1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat zei ik laatst toch al. Dixons was bijvoorbeeld ook de goedkoopste met BioShock: Infinite...
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooh dat heb ik dan gemist waarschijnlijk. Damn, dit is nogal een verschil met wat ik bij Nedgame betaal. Lullig om te cancellen, maar het gaat hier om een groot bedrag.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Maar Dixons heeft ook een slechte reputatie qua CE leveringen, genoeg gezien dat het toch werd gecancelled op de releasedatum, dat wil je ook niet.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja omdat ze toen als enige nog de CE van BL2 te koop hadden. Ze nemen te veel pre orders aan
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heb hem zelf in de pre-order gedaan bij Bol, persoonlijk de beste ervaringen en vertrouwen op het gebied van games. Even van de week kijken of Saturn/Media Markt ze ook krijgen, anders daar sowieso day one (of eerder in magazijn :+).
     
  8. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik wacht wel totdat hij in de winkel ligt. Nu het mooie weer ook eindelijk begint raak ik de Xbox al helemaal niet meer aan.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was vandaag nog bij de Saturn en MM en ik kreeg wederom te horen dat ze niets hadden gehoord van hun leverancier. De gamezaken hebben alle info al en verschillende onlinewinkels ook. Nou ja..ik zie het wel even. Bol ga ik niet doen, want je weet nooit wanneer de postbode langskomt ermee op de 17e, kan in de ochtend of laat in de middag zijn. Sorry...maar die shit wil ik gewoon meteen spelen en niet wachten, simpel zat. ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2013
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kampf, stoempf..1 pot nat.
     
  11. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    ik verwacht dat wehkampf (}:]) ook nog wel eens een stuntje doet met de rpijzen van de CE/ steelbook editie, net zoals ze laatst de gewone editie van GTA V wegdeden voor iets van 37 euro.

    Helaas is Wehkamp soms wel hetzelfde als Dixons qua CE pre-orders. Als je er snel bij bent is het meestal geen probleem, maar anders kan het zijn dat je bestelling opeens geannuleerd is, zonder dat je geinformeerd word.
    Helaas gebeurt dat ook nog wel eens vlak voor de release, wat nogal lullig is als je het te laat ziet.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad maar de service is op zich wel goed, 4 maanden nadat ik een vraag had gesteld over een preorder code kreeg ik hem alsnog binnen 8)
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    En als er echt gezeik is, krijg je een kortingscode... yay! :+
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Mocht ik hem toch niet binnenkrijgen kan ik altijd nog even de stad in om hem te halen, no worries :cool:
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net Dixons gebeld en ze konden niet 100% garanderen dat hij binnen zou komen, dat konden zij ook verder niet zien. Maar ja..dat geldt voor elke shop denk ik. Zit te twijfelen of ik nou moet annuleren waar ik hem voor 130 heb gepreordert en dan voor 99,99 bij Dixons preorder. Ik vraag me af of zij die prijs echter nog kunnen aanpassen voor die tijd, zoals Bart Smit dus deed. Maar zeker na wat Jorrie zei, heb ik echt mijn twijfels bij Dixons.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    HAHAHA Wehkampf nu snap ik 'm. Mein kampf, wehkampf. LOL.
     
  17. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    In een tijd van sociale repressie, doorslaand individualisme en een langzaam verbrokkelende samenleving zijn dit soort grappen ongeplaatst en smakeloos. Misschien had onze meneer Jorrie eerst even na moeten denken voordat hij dit soort uitspraken deed, want de sociale consequenties staan in geen verhouding tot deze goedkope poging om te scoren. Daar wil ik het verder bij laten.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Damn :emo:
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    [​IMG]
     
  20. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina