1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, aandacht wordt gesplit ipv de volle 100% (wat al lang niet meer was deze generatie ofc.) die ze in games etc. kunnen stoppen want het is een gameconsole, tenminste dat hoopte we maar we krijgen dus een console, tv kijken, chatten etc. heb ik andere dingen voor. (beamer oa.) Het is gewoon raar, blijf gewoon bij een game console ipv je moneypik achterna te lopen, niemand zit te wachten op deze shit (tenminste als je een gamer bent) wat de eigenaren van de voorgaande generaties duidelijk waren, maar Ms ziet in alles weer meer en meer geld. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Als ze dat patent voor die achievements en het volgen via Kinect echt waar maken dan zijn ze echt belachelijk bezig. Eigenlijk is het aanvragen van het patent al bizar. Ik vind het zeer onkies.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Voor mij laat het een beetje zien dat MS de grenzen van de privacy aan het aftasten/opzoeken is. En dat vind ik een kwalijke strategie ongeacht welk bedrijf. (neem b.v dat pinpas gebeuren van Equens)
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Informatie over GDDR5 & DDR3

    Dat GDDR 5 nadelen heeft tegenover DDR3. Allemaal leuk en aardig, dat er GDDR5 in een PS4 zit, maar dit kan wel eens gaan tegenwerken.
     
  5. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet houden de devs zich toch bezig met games maken en niet met TV? Dus die games komen er toch sowieso? :)
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Bovendien is GDDR5 duurder, en is het meer geschikt voor de GPU, en ddr3
    voor cpu, Ik vind eigenlijk dat microsoft meer durft met de xbox-one ipv sony,
    sony gaat voor de bigger better en prettier, met minder innovatie, en microsoft verkend wat breder terrein,

    Ik vind de cloud juist interessant omdat het de xbox-one kan versterken over de jaren heen, en over always online mogen de hardcore gamers niet zuren, die zijn zelf altijd always online,

    het enige wat ik me afvraag is hoe de cloud werkt met upload speeds in huis,
    ik heb bij upc een goede download speed maar upload is een ander verhaal en een stuk
    langzamer.
     
  7. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, leuk zeg: 'Bekijk 10 verschillende reclames voor 50 punten'
    'Bekijk een reclame zonder te bewegen voor 10 punten'
    'Probeer de marathon TeenMom op MTV voor 24 uur vol te houden zonder in slaap te vallen voor langer dan 30 seconde voor 350 punten'

    Zo wordt 'gamen' een heel ander begrip. _O_
     
  8. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    en niet vergeten die ESRAM, wat hier al een paar keer vermeld is geweest
     
  9. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Prestaties ed. Voor studios zou die entertainment features ook niet positief uitvallen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Blijft mooi hoe hard Sony fanboys hier op blijven hangen van....dit is helemaal de shiiiiiiiiiiiit...terwijl ze geen idee waar ze het over hebben.

    Dit klinkt ook prima vind ik...hier heb ik geen enkel probleem mee:

    Ik zie het wel gebeuren dat je voor Watch_Dogs bijvoorbeeld je phone kan gebruiken dan...en Kinect? Tja ik denk voice commands. Maar zolang ze mij de controller niet uit handen nemen...... :thumbs:
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het is hier toch al weer een paar keer door mensen met verstand uitgelegd dat GDDR5 gewoon sneller maar dat het ESRAM wel helpt om het gat te verkleinen. Maar goed als jij mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen (want ben hier totaal niet verder in thuis:+) waarom GDDR5 nadelig kan zijn dan hoor ik dit graag want vindt dit wel een interessante kwestie
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Laten we eerlijk zijn, we gaan pas echt zien of er verschil is en hoeveel een beetje in het 2e/3e levensjaar van de console. Misschien nu iets eerder omdat de hardware tussen beiden op een paar vlakken gelijk zijn.
     
  13. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Klopt, maar dit gesprek is er iedere generatie...En uiteindelijk bleken de verschillen altijd minimaal.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    echt he....dit is toch te bizar voor woorden?

    Microsoft herkent wie er voor de xbox zit, MS volgt je ook met Kinect als je Xbox uit staat, MS checkt wat je kijkt, wanneer je het kijkt en wellicht ook hoe je er op reageert (hartslag toch), MS denk na over patenten om afhankelijk van wie er voor de xbox zit extra geld te vragen en ga zo maar door. Sorry hoor maar het hele Equens verhaal ging na een paar uur niet meer door, echter dit gaat echt nog vele malen verder. Je bent altijd met je persoonsgegevens ingelogd bij MS waarbij MS je trackt met een mic en een camera 8)

    en als Sony dit ook gaat doen kunnen ze ook in de stront zakken :b:
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, hopelijk pikken meer mensen het niet. Dan houden ze pas op.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gegevens vind ik nog niet eens drama, maar alléén als die kinect uit kan. Idee dat ik bekeken kan worden tijdens het fappen, gaat echt te ver..
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waar is het gezegd dat MS je kan volgen met Kinect als de boel uitstaat? Ze checken wat je kijkt en hoe je erop reageert...en dan? Kom op, je gelooft toch niet serieus in die verhalen? Als ze je al konden zien via de Kinect.....dan uiteraard niet meer wanneer het ding uitstaat. Maar sowieso...MS ziet wat wij doen? Dat gaat toch tegen allerllei regels in? Of is dit allemaal nog van dat patent wat ze hebben onderzocht?
     
  18. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Meeste praten het toch gewoon goed, want het is nou eenmaal handig en leuk en komop we leven in 2013 hoor, moet kunnen. :emo:
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet zeer waarschijnlijk gebruikersvoorwaarden accepteren. Dan kan een bedrijf heel veel hoor :)
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha je zal maar een keer seks met je vriendin hebben op de bank in de huiskamer, blijken er een paar gasten van MS mee te kijken 8).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina