1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Oe wat erg, misschien moeten mensen ook het kleine webcammetje in hun laptops blinderen en de gordijnen dichtdoen want anders kijken er mensen binnen, en nooit buiten omhoog kijken want de satellieten kijken naar je..

    geesh,
    leg er een dekentje over en fap gewoon door als een man.:),
    als je het goed doet, verteld kinect wel dat je het hoogtepunt gaat bereiken,
    het kan immers je hartritme controleren. haha
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is heel wat anders en dat weet jij ook :) Daarnaast heb ik ook op de laptop genoeg programma's om al die trackers van mij af te houden. Ik ben van mening dat de technologie veel sneller ontwikkelt dan dat wij kunnen bijbenen, en privacy staat tegenwoordig heel laag. Is het zo raar om dat een slechte zaak te vinden?
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Not at all!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn....sorry hoor met alle respect. Maar het lijkt nu net alsof ik op een of andere conspiracy forum terecht ben gekomen. This shit serious? Geloven we dit nou echt? Je moet of nou ja...je kunt al zoveel dingen in het leven in twijfel trekken, maar als ik nou ook mijn fucking console in twijfel moet gaan trekken. Bang zijn dat iemand meekijkt via Kinect.....dat gaat me aan alle kanten te ver. Ik denk dat iedereen met een 360 en Kinect ook maar de Kinect moet weggooien..want wie weet zijn die mensen ook al akkoord gegaan met bespied te mogen worden, zonder dat ze goed de overeenkomst gelezen hebben. Come on son.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nouja, dat ze een dergelijk patent aanvragen vind ik al bestwel ziekmakend.
     
  6. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er diep over na gaat denken is het toch ook te zot voor woorden. Het kan gewoon niet!

    Het gaat nergens meer over.

    Kinect op 360 kan je loskoppelen

    Als je erover nadenkt hoe iedereen er zich aan ergert aan reclames of wat dan ook, ze zijn fucking irritant aanstekelijk etc. maken kinderen gek, onzekere nog meer onzeker en wat doet Microsoft die gaat het nog lekker stimuleren met achievement punten. Dat is opzich een grote faal, maar als ze die optie toevoegen weet je al hoelaat het is bij m$$$$$$$$$$$$$$$$$$.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, geloof er geen reet van. Wil het horen van Microsoft, voordat ik het ga geloven.
    Iedereen leest wat op een web site van kinect dat Microsoft je gaat volgen etc en jullie raken meteen over de zeik en geloven ook nog dat het waar is..
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, dit gaat nergens over.. fuck taptalk!
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    conspiracy achievement unlocked..
    :p
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben een paar pagina's teruggegaan, maar zie niets over dat patent. Heb je een link?
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Xbox One Kinect is always on and listening

    As more and more details are released and clarified by Microsoft regarding the specification of the Xbox One features and functionality, it has been revealed that the microphone for Xbox One’s Kinect will always be on.

    Wat ik hier uithaal! Kinect is alleen aan als microfoon niet als beeld. Dit zal dan 1 of andere manier uit staan lijkt mij?
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'content distribution regulation'

    http://www.gamespot.com/news/microsoft-patents-tech-that-watches-viewers-6399616

    Gaan ze het daarom ook doen? Nee ws niet. Maar een bedrijf zal altijd de grenzen opzoeken. Dat doet FB ook. Echter MS is wel hard bezig de keuzes te beperken van hoe jij het als consumer wil.

    Dan kan je wel roepen 'ze gaan er toch niks mee doen!!, conspiracies!'. Maar dan hoef je alleen maar even te denken aan het Equens verhaal van vandaag :)
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja vaak gaat het beetje bij beetje. Denk maar aan de kikker in het hete water.
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar denken jullie nu echt dat Microsoft dit door gaat zetten?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Te laat te laat! Deze zijn al aangepast in oktober vorige jaar. Ik vroeg me al af waarom het nog steeds de Kinect heette. Bij de PS heet het officeel ook PlayStation Eye en niet de Eye

    toy.http://www.xbox.com/en-US/Legal/LiveTOU
    Dus of je wil of niet, als je nu nog gebruik maakt van je Live...heb je al deze voorwaarden al geaccepteerd.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat denken jullie dat Google Glass gaat doen? Nou'ja ik ben bang dat de toekomst steeds meer van dit soort privacy dingen met zich mee gaat brengen, of we het nu leuk vinden of niet...
     
  20. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen het pikken wel, als er veel kritiek op komt komt MS met een statement dat dat nooit zal gebeuren en ze heel veel waarde hechten aan de privacy van de consumenten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina