1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] GRID 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2012.

  1. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is online.
    Liep net te klooien, en als ik bij showroom Tier1 kijk dan kan ik LB/RB drukken en dan verandert er iets. De auto word dan 1/2 en de andere 2/2.

    Nu kan ik eindelijk racen met de Golf ;-)
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je wel clean racen in dirt 2 zonder driften en slippen?
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Met controller lukt me dat prima, maar verschilt ook per auto. Bij sommige auto's staat DRIFT, en dan drift die dus ook sneller en is clean racen lastig. Met BALANCED en GRIP auto's gaat dat prima.
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Yas Marina GP , Dubai, Indianapolis GP beginnen al wat lekkerder aan te voelen in Tier 1 met de Alfa.
    De Tier 4 Mercedes op Dubai en Tier 1 op Red Bull ring met de Alfa in Global challenges nu aan het uitproberen.

    Op YAS Marina GP Tier 1 met de Alfa begin ik GRID2 wat meer te waarderen.:thumbs:

    Minder FFB instelling gaf vreemd genoeg meer controle en snelheid.
    Als je met de grip-type auto's gaat rijden en wat upgrades erop hebt gegooid dan rijden de auto's al wat beter.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  5. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    To buy or not to buy........
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Schijnbaar is de mening hier, controler yes,... stuur no

    Ik vind het een zalige racer, .. (ik houd helemaal niet van baan racegames als shift2, gt5 en fm4),.. maar dit stuurt zoooo lekker he.. :b:
     
  7. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Ik hoopte op nog meer meningen
     
  8. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Kopen!! Gru-we-lijke racegame. Voor mij beter dan NFS en minimaal op gelijk niveau met Forza Horizon qua fun die ik ermee heb. Begrijp de 78 op Metacritic nog niet helemaal.
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij valt het spel tegen helaas.
    Singleplayer is teveel van hetzelfde , drifts zijn bijna niet controleerbaar en tuning is er ook niet bij..??
    Online heb ik nog niet veel gespeeld aangezien hij ontzettend lang blijft hangen in het loadingscreen :mad:
    Grid 1 vond ik super met bijvoorbeeld de 24H van Le Mans met de dag/nacht cyclus.

    Het ziet er verder wel mooi uit en het gevoel van snelheid is er zeker maar als het niet lekker rijdt dan valt het toch snel tegen.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind hem super! Ziet er goed uit! heb je een controller kopen deze game!
    Wil je uitdaging (want de A.I is niet gek. Koop dan ook deze game
    Eindelijk weer eens een lekkere game!



    Ik rem misschien wat beroerd maar ik rijdt met de knoppen!
    Ik upload er zo nog een!
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dus een stuurtje beter niet gebruiken?? ben benieuwd dan. Ben niet zo goed in sturen met een stick..
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22


    Ik vind het verschil van auto's echt goed verwerkt/merkbaar.. Heerlijk!
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2013
  13. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Wel raar dat je maar 1 minuut kan uploaden ?
     
  14. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zojuist nog ff met Loyall gereden. Mijn Fanatec CSR maar ff omgeruild voor het oude MSWheel................:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

    Dat ging even 600% beter! Goede Force Feedback waardoor je de auto, weg ,uitbreken weer aanvoelt. Nu is Grid2 ineens een hele mooie arcade racer.....

    Wel heel erg gek, koop je een Fanatec CSR van 250 Euro, werkt de "oude rotzooi" nog beter??. Blijkt dus wel dat het waarschijnlijk opgelost kan worden met nieuwe drivers vanuit Fanatec...
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2013
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoe is de framerate op de 360? Op de PS3 is die in orde als je vooraan rijdt maar met name bij de start van de race (waar je achteraan start) wil die nog wel eens behoorlijk inkakken
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Of misschien betere ondersteuning vanuit codemasters zelf misschien. Ik heb ook nog een oud MS stuurtje. Ik zal ook f wat testen en dan kunnen we een bericht op het Grid 2 en Fanatec forum gooien. Misschien dat ze er wat aan doen. :)


    Framerate bij Xbox is herzelfde. Met veel autos in beeld of met een crash kakt ie inderdaad in.
     
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    post aan codemasters over FFB

    Ik heb dit over de FFB dit gepost op de CODEMASTERS website.
    http://community.codemasters.com/t5/GRID-2-General-Discussion/Fanatec-CSR-wheel-NO-proper-FFB-But-old-Microsoft-wireless-wheel/m-p/269780#U269780


    Als iedereen die FFB problemen heeft met een FAnatec stuur een post maakt of antwoordt in mijn post op de Codemaster website dan komt er hopelijk een fix.
    Ik ga ook nog op de FANATEC website een post doen.
    http://www.911wheel.de/?q=node/9961

    Graag ook een post naar de Fanatec forum svp.

    @ Flavour: welke firmware heb jij? Ik heb nu 737
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2013
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wat een slap aftreksel van GRID 1 dit spel zeg, flop van het jaar nu al!
    Werkelijk alles wat goed en leuk was in het eerste deel hebben ze eruit gehaald, en wat ervoor in de plaats is gekomen is allemaal zeer matig tot slecht te noemen.

    Codemaster mag zich diep en diep schamen dat ze dit spel zo op de markt hebben gebracht! :mad:

    Single player nu bezig in het laatste seizoen, en online (chaos ten top die races) al alle achievements gehaald, weet dus wel waar ik het over heb... ;)
     
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zo...,laatste seizoen en alle achievements? Flink door gegamed de afgelopen 2 dagen _O_
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2013
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo slecht dat je het toch maar helemaal uitspeelt tot het einde?
    Deel 2 vind ik qua grip/handling van de auto's juist een enorme verbetering!
    Iedere auto heeft duidelijk zn eigen rijgedrag en de auto's glijden gelukkig niet meer zoals in deel 1 of als in de need for speed shift delen..
    Tof om te spelen van achter de auto!
     

Deel Deze Pagina