xbox cd-rw probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hans NL, 7 jul 2003.

1. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem. ik heb altijd cd-rw kunnen branden en de xbox heeft ze altijd gelezen maar nu opeens doen ze het niet meer. het kan niet aan de cd's liggen want daar is niets mee aan de hand. het is gebeurd nadat ik de pc een keer geformatteerd heb maar daar kan het volgens mij niet aan liggen. met de xbox zelf is niets gebeurd en de rewritables die ik altijd gebruikt heb zijn van het merk Nashua 700 mb en ik heb altijd met windows media player gebrand. weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

alsvast bedankt, Hans Bargeman

2. ITNL

ITNL Guest

jah da merk gebruik ik ook en nooit last mee gehad. hmmm dit is wel vreemd jah, misschien dat je xbox dvd speler gevoeliger is geworden in de loop van de tijd. Is ook wel eens gebeurt met m`n dvd speler in m`n pc.....

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MIsschien heb je voor de format nieuwe brander drivers geinstalleerd en dat nu nog niet gedaan?

4. jvdl1982

jvdl1982 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    raar want bij mij doet geen 1 gebrande cd het

5. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja

zit er in de xbox een speciale dvd speler anders zet ik er gewoon een andere in want de garantie is toch al afgelopen

6. Caphex

Caphex 2nd Place 1st Loser.

Leuk Bevonden:
    1
    Ja het is een speciale dvd speler, er is een winkel waar je een neiuwe in kan laten bouwen, maar als ik jouw was, zou ik dan leiver een "nieuwe" xbox kopen, daar zitten als je geluk hebt een samsung drive in, deze kan ook gewoon cd-r lezen..

en wat betreft cdr-w, doe is een full format van die cdrw misschien helpt dat.

7. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    vaag probleem bij mij doen ze het ook nooit geloof ik
    ik heb van die philips dingen ik dacht dat ze het niet deden

8. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook

full format heb ik ook al geprobeerd. ik vind het toch wel raar dat ze het opeens niet meer doen. zelfs niet met cd-rw die nog nooit zijn gebruikt :confused:

9. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook met een of ander merk.

Na een paar keer gebruikt te hebben doet ie het niet meer. Maar als ik een nieuwe koop dan doet ie het gewoon weer dus ik heb de conclusie getrokken dat na een paar keer de Xbox gewoon niet meer de cd kan lezen omdat de putjes in de cd gewoon steeds minder duidelijk worden ofzo.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik gebruik een bijna 4 jaar oude Philips CDRW en die is toch al minstens 40x overgeschreven en werkt nog perfect.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Staan op die cd liedjes of staat er een film op? Want de Xbox (die van mij toch) kan geen gebranden (op een cd-r(w)) filmen afspelen alleen maar liedjes.

12. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja

het zijn echt alleen liedjes en ik heb ze ook allemaal netjes omgezet in een wma file. de cd speler kan ze wel lezen maar de xbox niet :confused:

13. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    verbatim gebruiken werkt perfect

wel alleen de 8maal10 speed!

14. Caphex

Caphex 2nd Place 1st Loser.

Leuk Bevonden:
    1
    't schijnt trouwens zo te zijn dat CDRW's de lens van Thomson drives in de xbox kunnen beschadigen .. misschien is dit ook wel hetgeval .. dat ie aan het dood gaan is...

Deel Deze Pagina