Ben nu in het bos, in de arena, waar ik die grote spin moet verslaan, maar ik weet niet hoe. Kan iemand mij helpen? P.S. Die walkthrough, die hier ergens op het forum staat, is volgens mij niet van de xbox game, maar van de PC game van harry potter
Je moet alle spinnewebben met Incendio kapot maken , dan valt Aragog naar beneden en dan moet je hem beaten.
huh? Dat is een spreuk die ik nog niet heb. Waar moet die spreuk geleerd worden. Dit zijn de spreuken die ik wel heb: flipendo, lumos diffindo,expelliarmus, skurge, avifors, incendio. Deze werken in ieder geval niet tegen die spin. B.v.d. Jannes
Reageer dan niet mastapiece........... Iemand die me echt kan helpen? Ik kom echt niet verder tegen die spin.
incendio is tog die paarse spreuk? nou soms gaat die spin even zeg maar op zijn achterpoten staan en dan als een gorrilla op zijn borst slaan en dan zie je zo een paars puntje op zijn buik. dan komt er zoo een klein spinnetje van hem naar jou toe, doe haal je weg door hem te flippendoeen en dan ga je snel voordat aragog weer verdergaat met naar jou toe lopen , richt je snel die incendio op hem dat doeje een stuk of 3 keer en dan komt ron met die auto en dan ben je daar weg