1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vind het niet lelijk, lekker simpel en duidelijk
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Inderdaad, ook niet zo groot gelukkig :)
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de box art wel mooi. Al maakt dat natuurlijk niet zo veel uit.

    Ben echt benieuwd naar E3 geworden, gelukkig duurt dat niet zo heel lang meer.

    Ik hoop dat Microsoft iedereen versteld zal doen staan en het volledig over game-gerelateerde zaken gaat hebben, al verwacht ik van niet. Aan de andere kant zou ik het ook niet erg vinden om Microsoft vaarwel te zeggen na alle (core)game-onvriendelijke onzin van de laatste paar jaren. Vraag is dan alleen wel in hoeverre Sony het beste met haar fanbase voor heeft, heb na de PS2 vrij weinig van Sony gevolgd.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hier hetzelfde. Staat bij mij thuis een stuur en stand voor zo'n 600 euro bij elkaar. Het zou toch vrij fucked up zijn als ik die niet op de One meer zou kunnen gebruiken.
    Hoe zit het eigenlijk met de PS4 wat dat soort dingen betreft? Volgens mij nog niets bekend over toch?
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nope. Als je er naar kijkt is van beide consoles helemaal niks concreets bekend. Zowel Sony als Microsoft zijn erg vaag.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nog niet voor zover ik weet

    maar na de E3 zullen we wel meer gaan horen over welke 3rd party accesoires wel en welke niet meer gaan werken op de nieuwe consoles

    lijkt me toch dat de compatibiliteit voor de betere racing setjes die gewoon via USB aangesloten zijn wel te regelen moet zijn door de makers
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik zou het stuur alvast verkopen :+
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat ps4 kontroller betreft en headset. Die had weer een 2,5mm ingang nu onderin toch? Hopelijk snel compatible headsets voor beide
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind dit wel een mooi artikel met een duidelijk punt. Hij raakt je in ieder geval op het punt waarom we zo moeilijk doen, namelijk: Ik ben hardcore gamer en ben er al sinds het begin en nu sta ik niet meer als eerste centraal.


    Gizmodo artikel
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    http://www.mcvuk.com/news/read/publ...of-xbox-one-pre-owned-sales-at-retail/0116137

    dit zou het systeem van MS zijn...een zeer kwalijke zaak als je het mij vraagt. Daarnaast ook wettelijk gezien niet mogelijk in Europa.
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Vond'm niet direct terug in deze thread op wired/gamelife keyword dus misschien is deze vid nog niet langs geweest over de technische mogelijkheden van de kinect.
    Best interessant, vraag me wel af hoe hij alles invult als 5 (of zelfs 6) mensen wat achter mekaar gaan staan/bewegen in plaats van mooi "gerangschikt" voor de camera.

     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dit lijkt me inderdaad niet haalbaar

    waarom zou je hier uberhaupt aan beginnen als retailer?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En als ontwikkelaars er ook geld voor krijgen. Is het binnen no time ook op de PS4. Als dat al niet zo is als dit allemaal doorgaat.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  15. Seh

    Seh Guest

  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zal wel lukken. Als je even over nadenkt dan is de Xbox One een mooi stuk hardware die TV/Games/Films kan afspelen. Alles in 1 apparaat, wie wil dat niet hebben onder de tv? Kortom uniek wat het apparaat allemaal kan.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    In Amerika gaat ie sowieso als een gek verkopen en in Europa denk ik ook wel, desalniettemin is het wel heel opportunistisch..
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb al verschillende non gamers horen zeggen van hee die Xbox One kan dit en dat en dit en dat. Er zullen veel mensen zijn die hem gaan kopen precies voor alles wat wij niet willen. (Ook al lijken mij persoonlijk de features totaal niet verkeerd.)
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit zijn toch wel features waar ik op zit te wachten. Tsja, zonder internet zouden die functies ook niet kunnen. Het feit dat je Xbox jouw gezicht herkent & zo zou kunnen inloggen is tof. (zeker bij vrienden)

    Nu is de vraag, als ik me scheer of een andere kapsel neem, herkent hij mij nog wel?
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina