Ik heb het spel 2dehands en de handleiding zat er niet meer bij, dus daarom vraag ik het maar aan jullie: hoe doe je counter attacks? tia Marcel
x induwen (blocken) en als de tegenstander hoog schopt/slaat dan moet je x en hoog duwen, hetzelfde geld voor midden en laag maar dan moet je natuurlijk naar achter en laag duwen.
krijg je een hoge aanval dan is het schuin achter hoog dus bij speler 1 links boven... + de block knop krijg je aanval in midden dan is het gewoon midden (naar achter dus) + block krijg je lage aanval schuin naar achter (laag) +block Thats all! *)
ach dat counteren vergt wel wat timing....dus niet gelijk opgeven als het niet lukt. Voormij was de exercise mode heel hulpzaam. is het jullie ook al opgevallen dat veel tekken combos ook in doa3 werken maar die combos niet in de exercise mode staan beschreven.
Counteren is iets te makkelijk heb ik altijd het idee Mn broertje wint door alleen te counteren, maarja, met grabben own ik hem hard
Eigenlijk zijn de hierboven beschreven moves geen counters, maar grabs. Couteren doe je door precies na te doen wat je tegenstanders doet, grabben als hij gaat grabben, slaan als hij net wil gaan slaan. Dus als jij grabt en je tegenstander doet het net iets later, krijg jij een counter throw, die ongeveer 2 keer zoveel damage doet. Met punchs/kicks werkt dat ook zo, alleen merk je er weinig van, er staat dan alleen onder je heatlh-balkje in het rood counter-attack...maar de beste manier om een aanval af te weren is toch wel blocken of grabben
Ja je moet ff oefenen maar als je t eenmaal kan is het spel ZOVEEL leuker, dan wordt het pas écht spannend. Ik speel t altijd met mn zusje en nu zij ook kan counteren als de beste en heel veel grabbed wordt t echt leuk. Dan is het echt als je op het verkeerde moment grabt of blockt ofzo dan kost t je n game. Toch own ik r nog steeds hard