1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zit precies goed :p

    [​IMG]

    Moest wel me best doen om hem zo snel mogelijk te verkopen aangezien keepers nooit lang heel veel waard zijn. Leuk detail, mijn Buffon was toen 90k goedkoper en iemand probeerde hem weer te verkopen voor 750k (zelfde formatie, vlak nadat de mijne was verkocht stond hij erop en ook veel owners) voor 10k winst, maar hij heeft hem niet verkocht en zijn prijs ligt nu rond 600k en nog steeds zakkende :lol:

    Ik heb hem aantal heen en weer moeten ruilen omdat ik iedere keer onder de markt ging zitten om hem op zijn hoogtepunt kwijt te raken. Dus ben blij met de 700k, de gozer die hem kocht wat minder blij
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
  3. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    Makkelijk verdienen
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Lekker hoor, ook toevallig nog uitgetest?
     
  5. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, het is weer zover we zijn bijna aan het einde van deze fifa dus de TOTS teams zijn er weer.

    Ik ben aan het nadenken geweest over een 4-3-1-2 team met voorin na alle waarschijnlijkheid een cavani (geen idee van de versie) + Jovetic IF. daarachter wil ik hamsik TOTS zetten want hij ziet er wel gigantisch geil uit.

    ik zit nu nog met het middenveld. ik zat te denken om voor de linkerkant een jose enrique IF + michu TOTS op cm te zetten. nu de vraag voor de rest van het elftal. is er een spaanse CB die er wat van kan (Ramos door zijn workrate zuigt hard!) of is het het waard om met campanargo + chiellini te spelen? daarnaast zet ik dan caceres.

    de 2 middeveld posities die ik dan overhoud wil ik opvullen met vidal + lichtsteiner? (of een betere optie). zijn er mensen met tips of alternatieven voor deze spelers?

    het zou dan evt dit worden

    http://www.futwiz.com/squad/3384142
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
  6. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb geen team op dit moment :emo:. Is wel een speler die ik wil gaan kopen, maar hopelijk zakt hij tot 500k ofzo

    Ik ga nu een keer gewoon braaf wachten na al die happy hours, want iedere keer als ik TOTS spelers had gekocht waren ze de volgende dag weer 50.000 minder waard. Ook met Gotze, had ik in de 59e minuut voor 400k ipv 470k en 3 dagen later was hij 360k
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
  7. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu al een half jaar een TOTW-speler te krijgen uit een pack. Ik heb al enorm veel coins hieraan uitgegeven, en nog steeds niet. Dit is geen achievement meer, maar puur luck. Nu kan ik weer tornooitjes gaan spelen waar je ocharm 3000 coins voor krijgt per 4 matchen, tof!
     
  8. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft wel regelmatig 'double chance', dan heb je X2 de kans een IF te krijgen. Dat is nog geen garantie, maar heb je misschien net wat meer geluk mee.
     
  9. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Met die 2x kans maak je bijna nog geen kans. Ik had met die achievement gewoon geluk dat ik een bronze TOTS eruit kreeg.
     
  10. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dacht dat je in ieder pakje IF zou krijgen
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand anders ook problemen met de web app? Elke keer als ik iets intyp bij max. buy now bijvoorbeeld dan zegt die dat er iets verkeerd is gegaan en je de browser moet vernieuwen..
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    8) Dat zou wel heel gemakkelijk zijn. Dan kosten alle spelers niks meer joh, jij zegt trouwens dat EA regelmatig double change doet maar ik kan mij niet meer herinneren dat zij dat dit jaar gedaan hebben hoor. Was volgens mij meer bij de vorige editie.
     
  13. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hardstikke irritant! Hopelijk hebben ze het zo opgelost want
    Was net van plan om een nieuw team te maken en dan heb je dit...|:-
     
  14. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuk gemaakt maar wel een beetje basic goals om naar te kijken. Maarja, de klasse van Klose is ook anders dan die van bijv. Ronaldinho of Neymar.. :)

    Ik heb alles verkocht en heb nu 1,1 miljoen coins. Als bij de BBVA TOTS Messi en Ronaldo er in zitten (en dat zal vast wel) ga ik om 19.00 voor 500k pakjes openen en de andere 600k met happy hour. Als ik dan een top TOTS krijg maak ik een supervette hybrid en anders kap ik met F(l)UT.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    100 duels met hem gespeeld, 118 goals ofzo, in 3-5-2. Vind hem daar iets minder dan 4-2-3-1, maar toch altijd doeltreffend,
     
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Klopt, Klose is echt een pure afmaker die ook goed kan kopen. Hij is niet van de omhaals en longshots (incidenteel). Het is een speler die ik zeer aanraad, kost maar 40k ongeveer! Zijn IF en NIF zijn ook prima. Binnenkort komt er een compilatie van Ibrahimovic, je zilt zien dat deze heel anders zijn goals maakt.
     
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik vond persoonlijk SIF Klose heeel vergelijkbaar met Falcao. Of had jij dat niet?
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee vind Klose veel sneller aanvoelen en hij kan bovendien een bal vasthouden (falcao werd vaak bij mij afgetroefd door zijn belabberde balaanname). Ook de passing van Klose vind ik veel beter. Kan falcao dus niet met hem vergelijken qua type speler.
     
  20. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ibrahimovic heeft inderdaad andere soorten goals. Ook is hij veel beslissender geweest. Daar komt wss vandaag een filmpje van.
    Zouden jullie ons kunnen helpen met promoten door bijvoorbeeld op twitter of op FB of een ander forum onze links te zetten? :thumbs:
     

Deel Deze Pagina