1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    500, maar ik heb nu 1GB en verstook dat niet eens altijd dus die gok durf ik wel te nemen opzich. :) Helaas heb ik een nog betere deal laten lopen, want er was een aanbieding met onbeperkt bellen/SMS + 1GB inclusief gratis S4 of alle andere hi-end toestellen. :mad:

    Er is ook nog een deal met gratis S3 voor 27,75 per maand, maar dat is bij Tele2 en vertrouw ik niet zo...
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zeker een goede deal. Het materiaal van de S4 mag misschien niet echt high-end aanvoelen, stevig is het wel.
    De kleuren op een Amoled scherm zijn inderdaad standaard niet echt realistisch, maar er is geloof ik wel een instelling om ze wel wat kleurechter te laten lijken. Persoonlijk vind ik die felle kleuren juist wel tof, de Samsung interface kan je gelukkig nog wel vanaf komen met een custom rom.

    Waar ik me bij Samsung alleen nooit overheen kan zetten is het design. Vroeger maakten ze nog best mooi spul, denk aan de E900, U600 en zelfs de Wave 2 en S2 vond ik nog best toffe toestellen. Maar de nieuwe Galaxy lijn vind ik echt helemaal niks. Blijkbaar ben ik een van de weinigen die er zo over denkt, gezien de verkoopcijfers van de S3 en S4.
    Laat ze maar eens wat mensen van de ontwerpafdeling van hun TV's en monitoren bij de telefoons zetten.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2013
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Prima deal :thumbs:.
    Zou niet meer voor een GS3 gaan, helemaal als je voor niet veel meer een GS4 kan krijgen.
    De GS4 is natuurlijk ook meer future-proof, en als straks de GS4 Google Edition uit word gebracht kun je die rom er zo opzetten, waarscnijnlijk gewoon via een flash tool dus dan hoef je niet eens met rooten/custom roms bezig :).

    De Sony Xperia ZR lijkt me ook wel een tof toestel, zelfde processor als de GS4 (alleen wat lager geclocked), water proof, onder water filmen en waarschijnlijk een betere camera.
    Alleen het scherm is 'maar' 720p, maar daardoor is ie wel zuiniger met de batterij, ook omdat de kloksnelheid lager is.
    Heb je de HTC One al geprobeerd?
    De Oppo Find 5 is binnenkort ook in Nederland te koop (dus geen import), voor 400a500 euro.:).

    De GS3 vind ik ook niet mooi maar de GS4 dan weer wel, vooral door de kleine bezel rond het scherm en het 'metalen' randje om het toestel heen.


    Lenovo heeft in China ook een nieuw toestel uitgebracht, wat een beest :D.
    [​IMG]

    Lenovo K900 met dual core Intel cpu, Android 4.2, 5.5" 1080p scherm en een 13MP camera. Prijs: 3000 CNY = 380 EUR\o/.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2013
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind de designs van Samsung ook helemaal niets. Ik trek die plastic look en feel ook veel te slecht.
    En daarnaast vind ik die custom Shell met kleuren ook verschrikkelijk. Veel te speels...
    Ook vind ik telefoons echt te groot worden.

    Mijn vorige phone was een htc sensation. Toen voor gekozen tov de galaxy S2 ivm de brouwkwaliteit en de custom Shell.
    Onlangs heb ik een iPhone 5 genomen en vind dat al een hele opluchting wat formaat betreft tov de sensation welke een 4,3" scherm had dus stapje kleiner als de S4
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond juist de S2 nooit zo mooi eigenlijk. Begon de Galaxy lijn pas mooi te vinden bij 3. :)
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, dat is zeker zo Remcom00 en ik moet er 2 jaar mee doen. :) En ook al zijn ze dus beide van plastic... De S4 straalt toch best klasse uit en de S3 ziet er gewoon cheap uit met eigenlijk een spuuglelijk design. Zeker als je ze naast elkaar legt. Het design van de S4 is best goed vind ik. Gewoon basic, maar toch strak. De S4 heeft ook een soort van carbon look en in het echt ziet dat er mooi uit moet ik zeggen. Het is jammer dat ze die rand niet van alu hebben gemaakt, maar Samsung wil blijkbaar alleen eigen toestellen (Bada anyone? :+) van alu maken. :emo:
    En ik moet het ook gewoon maar doen denk ik, want een 600+ kostend toestel wat net uit is voor in totaal 859 piek is een goede deal ja en het abbo zelf kost me dan in principe iets van een tientje per maand. Ik ga alleen een stapje terug met 500MB op lagere snelheid, maar die mooie snelheden op papier haal je toch nooit echt. 8)
     
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik stond ook voor de keuze welke telefoon ik zou nemen een paar weken geleden, alleen ik kwam van een iphone 4s. Ik zat goed te twijfelen tussen de s4 en iPhone 5. Heb (helaas?) voor de iPhone 5 gekozen. Maar nu er ong 2 weken in bezit te hebben, moet ik wel zeggen dat ik toch wel een beetje spijt krijg. En zit er helaas ook nog is 2 jaar aan vast!!! :mad:
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Soms mag je ruilen, zelfs tot 30 dagen. Al geprobeerd?
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

    Kut telefoon!!!! :mad:

    heb vandaag een Samsung Galaxy S 4 binnen gekregen en opgestart en de firmware update uitgevoerd. Normaal gesproken hoort mijn telefoon goed te functioneren, echter begint mijn telefoon continu te trillen (Geen beeld). Naar een Vodafone zaak geweest en daar is de software opnieuw erop gezet, maar zonder resultaat.. Telefoon blijft trillen als ik 'm aanzet, zonder een beeld te weergeven.

    =) Iemand wellicht het zelfde probleem gehad op een andere telefoon?
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kut pech waarschijnlijk! :p Zeker een Vodafone branded toestel met eigen firmware?
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Yep, toestel vandaag (Nieuw) binnen gekregen. Geen idee of het eigen firmware is.. :F:
    Weet wel als ik een nieuwe telefoon heb, geen " firmware " update uitvoer. Kut zooi! Kut Pinksteren tussen door ook nog hé, nog langer wachten!! :'-(
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dude, veel plezier met de duplo user interface... ;) Hoe zakelijk, schoon, gestileerd en uiterst rustig de interface van Sony is, ga je met de samsung naar een duplo omgeving :+

    Heb er wel een dag mee gespeeld en met dat carbon-achterkant ziet de s4 er wel gelikt uit, alleen de UI is zo kinds naar mijn mening.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet ik, maar daar prik ik wel doorheen en misschien is er custom nog iets te fixen. ;) Ik had graag bij Sony gebleven, maar er is niks interessants voor mij nu helaas en Sony is weer een beetje aan het kutten de laatste tijd. Wat zijn ze sowieso aan het doen met die camera's joh, echt te slecht hoor... Zonde! :eek: Met welke zat je trouwens te spelen? Witte of zwarte? :)

    @Leis: Als die van Vodafone zelf komt is die branded...
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De zwarte S4, mooi toestel hoor! Wel een beetje licht qua gewicht naar mijn gevoel, maar wat samsung zo goed doet, naar mijn mening is dat de scherm er echt vanaf spat! Alle kleuren lijken wel op het glasplaat te liggen itt andere merken telefoons waarbij de display echt een paar mm achter het glasplaat zit.

    En de bezel is ook zo flinterdun, wel vet.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Je kunt trouwens zo een andere launcher uit de Playstore halen, thema erbij en klaar is kees :).
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja apex launcher ftw. Nog tips voor awesome themes?

    Voda is vodafone branded idd.. leis heb je via kies of ota geupdate
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2013
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja precies, dat had ik dus ook en het display is ook sterk verbeterd met betere kleuren en geen waas/blauwe tint meer. Wit is ook gewoon wit. Die van de S3 is vrij slecht. Maar sowieso van de plaatjes denk je snel van de S4: Meh! In het echt denk je daar snel anders over! :)

    Wel jammer dat alle accessoires (oplader etc.) wit is.
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Via de telefoon zelf (kreeg een update melding) en zo geüpdatet met vervolg dat de telefoon niet meer werkt.. :mad:
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Klopt, maar meestal wil je de native-apps gebruiken van je merk-telefoon en die doen het dan niet op een andere launcher.

    Heb op de Sony bijna elke launcher geprobeerd die er is, maar kom iedere keer weer terug op de stocklauncher. De sony-apps en widgets zijn voor mij gewoon silky smooth.

    Buzz launcher is trouwens wel erg gaaf, maar ik snap nog niet de opmaak ervan. Ze gebruiken vaan UCCW en andere third-party apps om hun skin te maken.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niemand heeft hier zeker zo'n code voor een gratis 64GB geheugenkaartje voor de S4?
     

Deel Deze Pagina