1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 3 mei 2013.

  1. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje triest, vind ik. Ik speel elke dag BL2, maar wacht gewoon af op wat komen gaat. Beetje bizar trouwens dat men zelf maar een dag prikt op de kalender, en daarna de vinger naar Gearbox wijst. Maar ja...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat devteam vertrouw ik al niet meer sinds dat huwelijksaanzoek van Claptrap. :lol:
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Borderlands 2 Gear Up Weekend: The Beast Approaches
    [​IMG]
    Prepare for the arrival of Krieg the Psycho -- the new playable character for Borderlands 2, releasing May 14 -- with special in-game events from May 10 through the end of May 13!

    The Bandits of Pandora can feel one of their own approaching and have ramped up the production of Bandit gear accordingly, so expect to see an increase in Bandit gear drops when playing Borderlands 2 while connected to the internet. But watch out! Reports suggest an increased population of Badass Psychos in Lynchwood, Thousand Cuts and Eridium Blight.

    To learn more about Krieg, check out the hands-on previews at Game Informer, Rev3, DLCentral, NBC News and IGN as well as tune in to the 2K and Gearbox livestream on Monday, May 13 at 3PM CT (What time is that for me?) at twitch.tv/2k

    Voor de links en origineel bericht:
    http://www.gearboxsoftware.com/comm...ands-2-gear-up-weekend--the-beast-approaches/
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    sweet! alleen bandit gear... :+

    Is het nu al actief?
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij is inmiddels beschikbaar op Xbox live :)!

    Helaas voor mij, is hij nog niet beschikbaar op steam -_-''.
     
  8. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice nice...~! Van wat ik heb gezien is het wel een leuke character om mee te spelen. Jammer dat het niet in de Season Pass word gestopt.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    toch maar gehaald :+ Action skill is alleen érg kort zeg met een enorm lange reload time.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha, toch maar? Of uiteraard? :)

    [​IMG]
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Toch maar, ik speel de laatste tijd het spel niet meer dus was niet vanzelfsprekend. Maar als in juni de nieuwe DLC komt, ga ik die wel met krieg uitspelen :) leuke character alleen compleet waardeloos tegen bosses
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo'n vermoeden had ik ook al, nou'ja ik ben over het algemeen een soloist, dus dat is zeer spijtig. Verder m'n eerste indruk is momenteel wel positief, de action skill gaat mij wat veels te snel. Owh 2 kills verder en ik ben er weer uit -_-'', fijn hoor? Ik neem aan als ik eenmaal wat hoger level ben, ik hier wat meer van kan genieten. Het doet me allemaal wel wat aan zero denken, beetje tof zijn met je zwaardje maar toch waardeloos op hetzelfde moment.

    Al zou je natuurlijk met Krieg ook de fire tree kunnen doen of the bloodlust :).
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je hebt een skill dat als je damage neemt, het sneller rechargt (5 punten is 200% en zelfs 400% als je healthdamage neemt, wat erop neerkomt dat je zowat meteen je skill weer hebt) in de linker tree heb je een skill dat je 0.25 seconde per stack erbij krijgt bij je activering. Max 100 stacks betekent dan aardig wat tijd erbij.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kortom, levelen!

    Wel jammer dat bosses alsnog kut gaan worden.
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Now that Krieg the Psycho has been unleashed, SHiFT codes for a Golden Key in Borderlands 2 to celebrate!

    PC / Mac: KBCJT-JJJ6W-9WXJB-BTBTJ-XJWTF
    Xbox 360: K35T3-TJR95-TBS36-WXBT3-T35CS
    PlayStation 3: CB53J-XJZCB-5CC5B-H3WTJ-WX95B

    These codes will be active through May 20, 2013 -- be sure to use them before then!
     
  16. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn Psycho op level 61 gekregen. Met behulp van vrienden. Kan nog niet echt zeggen hoe het is om bosses te verslaan in mn eentje. Wat ik wel kan zeggen, is dat ik me enorm vermaak. De teksten die uit zijn mond komen, zijn hilarisch. Hij vertelt complete verhalen. Wordt helemaal lachen als je met meerdere Psychos in een spel zit. Nu is het wachten op de nieuwe DLC...zucht..... :)
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels level 39 ofzo, zonder vrienden etc :+. M'n mechomancer levelen ging toch ietsje makkelijker, die had ik binnen 2 dagen 50. (ook zonder hulp)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0

    Zonder hulp ? _O__O__O_
    Ik heb al mijn karakters op 61 gekregen zonder hulp, maar deze keer had ik zoiets van 'ach wat ken mij het schelen'...
    Het vervelende eraan is wel, dat het doorlopen van normal en tvhm te makkelijk ging, maar goed.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel de pc versie :+ op steam heb ik geen vrienden die Borderlands 2 spelen.

    Ik heb 3 karakters van level 50 (heb na de level patch niet meer gespeeld) en nog een level 43 Zer0.

    Het is wat jammer dat als ik nu weer ga levelen al m'n legendaries een beetje waardeloos geworden zijn. (en heb geen zin om weer zoveel te gaan farmen xD)
     
  20. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow binnen 2 dagen. Damn dat red ik niet hoor~! _O_
     

Deel Deze Pagina