1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    You Will Be Able To Trade Xbox One Games Online, Microsoft Says

    Xbox One games will require a one-time activation code to use, but you'll still be able to trade and sell them online, Microsoft tells Kotaku—although we're not 100% clear on the details.

    Speaking to us at the big event in Redmond today, Microsoft corporate vice president Phil Harrison clarified a couple of details about the system's used game policy and explained that there will be a solution for people who want to trade games with their friends.

    Here's how the system works: when you buy an Xbox One game, you'll get a unique code that you enter when you install that game. You'll have to connect to the Internet in order to authorize that code, and the code can only be used once. Once you use it, that game will then be linked to your Xbox Live account. "It sits on your harddrive and you have permission to play that game as long as you’d like," Harrison said.

    Other users on the console will be able to play that game as well, Harrison said. So you don't need to buy multiple games per family. "With the built-in parental controls of the system it is shared amog the users of the device," he said.

    But what if you want to bring a game disc to a friend's house and play there? You'll have to pay a fee—and not just some sort of activation fee, but the actual price of that game—in order to use a game's code on a friend's account. Think of it like a new game, Harrison says.

    "The bits that are on that disc, you can give it to your friend and they can install it on an Xbox One," he said. "They would then have to purchase the right to play that game through Xbox Live."

    "They would be paying the same price we paid, or less?" we asked.

    "Let’s assume it’s a new game, so the answer is yes, it will be the same price," Harrison said.

    But that doesn't mean used games are dead. In fact, Harrison told us, you'll be able to sell your Xbox One games online.

    "We will have a solution—we’re not talking about it today—for you to be able to trade your previously-played games online," Harrison said.

    The Xbox exec wouldn't give further details on how this system will work, but we're assuming that once you're done with a game, you can trade the code online and it will be erased from your machine. But what will you get? Other games? Microsoft Points?

    No matter how the final system works, it is not likely to please GameStop, the world's biggest buyer and seller of used video games, but it could be a tantalizing way to share games with your friends in the virtual space.
     
  3. Roidbuster

    Roidbuster Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Kijk de controller en de Xbox One, is de one nu zo groot of de controller? :p
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat voor input is dat op de controller hier mensen?

    [​IMG]

    Ik had het nooit verwacht, maar ik ben nu gewoon lichtelijk bang dat ik straks niet kan gamen en kletsen met vrienden tegelijk. Game geluid van de Turtle Beach gaat via het surround kastje en die is optical, maar die headphone plug moet toch ergens in. Komt MS ineens met iets nieuws dat je in die input moet klikken en dan de headphone jack erin?
     
  5. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dat plaatje vind ik de console er heel anders uitzien. Het past wel in het plaatje van dat we tegenwoordig alles 'retro' recht maken, getuige Windows logo en nu ookal het Xbox logo. Vandaaruit vond ik de Xbox S wel ideaal.
    Zullen wel genoeg alternatieven gemaakt worden zodat hij nog gewoon bruikbaar blijft.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lijkt erop dat we nieuwe headsets moeten kopen als er geen 2,5mm naar usb adapters voor uitkomen
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Mn Xbox is altijd aangesloten op internet en als internet het niet doet ga ik wel Rollercoaster Tycoon spelen :cool: Haal 'm wss wel, ook omdat het een bluray-speler heeft.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou echt fucking klote zijn zeg. Er is totaal geen reden om niet gewoon een input op die controller te maken. Ineens moet alles maar anders. Ik denk echter wel dat we game geluid via de headphones zullen krijgen, aangezien dat via optical gaat..maar het mic gedeelte niet. Goed gay zeg...zo dan.
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop gewoon een proper surround systeem man, veel vetter:emo:
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    En een 17 inch scherm |:-



    Bij n shooter werkt n surround headset vele malen beter
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Misschien gaat het net zoals bij de PS3. Heb je helemaal geen kabel nodig naar je controller
     
  12. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk dat ze op de Xbox Reveal niet verteld hebben dat de console niet backwards compatible zal zijn, geen games kan afspelen die al een keer op een andere account zijn afgespeeld tenzij je een klein bedrag betaalt en je de console minstens 1x per 24 uur contact moet laten maken met het internet.

    Ik lees dit nu her en der maar als het echt waar is (ik kan het gewoon niet geloven, zo retarded is het) ga ik gewoon voor de PS4. Gears is toch veranderd in een noob-franchise en elke andere game die nog mijn interesse kan wekken is ook verkrijgbaar voor de PS4. Ik hoop dus op een verdomd goede E3 die mijn mening nog kan veranderen...
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal al bij al nog wel mee vallen. Dat er geen games van de X360 kunnen op gespeeld worden stoort mij allezins niet echt. Buiten natuurlijk als ik dan denk als ik een potje GTA V wil spelen in de toekomst. Mss komen ze dankzij de kritiek toch nog met oplossingen?
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ik denk nog steeds dat Sony en Microsoft weinig anders gaan doen op gebieden van always-online, backwards compatible en zulke zaken. Daarmee gaan ze geen risico nemen tegenover elkaar denk ik.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geloof me wanneer ik zeg dat ik hier een gestoorde surround set heb staan, echt ziek duur ook. Maar het probleem is..ik woon in een bovenwoning, buren onder mij dus en de subwoofer dreunt HEEL erg door. De TB was dus de ideale oplossing en serieus man...ik zweer gigantisch bij dit ding. Ik hoor in MP en SP games echt ALLES, supergeluid en een fantastische bass.
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Faal op Faal..

    Majornelson twittert 6 minuten geleden:

    "There has been some confusion about #XboxOne and used games, this blog post may help clear things up http://mjr.mn/11Wv9ZB "

    Dus denk je, ha fijn, eindelijk een duidelijk antwoord..

    Dit zegt niets, natuurlijk kun je games tweedehands verkopen, MAAR WAT IS DE FEE??

    Argh.. Nee natuurlijk kost het niets als je onder je eigen account een game speelt.. Ze zeggen dus nogmaals dat je mag gaan betalen wanneer je een tweedehands game koopt..
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dat is een groot probleem, want de headphone jack is alles behalve lang van de headphones. Dus als die in de console zou moeten....impossible.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Maar de headphone jack hoeft helemaal niet in de console. Gewoon aansluiten aan de audio kabels en de ps3 herkent gelijk ook de microfoon
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Helemaal nu het bekend is dat de X1 niet BC wordt geloof ik wel dat er een versie van GTA V voor de nieuwe Xbox uit gaat komen. GTA V wordt misschien wel dé grootste game van de 360, en hij komt een paar maanden voor de Xbox One uit. Als je kijkt naar hoe Microsoft zijn oude consoles behandelt (ze hebben de originele Xbox laten vallen als een baksteen bij de launch van de 360), geloof ik niet dat ze zo'n grote game alleen maar uit gaan brengen op een console die nog max. 3 maanden 'te leven' heeft.

    GTA V gaat nog jaren gespeeld worden en het lijkt me niet handig van MS als ze iedereen dat op een oude console laten doen. Dan is er nog de DLC die ongetwijfeld gaat komen, stel rond mei 2014. Ik denk niet dat er rond die tijd nog veel leven in de 360 zit...

    Nee als MS slim is halen ze GTA V ook gewoon naar de Xbox One, dan hebben ze meteen miljoenen nieuwe potentiële kopers erbij. :)

    Inclusief ik :+
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm....effe geen idee hoe ik dat voor me moet zien want het lijkt hier niet mogelijk. Alles gaat via een surround decoder kastje en die is optical naar de 360. Nou ja...we gaan het wel zien. Duurt nog een flinke tijd tot de release van het ding.





    @ PePzi NL

    Same here man. Ik haal hem dan ook gelijk voor de Xbox One. Maar of Rockstar echt een next-gen versie/port in de pijplijn heeft zitten.........denk je niet dat ze eerder meteen bezig gaan aan een next-gen project? Hoewel...Bully ook opnieuw is uitgekomen, terwijl ie ook voor PS2 en Xbox 1 was toch? Of was Bully alleen op PS2 en 360?
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina