1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metro: Last Light

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 14 jul 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vind ik echt knap werk van zo'n kleine developer

    Ben ook blij dat ik hem wel gehaald heb, vind het echt een hele vette game.
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Spel is nog aardig zwaar volgens mij. Ik wilde het even proberen, en zelfs op de laagste settings merk je dat die het al lastig heeft. Moet wel zeggen dat op de laagste settings het spel er alsnog toch nog wel mooi uit ziet hoor.

    Even nadenken nog of ik hem ooit voor de PC haal. Denk voor nu gewoon voor de 360. Vond Metro 2033 ook wel gaaf.
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een demo van dit spel dan?
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Nee}:]

    Heb het via een andere manier geprobeerd:emo:

    Wilde even kijken hoe die is en volgens mij is die sfeer wel weer top.
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet ik de moraalridder uithalen hier...
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Sfeer is echt weer geweldig. Grafisch is het bij vlagen ook echt ontzetten mooi. Helemaal als je in ranger mode speelt zonder HUD. Weerseffecten, belichting etc is allemaal top
     
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Rustig aan zeg:{

    Ik koop gewoon al mijn games hoor, maar sommige wil ik wel even eerst proberen.
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Jaja, ik zal de politie eens even bellen.
     
  9. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad alleen een minpunt is dat de AI soms erg slecht is , maar dat had Metro 2033 ook.
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben ik het niet mee eens. Misschien is dat als je niet op Ranger mode speelt wel zo maar ik heb het spel net uitgespeeld en vond de AI van de menselijke tegenstanders echt veel en veel en veeeeel beter dan die in 2033

    ze doen lichten weer aan, jagen op je in groepjes, worden gewoon ge-alert als er een lijk ligt (dat was in 2033 vaak niet zo) , roepen om versterking , flushen je uit je verstopplekjes met granaten en zijn al met al gewoon veel geloofwaardiger

    Stealth is echt de way to go in ranger mode. Headshots (dubbel tap als ze een helm hebben) of stealth takedowns/throwing knives werken als een trein
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2013
  12. fred_y

    fred_y Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet. Vraagje, als je Russisch insteld als taal kan je dan wel Engelse ondertiteling eronder hebben? Ik had van iemand begrepen dat dit niet kon, wat ik een beetje vreemd zou vinden.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat kan maar ik zou eerste keer gewoon op engels doen

    in de stations praten mensen vaak door elkaar en dan heb je aan 1 ondertitel niet zoveel
     
  14. fred_y

    fred_y Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn te horen. Ja daar zit wat in, aan de andere kant is het voor de beleving mischien beter om de originele taal te horen. Ook al volg je niet alles.
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Game speelt heerlijk op de PC. Ik heb een Intel Graphics HD 4000 (128 MB dedicated geheugen met max iets van 1,8 GB) op een i5 3e generatie 3210M. Mijn RAM geheugen heb ik naar 8 GB gebracht. En het beeld is super en de game die draait gewoon soepel. Voor 20 eurio gekocht echt een superdeal.

    Kan je het dus halen op de PC, doe dat aub is veel mooier dan mijn geliefde XBOX 360.

    Spel is zeker een directe sequel dat merk je meteen na een paar minuten spelen. Game heeft wel heel veel dialogen die je volgen moet, Ik heb de subtitels maar uitgezet want het leidde mij af.

    Mensen zeker halen deze game!
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Gast, koop eens een fatsoenlijke GFX-kaart :+ Dan kun je de game pas echt fatsoenlijk spelen :) Het verbaast mij ook dat een onboard-kaart deze game trekt...

    Maar idd: gewoon halen deze game mensen. Die Ranger mode als DLC slaat nergens op, maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van de game.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2013
  17. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt het dat van dit spel geen demo is? Ik was in de veronderstelling van wel, maar na een uurtje zoeken op het net betwijfel ik dit.
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor het echte werk heb ik me consoles uiteraard. Het zal je verbazen hoe scherp het beeld is met een onboard kaart. Ik heb geen Laptop gekocht om te gamen , game laptops zijn nu nog iets te prijzig!

    Maar dit beestje trekt Metro en ik ben erg blij dat ik voor 20 euro het spel op een behoorlijke resolutie en snelhetd kan spelen geen last van lags! Ik ben nog steeds verbaasd hoeveel detail dit spel heeft ik ben ook bewust naar xbox 360 beelden gaan kijken en ook daar ziet het er prachtig uit!

    Spel is vanaf minuut 1 bruut, kreeg de schrik van mijn leven bij de opening!
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Moet je geen gold account of zo hebben, misschien, dat heb ik de laatste tijd vaak dat je even het spel wilt testen maar een demo nerrgens te vinden!
     
  20. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het downloaden van demo's is alleen een internet verbinding vereist. Gold is voor het online gamen en de exclusieve content.
     

Deel Deze Pagina