1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    @jensss

    Hoe speelt 3421?

    Ik wil namelijk dit team als A team maken en deze als B team. (of deze)

    Maar omdat ik Robben ook graag nog wil proberen zat ik aan deze 3421 als B team te denken. Heb volgens mij ooit wel eens eerder een 3421 gemaakt maar verdedigend ben je een stuk kwetsbaarder toch of valt dat mee?

    @rekers38: dit iets?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2013
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja 3421 is is denk ik niet de beste opstelling om mee te spelen als je perse wilt winnen. Ik heb hem gekozen omdat dit de enige manier was om ronaldo, neymar en ibrahimovic te combineren. Het is erg aanvallend je speelt namelijk eigenlijk met 5 aanvallers (LM, LF, ST, RF en RM) waardoor je voorin altijd veel ruimte hebt en bijna altijd wel een mannetje vrij hebt lopen. Echter, dit betekent dat bij counters je vaak een mannetje tekort komt waardoor dit vaak voor gevaar zorgt. Dus het werkt een beetje beide kanten op. Je gaat er op termijn wel beter door verdedigen moet ik zeggen;)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    And I stopped reading right thur.
    Stamina van Ramires: 94.

    Echter rent hij met zijn high-high workrates wel inderdaad het hele veld over en is hij sneller moe. Een med-med of med-high speler zou daar wellicht beter passen.

    Jens, ziek team trouwens. Ronaldo, Neymar, Ibrahimovic en Ben Arfa in één team. _O_
     
  4. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok tnx voor je snelle reactie. Ik ga er nog ff over denken..
    Als je wat eerder een doelpunt tegen krijg compenseer je dat weer door zelf makkelijker te scoren natuurlijk bij 5 ATF :p
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En zeker als al die 5 spelers geweldige FUT-spelers zijn. Ronaldo, Ibrahimovic, Neymar en Ben Arfa zijn overpowered, waar Menez ook gewoon een hele goede spelers is.
     
  6. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeker een tof team van hem! Maar ik heb iets meer dan 1 miljoen coins op de ps3.. Dus zelfs Robbery is nog niet haalbaar.. =(
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Enige nadeel is dat sinds ik met Ronaldo speel je ten eerste non stop berichtjes krijgt en daarnaast dat de meeste tegenstanders er alles aan willen doen om vooral Ronaldo niet te laten scoren :emo:
    Maar goed dat kan ook aan mij liggen uiteraard. Menez is inderdaad een prima speler, alleen jammer dat die geen 5 * skills meer heeft :p
     
  8. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het team Amersfoorter, ik zal nog wel ff kijken.

    Bale komt denk het beste tot zijn recht op LW of heb ik dat mis?
     
  9. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet er iemand een leuk team voor zo'n 500k. Het liefst een opstelling met 3 verdedigers. Wel graag een beetje spelers die redelijk kunnen passen.(hoeft niet per se)
     
  10. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt een semi-voorkeur maar toch ook weer niet?

    Dat streept een hoop opties weg, hoor ;)!
     
  11. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Zit ik een beetje op de trade te kijken zie ik hem staan met een bod van 4600 coins dus ik denk ik bied gewoon 4700.. heb ik hem ook nog, haha! 8)

    [​IMG]
     
  12. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

    Mooie manier om je coins te verkrachten aan de kut spelers waar iedereen al mee speelt. Kan toch nooit leuk zijn om met zo'n team te spelen? En dan 5 verdedigers ook nog
     
  13. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Als ik jou was zou ik hiervoor sparen: http://www.futhead.com/fifa/squads/10832751/

    Ik heb hem zelf ook en het speelt fantastisch. Vooral Fellaini. _O_
    Minder is natuurlijk het spelen met Zarate. Maar ik vind het wel lekker om een snelle jongen voorin te hebben naast een kopsterke Klose en kopsterke Michu erachter, beiden met een beesachtig schot. Zarate is toch echt mijn topscorer, ongelofelijk maar waar.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  14. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Achja ik zal er niet wakker van liggen. Ik ben het gewoon zat om vaak op een of andere kut manier te verliezen. Ik had hiervoor een budesliga team met een 6 IF players. Team kostte iets van 900.000 coins en af en toe kunnen ze elkaar nog niet eens een bal toespelen. Of verdedigers die vanuit het niets ineens bij een een diepe bal keihard naar voren rennen. Dan maar een Brazil team waar iedereen mee speelt.
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Helaas zijn er meer mensen met die denkwijze. Verpest de game grotendeels IMO. Veel 'plezier' met je 'originele' brazil team..
     
  16. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
  17. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zowel Piqué als Ramos heeft High-Med als WR. Is risicovol in een 3atb formatie. De voorhoede, middenvelders en flankspelers zijn goed zo. Goede WR voorin, toffe LM qua workrates en sterk centraal duo op het middenveld.

    Beter:
    [​IMG]

    Vind de stats etc hier op de teampagina:
    http://www.futhead.com/fifa/squads/10935660/
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  19. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @siemenn weet jij niet nog een ander goed team ik vind zelf die duitse verdedigers 'minder' om mee te spelen.
    budget is 500k exclusief martinez omdat ik die al heb.

    mag ook best een hele andere competitie of spelers zijn.

    ik speel nu hier mee maar ben niet tevreden met de achterkoede vooral de cv's
    http://www.futhead.com/fifa/squads/10936784/#
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Goede CV's voor 3atb:

    Italië:
    - (IF) Chiellini, (TOTS) Bochetti en Ogbonna _O_.

    Frankrijk:
    - Sakho, (TOTS) Mangala en Kaboul _O_.

    Engeland:
    - TOTS Jagielka, Smalling en Jones. :D

    Bundesliga:
    - Santana (_O_), IF Boateng en IF Dante. :)

    Premier League:
    - (IF) Kompany, IF Sagna en (IF) Koscielny _O_

    Ligue 1:
    - (IF/SIF) Thiago Silva, Sakho en (TOTS) N'Koulou _O_.

    Serie A:
    - (IF) Chiellini, Ogbonna en Campagnaro :D.
     

Deel Deze Pagina