1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoeld die niet. Je hebt dan een interface voor alles en dat vind ik wel tof. Iedereen snapt ook wel dat je je cable box moet houden.
    Mensen halen dat weer door elkaar.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2013
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De PlayStation 4 momenteel mijn voorkeur. Gewoon hoe Sony het apparaat neerzet (als een gameconsole), qua exclusives en PS+ :)

    De manier waarop Microsoft de Xbox One presenteert, als een set-top box met game functie, is interessant maar ik ben er niet in geïnteresseerd. Daarbij heb ik er een hard hoofd in dat we hier al die TV features zullen krijgen. Kinect dat altijd ingeschakeld moet zijn vind ik ook maar eng. Op dit moment zou alleen de controller een reden zijn om een One aan te schaffen bij de launch :+
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, geen geswitchs meer tussen alles. Gewoon alles chill op 1 plek. Daarnaast kun je lekker makkelijk goed switchen tussen gaming en tv.

    Nog toffer is de mogelijkheid om bv, in een queue te springen bij Halo en tegelijk een andere game te spelen of even tv te kijken. Zodra de match begint spring je terug in die game. (dat zou de console voor je doen)

    Ik snap niet waarom mensen dat hele tv gebeuren zo klote vinden? De console zelf is krachtig genoeg voor de next-gen en indien er gecompenseerd moet worden gaat dat via de ''cloud''. De Playstion 3 was ook veel krachtiger dan de 360, nou dat hebben we ook gemerkt met de games?

    Iedereen schreeuwt PS4 maar voor welke games? Infamous, killzone & knaks? Dat zijn niet echt systemsellers. Voor games moeten we bij beide platformen gewoon wachten op de E3.

    Dat de console nu meer gaat bieden dan alleen maar games is toch eigenlijk alleen maar goed?
     
  4. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Tuurlijk snapt iedereen dat, maar Microsoft doet ons anders laten denken, 'One' to use for all.. Ingenieus dat ze zijn met het tv kijken, verwacht je niet dat je er nog 75190334 kastjes naast moet zetten.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe ga je in hemelsnaam de 500GB HDD van de One volmaken? Heb nu al voldoende aan de 120GB HDD van de 360.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wil je het niet snappen of kan je het niet snappen? Mensen hier hebben je al tig x uitgelegd.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leg nog 1x uit please?
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap de koppigheid niet.

    Het is een natuurlijke evolutie van de techniek. Het feit dat de ps2 een dvd-speler had was al een groot verschil.

    Als je alleen maar kon gamen op je gaming pc, dat zou ook best wel kut zijn.

    Zijn mensen echt zo bang voor veranderingen? (kort antwoord, ja)
     
  9. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Installs van games, DLC? Ik weet niet hoe groot jij denkt dat BR discjes zijn, maar denk dat die na een jaar of 2 wel vol zit, zou het niet?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat laten ze ons niet denken want met de geruchten was er al bekend dat er een HDMI In bij de nieuwe Xbox zat. En die slogan klopt nog steeds want je kan hem nog steeds voor alles gebruiken.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jij laat installs van games bijvoorbeeld 4 jaar op je console staan? Want je gaat me toch echt niet vertellen dat je een game install van een spel dat je nooit meer gaat spelen en al 3x hebt uitgespeeld nog steeds op je console laat staan. Ruimte zat dus.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik vind het wel apart dat een aantal hier er echt vanuit gaan dat alles wat we dinsdag gezien hebben aan TV features hier ook beschikbaar wordt. Vanwaar dat vertrouwen?
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Omdat je bij de 360 niet alle games moet installeren en je games niet eens de 6gig aantikken :+

    Grote games met HD textures kunnen makkelijk de 40gig halen :) een beetje game op de PC zit daar nu al op.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Als dat ook nog eens niet zo zou zijn dan zou het helemaal een ondergeschikt ding zijn. :+ Als je al die extra functies weghaalt hou je iets over wat sterk gelijk is aan de PS4, maar dan slechter.
     
  15. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk niet dat bang voor verandering het punt is.

    Het gaat erom dat wij als core gamers die jaren lang xbox hebben gesteund, groot gemaakt, overal over de wereld lead console hebben gemaakt, een veramerikaniseerde hipster social media tv voorstelling voorgeschoteld krijgen waarin Microsoft zijn nieuwe 'game'console revealed.

    M$ nog meer geld vangen m.b.v. andere trucjes en snufjes, prima zit ik niet mee, maar blijf het focussen op de gamer met de andere dingen als bijzaak, waarom moeten gamers de zogenaamde next-gen kopen, waarom geen PS4, wat maakt jullie superieur op gamegebied?

    Zal mij aan m'n zak jeuken dat ik de nieuwe Star-Trek kan kijken terwijl ik met m'n homies in een skype call zit, versta ik er toch geen fuck van?

    Op een game console wil ik gamen, als ik tv wil kijken roep ik m'n vriendin wel uit de keuken om bij me op de bank te gaan zitten.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2013
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Check mijn post bovenaan de pagina. :)
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    En nog een die het doorheeft :+


    Ik weet niet waar jij je TV hebt verstopt maar dat lijkt me ff een partij onhandig kijken 8)

    Vaak zat speel ik bijv 5-6 verschillende spellen op een avond, dat keer 40-50gig (+ de fuckloads aan DLC) en je zit er snel aan.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2013
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik ga in ieder geval terug naar PC mocht ik iets nieuws aan willen schaffen, ik plug wel een Xbox controller in voor alles behalve shooters.
     
  20. solideric

    solideric Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    500 gig is meer dan genoeg voor de games. Vind wel dat het een game console moet blijven. De rest heeft iedereen toch al? Waarom daar nog extra voor betalen? Al die extra features maken het ding alleen maar prijzig. Maak dan 2 versies, eentje gericht op multimedia shit en de andere puur gaming. Ik weet wel waar ik dan voor ga ;)
     

Deel Deze Pagina