1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Even mijn two cents.

    Wat ik echt frapant vind, is het gedoe met altijd online. Dus als er een internet blackout is dan kan ik niet meer gamen als die langer dan 24 uur duurt? Dat vind ik erg raar.Verder is het ook zo dat xbox live niet overal beschikbaar is. Dus de console kan ik niet spelen bij mijn opa op de boerderij in Marokko waar geen internet verbinding is? Dat is echt vreemd!

    Deze strategie, als je het zo kan noemen, sluit wellicht de helft van de wereld uit als potentiële klant. Ik kan mij niet voorstellen dat Microsoft hier serieus over heeft nagedacht.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En dat is dom van MS. Eerste indruk is toch belangrijk. Waarom zoveel negativiteit veroorzaken. Wees duidelijk en concreet. "Not always online but internet connection required".. "no fee if you log in but if he wants to play it on his console he has to pay full price. But we're working on a trade in system but thats secret atm"... die 2 dingen zijn de dingen waar iedereen nu over praat.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat had allemaal wel wat duidelijker gemogen. Een lijst met features zou ook wel fijn geweest zijn.

    Nu moeten we overal dingen weg plukken van het internet, daarnaast snapt niet iedereen van MS wat het nu precies doet. Vandaar dat we in sommige gevallen 2 verschillende verhalen horen.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Exact.. bij sony veel meer duidelijkheid. En iedereen wilt gwn duidelijkheid
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6


    O he is pissed!

    haha:lol:

    The xbox One, is just a voice remote for your tv
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Tsja, in het beste geval is dat je voor het overzetten van digitale licenties een fee moet betalen, maar dat zal wel niet.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Nice.
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb niet alle pagina's gelezen maar mijn grootste probleem met deze generatie consoles is het feit dat er camera's op zitten. De voordelen zijn nihil; besturingsmogelijkheden die ik niet ga gebruiken en tijdsbesparingen die ik niet wil. Microsoft heeft echter wel een camera in je kamer staan die zelfs je hartslag ziet en altijd aanstaat. Wie garandeert mij dat er niemand meekijkt? Waar is mijn privacy gebleven? Noem me paranoïde maar ik zit daar dus echt niet op te wachten. Ik heb min of meer gemist wat er op de PS4 staat maar volgens mij krijgen we daar een soortgelijke situatie toch? Als dat zo is dan moet ik mijn hoop vestigen op de steambox.
     
  9. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is of the Chain~!... Ik ga helemaal stuk hier. :lol:
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hahaha, het zal rustig worden op de Bazaar :lol:

    Ik had mijn keuze al gemaakt voor de presentatie van de nieuwe Xbox, en het is fijn om te zien dat ik met een gerust hart de PS4 kan aanschaffen en nooit meer hoef om te kijken naar de Xbox. Vroeger kocht ik alles, maar tegenwoordig wil ik dat niet meer. Ik moet dus 1 console kiezen, de keuze is nog nooit zo gemakkelijk geweest.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, denk dat dat nooit duidelijk gaat worden, of dat ze zeggen dat ze er niets mee doen (en mogelijk gegevens wel gebruiken of doorspelen). Maar zo vertrouw ik meer grote bedrijven niet meer.
    Dan is de vraag of je je er zorgen om moet maken (we leven in een tijdperk waarin we veel van ons op het web zetten); de een zal het niet boeien, de ander is er nog erg sceptisch over of komt er (te) laat achter dat (te) veel info over hem / haar al bij anderen bekend is.

    Ben echter nog erg sceptisch over het tweedehands gedeelte. Zit niet te wachten op een soort van 'huren' van games, voor de volle mep.
    Daarnaast gaf ie in de presentatie aan dat het gebruikelijk is dat je games naar vrienden meeneemt om te spelen, hoe gaat dat straks, en kan ik nog wel een game uitlenen, zonder zelf non-stop aanwezig te moeten zijn?
     
  12. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik vermoed dat je, net zoals je de games koppelt aan je account dmv een activatiecode, je deze games ook weer kunt ontkoppelen en de games weer vrij zijn om door te verkopen. Zo werkt het ook met bijvoorbeeld licenties van Office programma's.. Als je die deactiveert krijg je de licentie op de activatiecode weer terug.

    Zoals iedereen ook erg benieuwd of deze Xbox gaat werken met nederlandse set-top boxen. En uiteraard naar de E3, Forza zag er wel belachelijk goed uit..
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ga m,n pc gewoon vervangen dat is de beste optie! Dat wordt sparen!
     
  14. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat ik ook aan te denk appie21. Haha...
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Precies, dat vertrouwen ben ik ook helemaal kwijt. Stapfoto's op cloud zetten doe ik al liever niet maar een bedrijf wat in staat is om al mijn bewegingen in huis te zien vind ik al helemaal een stap te ver.

    @ discussie over PC

    Goeie optie maar in mijn geval financieel niet haalbaar. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de steambox. Hopelijk wordt dat een goed alternatief maar dan moeten ze een dezer dagen toch wel met concrete plannen gaan komen.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoeveel gaat dit ding kosten?
    En waar kan ik die show beetje terugkijken (samenvatting?)
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    En als de one nu eens mer dan 600 euro gaat kosten
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Er is toch geen extra TV-kastje? Dit zit in de Xbox ingebouwd.. Er werd wel gezegd dat er een extra device nodig is om deze functionaliteit te gebruiken, maar volgens mij doelde ze daarbij op een set-top box van een digitale TV-aanbieder.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ah oke, heb ik dat verkeerd begrepen. Wedden dat wij ook maar enige functionaliteit van dat soort grappen jaren later krijgen? En dan in zeer beperkte vorm :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina