1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik denk dat ze toen ze de releasedate naar september verplaatsten (de game was toen al 95% af neem ik aan, anders hadden ze nooit met zoveel zekerheid spring 2013 gezegd) het team in twee delen gesplitst hebben; de helft om de game 100% af te maken en te polishen, en de andere helft om de game next-gen compitabel te maken.

    Of ze hebben een complete andere tak van Rockstar dat laten doen, hell if I know :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik help het je hopen broeder, 100%!

    @LeipMocro


    Misschien zoiets als dit zou kunnen werken straks:

    [yt]9tZMD33ybFo[/yt]

    @ 3:19

    maar dat is de headphonesjack voor PC...dus apart genoeg dat het schijnbaar voor PS3 wel werkt op die manier.
     
  3. scumbag15

    scumbag15 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox One zal helaas dagelijks online moeten zijn, anders kun je niet meer gamen:

    Kotaku: If I’m playing a single player game, do I have to be online at least once per hour or something like that? Or can I go weeks and weeks?

    Harrison: I believe it’s 24 hours.

    Kotaku: I’d have to connect online once every day.

    Harrison: Correct.

    Link: http://kotaku.com/xbox-one-does-require-internet-connection-cant-play-o-509164109
     
  4. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Always online.... Who cares? Zijn er dan serieus nog mensen waarvan hun Xbox niet constant via de kabel of wifi aangesloten is op het internet?

    Wat betreft used games; dat zou wel kut zijn als je dan € 10,- ofzo extra moet betalen. Dan krijg ik minder geld voor mijn spellen waar ik op uitgekeken ben. Ik koop zelf toch zelden 2ehands games.

    Ik weet het nog niet wat het wordt voor mij, veel zal afhangen (en met mij geldt dat voor vele) wat voor console de vriendengroep wilt gaan halen. Misschien wordt het deze keer wel weer een Playstation. Alhoewel ik een lichte voorkeur heb voor de Xbox vanwege de controller. En de online service die de afgelopen jaren beter was dan van de PS3. (Ik ga ervanuit dat dat met de next-gen consoles allemaal wel wordt rechtgetrokken).

    Overigens stelde de reveal van de Playstation ook niet veel voor, sterker de console zelf werd niet eens getoond. En als je het commentaar leest op het design van de One, is dat blijkbaar heel belangrijk.

    De E3 zal meer duidelijkheid geven,tenminste zolang er in-game beelden getoond worden. Dat ze tussenscenes zo mooi kunnen maken als ze zelf willen weten we zo langzamerhand wel.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Xbox One: Greenberg reiterates “main focus,” to be on games at E3 2013
    We weten al dat we beelden van Forza 5 krijgen, Black Tusk Studios game.Ryse verwacht ik absoluut, de game van Respawn denk ik, Rare, etc.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Destroid over Forza 5 en Quantum Break:

     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Heb jij mensen zien spelen? Ik niet...Ze kunnen me alles wijs maken zolang ik geen echte gameplay zie.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dude i don't disagree, maar we gaan het nu gauw genoeg zien. E3 gaat behoorlijk beslissend zijn, want daar gaan we sowieso horen wat allemaal launch games zijn, waarvan we sowieso weten dat Forza 5 eentje is. Dus je kan er donder op zeggen dat we een demonstratie gaan zien bij E3, hadden ze dat trouwens ook niet gezien na de trailer?

    Hoe dan ook....15 exclusives, waarvan 8 nieuwe IP's. Het is eigenlijk al bekend dat er verschillende interessante third-party exclusives zijn. Dan is het eigenlijk alleen nog de vraag....hoeveel is er Kinect-only? (of meer Better wth Kinect...voice commands en dingen zoals dat dus) en hoeveel is er XBLA? Wat we nu weten:

    - Black Tusk Game (moet grootste game worden) is exclusive, is bij E3!
    - Forza Motorsport 5, launch game, bij E3!
    - Quantum Break is exclusive, hopelijk bij E3!

    Maybe bij E3

    - Respawn's Titan game (maybe exclusive)
    - Rare's game (Kinect only? Of ook controller?)
    - Lionhead game (Fable 4 of MMO)

    Gelukkig niet lang meer.

    Trouwens er worden zoveel tegenstrijdige dingen over die FEE gezegd van used games..hoe zit het nou echt dan? Het boeit mij weinig, ik koop vrijwel nooit used games..maar het zou een uitermate trieste ontwikkeling zijn.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    En Playstation dan? Heb het idee dat hun veel meer op de gamer focussen met alles sharen ook e.d. Controller daarvanbziet er al gewoon, jandunno, ademt meer gaming uit. Ben zwaar benieuwd hoe het uiterlijk van die cobsole wordt, daar staar je immers toch naar naast je tv. Is niet het belangrijkste, maar dan nog.

    Mijn weloprechte excuses voor al mijn vervelende opmerkingen tijdens de presentatie trouwens, maar jezus, wat ben ik dissapointed. Nu er een kort nachtje over geslapen te hebben, ben ik het nog steeds. Nog stille hoop dat we echt brute shit gaan zien tijdens de E3 (incl een Slim variant van de console of entertainmentsystem of hoe je het ook wilt noemen nu 8) ), maar de eerste indruk is vooralsnog niet en niet goed. Voor heel veel mensen geldt dat.. En daar draait het toch wel om, bij zo'n persconferentie. De eerste indruk.
    Berichten over geen backwards compatibility en geen tweedehands games meer, of althans, extra betalennvoor dergelijke games, maken deze indruk alleen maar slechter.


    Wat denken jullie? Controller kan toch niet weer zo huge zijn als de eerste controller van de eerste Xbox joh..fucked up shit 8)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge jonge...laten we op zijn minst rustig op E3 wachten misschien?

    Besides...vergeet effe iets niet, ditte:


    De verwachtingen waren zo extreem fucking bullshittig onrealistisch van sommige mensen. MS heeft zo overduidelijk gezegd dat dit een console reveal was, hun toekomst visie, the big picture. E3 is voor de GAMES! Holy shit waarom lezen mensen toch niet?

    Over dat gesproken:


    Mattrick teases “amazing” Xbox One games for E3, possible Black Tusk reveal
    May 21st, 2013 Posted in News, Xbox One | 0 Comments

    Update: One correction: Mattrick references “Phil”, though this is likely a reference to Phil Spencer as opposed to Phil Harrison – the former is mainly in charge of video game production.

    Today’s Xbox One unveiling didn’t feature much in the way of games. But that’s what E3 is for, right?

    Now that the Xbox One has been announced and Microsoft has demonstrated its core functionality, new titles will be given a chance to shine. And if Xbox head Don Mattrick is to be believed, fans “are going to be blown away.”

    Mattrick teased “amazing content” for Microsoft’s E3 2013 media briefing during an interview with GameTrailers/Spike earlier today:

    “Xbox is created by gamers, for gamers. So that’s our core. That’s our DNA, that’s what we do. We decided that we were gonna do an unveil, tell people the name, let them see the box, let them see our vision, and we’re going to show such amazing content at E3. People are going to be blown away.”

    Mattrick continued, hinting at a possible reveal from Black Tusk Studios – formerly known as Microsoft Vancouver:

    “We’ve got more projects going on in our studios. We’ve got this great team in Vancouver under the codename Black Tusk. I’ve seen some of the things that they’re working on.”


    When asked if Black Tusk’s new game will in fact be on hand for Microsoft’s E3 event, Mattrick said:

    “Maybe. You have to work on Phil [Spencer] for that one. I’m voting for showing it at E3, Phil’s still thinking he doesn’t want to overload people with too many games.”
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Even een tweede reply, anders worden het van die drukke posts:

    Helemaal goed dit....maar please laat het niet Kinect only zijn. Onmogelijk dat wij gamers dat echt heel tof gaan vinden dan.

     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Haha was ook niet richting jou bedoelt ;) Je moet gewoon alles met een mooie korrel zout nemen.

    Zoals de games...15 exclusief. Verwacht er niet te veel van aangezien de Kinect nu een verplicht onderdeel is van de One. Ik ga een paar "titels" opnoemen die "exclusief" zijn voor xbox.

    - Kinect Sports One
    - Disneyand Adventures Kinect One
    - Kinectimals One
    - Dance Central 4

    Vergeet niet dan Kinectimals (of hoe die crap ook toen heette met dat jongetje) ook werd gebracht als een grote exclusieve titel. Aangezien M$ (yes im bringing it back) tot nu toe geen flikker geeft om de gamers. One is tot nu toe zwaar teleurstellend. M$ is binnen 3 generaties van pure game console veranderd in iets wat gewoon pijn doet als gamer. Dit was de console voor de gamers, de hardcore fans, gemaakt met liefde voor en door gamers.Dit "ding" is uit de marketing machine van Micro$oft gekomen. De laatste paar E3's waren al slecht, met super veel nadruk op de andere functies.

    Het is overduidelijk dat het geen game console meer is in eerste plaats. Als het zich zou richten op de gamers dan zou er backwards compatibility op zitten, geen probleem met 2e hans, bij de onthulling echte games laten zien. Maar nee, het richt zich op de mensen die een media centrum willen hebben die ook af en toe kan spelen (in US).Ze zijn er achter dat de marketplace meer geld oplevert dan console games. Dus worden we aan de kant gezet als slachtvee....Hoe duidelijk wil je het hebben in een quote
    Valt het jullie op dat er nergens over games gepraat wordt? Ja? Dit komt omdat het daar niet meer om draait. Aan het einde van de presentatie wordt ons nog een bot toegegooid waar we om zouden moeten vechten...een nieuwe COD en een Forza...de bedoeling was dat we het verhaaltje maar hadden moeten slikken en ons richten op de paar games...hij is duidelijk dat M$ totaal andere richting is opgeslagen dat de rest van de wereld.
    :x :{




    Nee als je kijkt maar, hij lijkt zelfs kleiner...tenzij die gast enorme handen heeft.
    [​IMG]
    [​IMG]

    EDIT:
    Dit dus wederom
    Dus het gene waar mensen over vallen, de echte games links laten liggen en zich richten op andere dingen....Ik denk dat we Conker Kinect aan het lijstje kunnen toevoegen
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is NIIIIIIIICE!!!!!...en nu ga ik ook slapen..holy shit.

     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kan kink ff niet delen via mobiel maar check allemaal de Xbox One vid van angry Joe op YT :D
    Die shit illustreert echt 10000procent mijn gedachten.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Je weet toch wel hoe je een link deel met je Android mobiel?

    Sent from my X909 using Tapatalk 2
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik kan me zijn woede prima voorstellen. Ik een goed na gedacht over puchen van deze reveil....het was midden in de nacht voor japan, en die hebben niets met facebook,Nfl oid. Dit ruikt gewoon naar een grap....het moet haast wel
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Man man man wat een faal:

    - voor het tv gebeuren heb je een extra box nodig
    - 2e hands gaat via opnieuw/extra betalen (think of it as a new game)
    - Kinect moet altijd aan staan (ik hoop toch echt dat dit bij de PS4 niet het geval is)
    - Je Xbox moet een internetconnectie hebben
    - Ze zijn zijn niet voor de beste graphics gegaan
    - En MS wil graag een console met features waar geen hond in Nederland (en alle non USA landen) op zit te wachten.
    - van de 8 gig aan ram gaat er 3 (!!!) naar het OS en blijft er 5 over voor de devs.

    Na een nachtje slapen en bijlezen is het nog erger dan gisteren :+

    Eigenlijk heeft MS precies gedaan wat al steeds in de geruchten te lezen was: graphics etc worden minder belangrijk, het wordt een (usa only) multi media apparaat, 2e hands verkoop draaien ze de nek om etc.

    edit: op neogaf lees ik net ook dat er alleen nog maar een hdmi-out is voor de tv. Dunno hoe erg dat is.

    edit2: mbt de fee lijkt het er op dat je het hele spel opnieuw moet kopen....zo gek zullen ze toch niet zijn?

    http://www.eurogamer.net/articles/2...cond-hand-sales-and-always-online-in-xbox-one

    wel raar dat de zoon uit bovenstaand stuk eerst op een andere console mag spelen maar later het spel op dezelfde console moet spelen.
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    'Xbox One Reveal: Angry Rant' bekijken op YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=9ekOtn7L1N0&feature=youtube_gdata_player

    Kan die naam ook nog steeds niet begrijpen. Ja all entertainment in ONE. But why, serieus..
    Ook is het nu gewoon een PC in feite met games installen.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Iedereen boos. Iedereen heeft internet, iedereen heeft 500 gb, iedereen krijgt 15 fucking nieuw exclusives op E3 + multiplats.

    Je indruk kan minder zijn, maar mij draait het om de content zelf, als dat goed is boeit de rest mij persoonlijk weinig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina