brute force probleempje

Discussie in 'Algemeen' gestart door nickyb, 7 jul 2003.

1. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in brute force kan iemand me helpen?:'-(
    ik moest een kanon ofzo met light grenates verlichten ofzo maar die had ik niet meer dus ik ben gaan zoeken en ging iets te ver en ik kan nu niet meer terug om het te doen, en dus kan ik de missie niet meer halen.

weet iemand of ik die missie opnieuw kan doen zonder alle missies over te doen.

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je vraag niet helemaal.
    Als je stopt met het spel, of dood gaat kom je terug in het begin van het chapter of je kunt gewoon die missie opnieuw spelen via campain -> jouw naam en dan het niveau en lvl kiezen. Maar ik weet zo niet welk lvl dat is, dus verder kan ik je ook niet helpen.

3. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel dat ik per ongeluk een chapter verder ben gegaan en kan niet meer terug om het kanon te verlichten dus heb ik niet alle objectives completed en dus mision failed, en mijn vraag is of iemand weet of die chapters opnieuw kan doen of het hele campaign opnieuw moet doen.

4. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je heel de missie overnieuw doen..je kunt wel de chapter waarmee je bezig bent overnieuw doen maar daar heb jij niet veel aan..lijkt me

5. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    dus moet ik dan de hele campain overnieuw doen?

6. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel.. succes

7. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    nee alleen de missie
    je kan toch restart missie(/chapter) kiezen als je dood ben
    dat moet je dan doen

8. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    dat is het nou juist ik be een chapter te ver

9. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat dan? Is dat een main objective? Ik dacht dat je die eerst moest doen voordat er gesaved werd voor een volgende chapter. Maar ik ben bang dat je nu de hele missie overnieuw moet doen.

10. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    HEt maakt niet uit of je een chapter te ver bent, als je restart MISSION!!!! doet en dus niet campaign overnieuw dan kan je het op nieuw doen. Maar als je gewoon door kon lopen dan was het hoogstwaarschijnlijk een secondary objective en kan je de missie net zo goed uitspelen en een ander keer voor de 100% gaan.

11. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    het was geen secundary objective en als ik restart mission doe kom ik gewoon bij de chapter waar ik nu ben en dat is een chapter te ver.

12. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet, dan was het gewoon een stuk uit de vorige missie :?

13. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    toch is het zo

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    lijkt me sterk je hebt gewoon twee opties in je startmenu tijdens het spelen, één is restart chapter (daar ben je dus al te ver) en de tweede is gewoon restart mission, als je dus de vorige mission al hebt uitgespeeld lijkt me heel sterk dat je dus nu een mission failed zal hebben terwijl je dus eigenlijk maar net bent begonnen ???? maar goed whatever je moet gewoon niet stom doen en restart MISSION doen en niet restart CHAPTER

Deel Deze Pagina