1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    De maar 5 available gigs die developers krijgen is wel een schande.

    volgens mij gaat de hd-kabel van je kabelbox in de xbox-one en de output hdkabel van je xbox naar je tv.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    He bah dus niet backwards compatible...
     
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Nu moet iemand me even helpen, ik heb gisteren een beetje door de persconferentie heen zitten scrollen, maar ik kan niet echt zeggen dat ik achterover ben geblazen..

    Nu zit ik momenteel op stage, dus ook nu heb ik de tijd niet om er even op mijn gemak voor te gaan zitten. Maar ik heb het gevoel dat er gisteren een veelste grote focus op multimedia (lees: gimmicks) lag, en dan heb ik ook nog eens het gevoel dat veel van die functionaliteiten hier nog eens niet gaan werken (ook vaak zat gehad bij de 360, non?).

    En toen het eindelijk tijd was voor de games zag ik alleen een paar EA Sports titels en een nieuwe COD die er eigenlijk niet eens heel erg next-gen uitzag. Daarbij mag je ook de volle pond gaan betalen voor 2ehands games en is er geen sprake van backwards compatibiliteit.

    Dus.. maar hopen dat E3 nieuws brengt van exclusives en veel hype gaat genereren? Want damn, het feit dat Sony aandelen met 8% stijgen en Microsoft daalt met 1% is geen goed teken om heel eerlijk te zijn.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Helaas niet, wel je account+achievements en dergelijke, maar dat is toch maar een pleister op een gapende vleeswond :mad:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kinect info:

     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik had al stiekem verwacht dat Microsoft ons zou teleurstellen. Ze stellen ons al jarenlang teleur. De focus lag gister meer op TV dan op Specs en Games. Wel jammer, had gehoopt op grote verassingen gister die maar uitbleven. Toch maar hopen op de E3.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Fardo ben erg benieuwd naar jou mening...
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt blijkbaar ook maar een Xbox Live account nodig per familie (dus daarom is het family account verwijderd):

    @Falcon NL - Ik ben eigenlijk eerst nog de data aan het verzamelen. Voor ik een mening kan geven. Maar wat ik tot nu toe weet ben ik redelijk positef (ook al is er weinig over games verteld) :mad:
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Fardo wacht nog op BBQ USB-support. :+
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Dat is in ieder geval wel redelijk positief nieuws.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    In iedergeval is de friendlist dus nu vergroot naar 1000 users
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik had vooraf weinig verwachtingen omdat het, zoals hier vaker gezegd, om een console reveal gaat en de E3 voor de games is. Datgene waar ik het meest mee in de maag zit is de verlegging van focus die MS er op nahoudt betreffende de Xbox One. Zoals ik gister al zei vond ik de PS reveal ook niet alles maar daar was het duidelijk dat de console in dienst staat van de games, iets wat ik bij MS pijnlijk miste... En dan kan je wel zeggen dat de games er ook komen en de rest dus een extraatje is, maar ik wil gewoon dat ze gaming voorop stellen en daar al hun aandacht in stoppen. Na pas een half uur kregen we iets te horen over games en het is toch echt een gamingconsole imo. Wat dat betreft zet ik momenteel mijn geld in op de PS daar die gaming nog hoog in het vaandel heeft staan en alle randzaken ook als randzaken benaderde.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nog meer interessant nieuws

    aan de usb 3.0 port kan je een andere hdd hangen en daar kan je ook games op installeren ..
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Waarom zeggen ze dit soort dingen gisteren? Dat zou veel interessanter zijn geweest!
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn, dit is echt exact wat ik denk :p
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja jullie zijn uniek. Nee hoor. De hele wereld denkt op dit moment zo...
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat van die AI kan toch al sinds Forza 1?


    Ik ben eigenlijk alleen echt teleurgesteld in het feit dat de DRM nu via je account gaat en niet meer gewoon via de disc

    Ik vind het echt een kutstreek dat ik geen games meer kan lenen/uitlenen
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De Xbox Reveal ging over het entertainment gedeelte E3 en Gamecon gaat over de Games (Gamecon is de nieuwe TGS for MS) ... Ik verwacht dat xbox one niet op day 1 in Japan te koop zal zijn

    Dit is ook interessant:

     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vond ik wel meevallen juist, iig die trailerbeelden.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dit is toch sexy? :

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina