1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metro: Last Light

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 14 jul 2011.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het toch vragen, op welke settings speel je het dan?
    :+
     
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Gold is nodig als je een demo direct wilt spelen.. Silver account members moeten een bepaalde tijd wachten voordat ze een demo kunnen spelen
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Normal (zelf verhoogd) kan hij gewoon aan bij een resolutie van 1600 x 900. Het verbaasd mij dus echt dat de gfx er behoorlijk goed uitzien en het spel gewoon draait!

    Uiteraard heb ik een ultra setting op youtube gezien en die is uiteraard nog veel strakker. Maar ik vind het gewoon tof dat ik voor mijn doen deze game kan spelen ........ kwam er ook nog bij dat ik hem voor 20 euro op de PC kon kopen absoluut klasse!

    \o/\o/
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gold, maar volgens mij is er geen demo. Ik zie ook niets op de site van Last Night... jammer. :'-(
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus de game is erg geslaagd zo te horen? Ik vond de eerste echt heel goed, alleen voelde de guns echt wat zwakker aan, ook qua geluid. Ik heb vernomen dat dat echt veel beter is in Last Light?

    Dit is ook erg leuk

    [yt]iPaKNFnb1cs[/yt]
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Nice! Handen en vooral de vingers zijn met detail geanimeerd. :thumbs:
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Uitgespeeld, jammer dat ik alleen de bad-ending gekregen heb.
    Ach ja aangezien ik hem toch in Ranger mode nog wou spelen kan ik hem alsnog halen.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nieuwe drivers hebben gelukkig de meeste bugs verholpen. Game ziet er echt fantastisch uit op de PC (maxed out). Console versies zien er trouwens ook erg goed uit.

    [​IMG]
     
  9. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik speel em ook op PC en hij trekt het wel, maar soms heeft hij het toch een beetje moeilijk :)
    Maar dat komt volgens mij ook doordat mij harde schijven ramvol staan enzo..
    Ranger mode is echt sweet! stealth en throwing knives ftw! :)

    vind die horloge ook cool zodat je weet hoelang je filter nog meegaat van je gasmask! en dat je je masker kunt afvegen is ook mooi gedaan!

    topgame!
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar hoe voelt het schieten aan? Echt beter dan in 2033?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yup.

    Wapens voelen een beetje aan zoals in BF3. FoV is natuurlijk wel iets anders..

    Ik heb alleen nog maar ranger mode gespeeld dus ik weet niet of je op de normale moeilijkheidsgraden nog wel echt bullet sponges hebt. Maar in Ranger mode voelen de wapens erg goed aan.

    Alleen de sniper was ik niet zo weg van. Voegt niet veel toe naast een AK met scope. Maar dat zal buiten ranger mode wel anders zijn. Sniper doet dan natuurlijk meer damage en dan heb je aan 1 AK headshot misschien niet genoeg
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Oh god dat was echt dramatisch, die hit detection klopte af en toe ook totaal niet waardoor mijn hele stealth playstyle constant faalde:mad:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is zeker verbeterd, je hoeft echt geen headshot meer te missen

    Als je gaat sprayen is het een ander verhaal, dan kun je zo een hele clip in en om 1 mutant knallen maar als je de tijd neemt komt alles netjes aan
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    En op tijd van wapens verwisselen.
    Waar mensen ook zaten te zeuren in 2033 dat ze weinig schade aanrichtten met hun wapens, omdat sommige mensen de hele tijd met starterwapens aan het spelen waren
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kom ik weer aan met Ranger mode maar daar kun je eigenlijk tot het einde toe tegen de menselijke tegenstanders prima met de Bastard uit de voeten. AK is wel beter maar een headshot is een headshot dus het maakt allemaal niet zoveel uit

    Alleen voor de bosses en de mutants wil je natuurlijk wel graag zo snel mogelijk de snelste/beste shotgun

    de Saiga is echt koning wat dat betreft
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn, wat een toffe game zeg! _O_

    Gisteren begonnen op Ranger Normal en zat er gelijk in! Paar uur achter elkaar gespeeld, dat was alweer eens tijdje geleden. Heerlijk om te spelen zonder HUD en andere dingetjes in je beeld die alleen maar afleiden, doet de sfeer echt enorm goed _O_
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze voelen een beetje aan als BF3? Dat klinkt geweldig. Want die zijn super in BF3. Hoe zit het met het geluid van de guns? Ze klonken heel zwak in 2033, hoe is dat hier?

    Ja absoluut. De sfeer was echt subliem en verder een geweldige game, maar dat schieten...ai jai. Echt een wonder dat het de game gewoon niet verneukt heeft.
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pff lekker, m'n game is (automatisch) gesaved op een punt waarbij het filter van gasmask nog maar 11 seconden werkt en ik heb geen nieuwe meer. Heb nu na het reloaden snel gezocht in de omgeving naar een filter maar kan niks vinden :x
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga hem bestellen nu, 42,16...schitterend prijsje en ik wil deze echt heel graag spelen. Het is de Limited Edition. Hoe zit het eigenlijk met dat Ranger Mode gedoe, dat zit hier gewoon bij lijkt me toch? Ik zie het niet bij de beschrijving staan en via Google ook niet echt.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja die zit er bij
     

Deel Deze Pagina