond ik het niet zo leuk meer. Maar toen liet ik hem een paar maandjes liggen en ben ik er weer verder mee gegaan.
als je ook een gamecube of ps2 heb, zal ik toch maar eventjes Pro Evoltion Soccer of Winning Eleven kopen, als je alleen een xbox hebt moet je het wel met Fifa doen, aangezien Fifa 2004 nog niet uit is, is het moeilijk te zeggen of je beter kan wachten
Maar die koop je niet voor €30, dus dan zou ik toch voor Fifa 2003 gaan als je maar €30 wilt uitgeven.
ik denk het wqel, ik heb altijd al zitten twijfelen om de game te kopen maar deed het niet vanwege het vele geld, nu word hij een stuk goedkoper en koop ik hem waarschijnlijk wel!
ik denk dat je beter kan w8 op 2004 vwant dar komen volgens mij weer NL teams ... zelf zit ik meer te twijfelen of ik moh ga halu
Wanneer wordt hij 30 Euro? En waar? Nooit van prijsverlaging gehoord, maar voor die prijs neem ik hem wel mee denk ik .
Bij de bart smit hier (Uithoorn) is ie al 30 euro dus als je hem wil kan je hem iig hier al voor die prijs komen halen
Ja dat vond ik wel. Ik vond de singleplayer toch erg goed. Veel afwiiseling, dan weer te voet, dan in een auto, dan in een onderzeeer. Cerder heb je verschillende moeilijkheidsgraden en die verschillen behoorlijk dus het wordt echt wel moeilijker. En je hebt een hele grote multiplayer met veel speelmodes, met veel levels, wapens enz.
Fifa 2003 is zeker je geld waard.. Ik wou Fifa 2003 zelf ruilen. Ik vond het nix meer aan, de game lag al een maand of 2 in mijn kast, maar ik de PU awards speelde ik em weer ff, op een mooi lcd scherm en een andere camerastand dan normaal, en sindsdien speel ik met dezelfde camerastand, sideline...echt geweldig speelt ie... ik had niet verwacht dat ik em ooit nog uit de kast zou halen... *)
fifa 2003 moet je kopen ik heb 'm al een half jaar ofzow...want ik moest en zou 'm hebben, heb er dus ok €70 voor betaald..en het is echt een goed spel en voor €30 zouk ;m nie laten liggenn tis echt een prachtig spel..en Fifa 2004 komt pas over paar maandjes uit duss heb je weer tijd om te sparen
Weet iemand in winkel winkel deze game en ev. Moh: frontline al verkrijgbaar is voor deze prijs? En geen online shop, want dan moet ik naar www.gcshop.nl, dat weet ik.... IK woon in dribergen, dus het liefst daar in de omgeving (Zeist, Utrecht) Maar ook gewoon als ze ergens in deze winkelketens hebben. Bij voorbaat dank: - Bart smit - Dixons - FRee Record Shop - V&D: electriccity oh ja: bij de plaatselijke bart shit was ie gewoon nog 39,99