1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] GRID 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2012.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    muuuuh! Er staan gewoon al 5 dlc paketten in de store, VIP pas, voorsprong pakket (15% discount op online voertuigen en een auto) en 3 autopakketten GTR, McLaren en Indy.. Dat kon echt niet meer bij het spel gevoegd worden? Of staat het gewoon alweer op de disc?. Het zal echt wel weer een toffe racer zijn en dat lijstje met reviews is gemiddeld genomen ook gewoon een goed cijfer. Maar ik begin echt moe te worden van die dlc bs.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Pre order crap. Elke game heeft, als er pre order bonussen zijn, later die zelfde content als DLC. Maar Codemasters pleurt het er maar gelijk op! :+
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    In de vorige Grid had je zo,n 8 (dat je elkaar probeerde uit te schakelen) zit die er nu weer in
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Beter van wel, dat was echt geniaal _O_
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nope. Daar hebben ze vorig jaar een speciale game voor gemaakt. Dirt Showdown is een en al Destruction Derby! :)
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jawel maar die game vond ik juist minder... terwijl het in grid 1 juist precies goed was!
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm, ik heb hem nooit gespeeld. Maar helaas zit het niet in Grid 2.
     
  8. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Jammer. Nja gelukkig heb ik me ingeschreven voor de XBW competitie.. :+
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wie weet rijdt de game zo gaar dat de competitie gewoon destruction wordt! :+
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Toch maar besteld. Helaas wel voor de pc! :)

    Sent from my X909 using Tapatalk 2
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Misschien ook volgende week of zo eens oppikken. Grid 1 was dikke fun ondanks de arcade gameplay en er komt nu toch amper iets fatsoenlijks uit, dus dit lijkt me wel een leuk tussendoortje.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zie trouwens in een aantal reviews dat dit de meest realistische arcade physics zijn in een game. Dus het is makkelijk om te leren, maar het voelt natuurlijk aan. Dat is wel nice om te lezen.


    Als er nog mensen mee willen doen met de Grid 2 competitie. Er zijn nog 3 plekjes! :)
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Auto's draaien om hun as he? Waardeloze physics, zag het in gameplay filmpjes.

    @flavour: ik heb je toch niet op je tenen getrapt he? ;-)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2013
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja arcade is arcade, valt niks sims aan te verwachten natuurlijk. :)
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Das waar.. maar gezien codemasters altijd pretendeerd dat ze realisme nabootsen.
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Het gaan op het spelplezier.
    Als de game de funfactor maar heeft en durabilty in de multiplayer heeft dan maakt arcadeachtig-rijgedrag mij niet zo veel uit.
    Voor sim kan ik altijd nog FM4 spelen.
    In ieder geval GRID 1 heb ik grijs gespeeld dus ik hoop dat dit ook bij GRID 2 gaat gebeuren. In ieder geval to Xbox One/Forza 5 release.

    Vanmiddag of morgen heb ik de game binnen. Order status staat op verzonden.:D
    Vandaag eerst nog wat oefen voor de XBWR FM4 peugeot 207 S200 cup!!
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=169115

    Vergeet niet dat er een XBWR GRID 2 Touring Car Face-Off wordt georganiseerd door de XBWR:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=169774

    Edit:
    Ik had in een review gelezen dat niet alle auto's lekker aanvoelen. ER zijn dus ook auto's die wel "lekker"aanvoelen.
    Dus voor de multyplayer tiers ga ik uitzoeken welke raceklassen/tiers het fijnst rijden en blijf ik in die raceTiers voornamelijk racen in de multiplayer. Dit was in GRID 1 ook zo, daar reed ik voornamelijk in de touring cars.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2013
  17. Mr1Mojo27

    Mr1Mojo27 Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt Rotterdam Centrum verkoopt hem... vanochtend opgehaald :thumbs:
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb eigenlijk best wel spijt dat ik hem niet voor de 360 gekocht heb aangezien het in dit topic best gezellig is en er lijken serieuze rijders hier te zijn... daar zit ik dan alleen achter m,n pc!
     
  19. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer fan. Vind het echt een hele fijne balans tussen arcade en toch wat realisme in hoe de auto's reageren en zich gedragen. Grafisch en qua overall presentatie ook een hele sterke game, merkt alleen wel hier en daar dat het onderste uit de 360 wordt getrokken met een wat wegzakkende framerate in een aantal situaties.

    Het laten wegvallen van de cockpit moet in deze generatie haast wel een must zijn geweest voor de makers om dit eruit te kunnen halen.
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Na wat video's te hebben gekeken had de game potentie alleen weer jammer dat de game op arcade is gericht. Alles eromheen, de menu's, keuze aan auto & circuits is erg goed en typisch Codemasters, waar zijn die tijden dat je DTM 2, 3 in mindere mate zat weg te spelen=(
     

Deel Deze Pagina