1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het wel grappig die achievements. Is toch geen dealbreaker ofzo toch?
    Kijk je een aflevering van de Halo serie gelijk als die uitkomt. Krijg je een achievement. Slim van MS en leuk voor jou als je er interesse in hebt. :)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hoe kom je daar toch steeds weer bij? Is nog absoluut niets over gezegd

    Over MS mag je geen voorbarige conclusies trekken maar bij Sony is dit dan weer oke?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat erom dat mensen speciaal MS aankaarten dat het eng is etc. Of het typisch MS is die dat als enige zal doen. Want MS is eng en alle andere bedrijven zijn zuivere koffie.
    En geloof me die Eye gaat ook gewoon bij de PS4 zitten.
     
  4. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit gelezen:
    http://www.mcvuk.com/news/read/publ...of-xbox-one-pre-owned-sales-at-retail/0116137

    Daar wordt gezegd dat winkels spellen door mogen verkopen als ze een speciaal systeem van Microsoft installeren. De prijs wordt door Microsoft bepaald, maar de winkel mag de verkoopprijs bepalen (en daar krijgt MS een percentage van). Het spel wordt dan in het systeem ingevoerd wat het spel van jouw gamertag afhaalt. Wat dat zou betekenen is dat je alleen nog maar je spellen door kunt verkopen via winkels, en er dus waarschijnlijk niet veel meer voor krijgt.

    Maar hoe betrouwbaar die bron is weet ik ook niet.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    En dan zelf op internet rondstruinen waar je door nog meer bedrijven gevolgd wordt. :+

    Ik ben er ook huiverig over, maar ik ben bang dat er weinig aan te doen valt voorlopig.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dat de Eye Toy standaard bij de PS4 zit ben ik ook van overtuigd maar dat betekend nog niet dat dat ding aangesloten moet zijn om de PS4 te laten werken;) Headset zat toch ook bij iedere 360 was was verder ook optioneel :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zit me een beetje te verdiepen nu in de install etc.
    Wat is zo lees is als je de game hebt geinstalleerd heb je de disc niet meer nodig?
    Want de verificatie is dan via je account. Maar dan kan je dus die game kopen die installeren en dan weer terugbrengen naar de winkel met het bericht dat je het "niks vond"
    Dat kan je tegengaan met dat de winkels een syteem hebben die het gelijk idd van je account gooien. Maar wat als ik de game gewoon op de Bazaar verkoop?



    Dat was de discussie niet. Discussie ging erom dat Sony of MS kan kijken via die dingen en dus kunnen doorverkopen.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Jazeker wel, Het is namelijk bekend dat de Kinnect je hartslag kan volgen, en een infrarood kan zien. Dat bekend dat ze mijn fysieke reactie op dingen kunnen volgen. En voor games zou dit een super iets zijn...maar om data daarvan te verzamelen voor reclames en series is iets totaal anders.

    Edit:
    Dat was de discussie ook niet...dat maakte jij ervan. Gaat erom dat we zeker weten dat MS dit gaat doen, en dat het dus ZEKER eng is. Sony heb ik niet gevolgd weet ik ook niets van af.

    Edit2:
    Zucht....Als je dat niet door hebt ga ik het niet aan je uitleggen hybrid.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En dit heeft wat met de achievements te maken?
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Reageer toch eens normaal man.


    Zet die roze bril toch eens af.
    Niet alle negatieve berichten zijn meteen onzin.
    Ze zijn vaak ergens op gebaseerd. En niet altijd geruchten.

    Als Sony dat ook gaat doen, krijgen ze net zoveel shit over zich heen als MS, maak je daar maar niet druk om.


    Alleen, de kans dat Sony dat gaat doen is klein, zeer klein;
    De PS4 wil geen 'mediaplayer' zijn zoals de One dat wil.

    Ja de PS4 heeft ook multimedia crap, maar het grote verschil is dat het bij Sony altijd bijzaak is geweest; extraatjes.
    Bij MS is het net andersom. Daar zijn het hoofdpunten geworden. Bij MS is het belangrijk.
    Is ook wel te verklaren, TV in de USA is gewoon big business, nergens in de wereld zo big als daar.

    Maar in mijn ogen is het simpel; veel van die 'extraatjes'....daar heb ik al iets voor.
    Bellen (skype)? Heb ik een telefoon voor.
    Van gamekanaal naar TV? Afstandsbediening.
    (en ik heb er maar 1tje nodig dus 'vele afstandsbedieningen' is ook niet van toepassing op mij)
    Snel schakelen dmv voice? Met 1 knop op mijn remote ben ik er ook.
    Films huren? Nu had ik kunnen zeggen downloaden, maar dat doe ik niet. Dat is imo dus wel een echte plus. Veel beter aanbod op de Xbox dan via je provider (bij Ziggo tenminste).
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat kan dus niet. \o/

    Je kunt je games ALLEEN verkopen aan shops die een deal hebben met MS.
    Begint het nu een beetje door te dringen hoe crap dat dit is?

    Want die fee die shops moeten betalen, worden gewoon doorberekend aan de klant.
    Zo'n shop krijgt dus als enige games binnen voor verkoop, en wat doen shops als ze er al een aantal van hebben? Juist.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar zeg ik dat de berichten onzin zijn? Zeg alleen dat Sony het ook gaat doen.
    En media hoeft niet gelijk een onbelangrijk punt van Sony te zijn om het toch te gebruiken en info door te verkopen.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  13. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Apple doet dit toch ook al met de apple producten om te zien naar wat je luistert en alle dergelijke dingen? Is het nou echt zo erg dat ze zien met hoeveel je aan het gamen bent en naar wat je kijkt "OH NEE DE MEDIA APOCALYPS" chill out en voed die trolls en geruchten niet allemaal met paranoïde ideeën :/

    Wat used games betreft, dat kan inderdaad wel kut zijn voor diegene die hier op xboxworld verkopen als het een dergelijk systeem zal zijn, maar het is toch niet echt nuttig om daar zo over te speculeren en je er zo druk over te maken als het nog lang niet uit is en als de PS4 dat niet heeft koop je toch gewoon lekker een PS4? Niemand die je dwing om een X1 te kopen :+
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Waar staat dat Sony's Eye dat ook allemaal gaat doen dan? Jij weet het blijkbaar, dus laat maar zien waar jij deze wijsheid vandaan haalt.

    Van MS weten we het. Vandaar de ophef.

    Nogmaals, als Sony dat ook gaat doen, krijgen ze net zoveel shit over zich heen, en net zo terecht.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan succes ermee dan :thumbs:


    [​IMG]

    IGN dude.

    Schitterend die gedachte van mensen dat Sony gewoon 100% voor de gamer is en zich niet zal gaan focussen op non-gaming dingen. Nogmaals...lekker fucking boeien dat MS en Sony zich focusen op non-gaming dingen, zolang wij toffe games krijgen is het prima toch? Het lijstje exclusives voor de Xbox One is al veelbelovend en die van de PS4 zal dat ongetwijfeld ook zijn. Je vind al die non-gaming dingen niets...nou gebruik het dan niet.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ten eerste heeft MS het alleen geregistreerd en ten tweede het gaat over een patent van achievements voor kijken van series.
     
  17. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo all the way. _O_
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dan nog zou ik graag even willen weten waar jij steeds vandaan haalt dat Sony het ook gaat doen?
     
  20. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook niet wat er zo mis is om een all in one entertainment systeem te zijn, dat is toch gewoon reuze handig? :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina