[Shenmue 2] Je speeltjes verkopen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 6 jul 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hoi, is het veilig om je speeltjes te verkopen in een Pawn Shop? Of heb je deze later nog nodig?

Enne, hoe kun je eigenlijk het snelste geld verdienen?

2. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    winnen met gokken, maar de beste kans om geld te verdienen blijft volgens mij gewoon werken in de haven (mits je nog in hongkong zit), kisten tillen dus :)

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik verdiende veel met armpje drukken. Je kan iemand blijven uitdagen en elke keer krijg je 10 dollar meer ofzo.. Het word wel steeds moeilijker, ik stopte dan ook waneer ik vor 70 dollar ging spelen..
    Ik verkocht nooit wat omdat het weinig opleverde.
    En je komt later nog een keer een brede gast ergens tegen, daar mag je tegen slaan.. 10 dollar win je als je 'm omver slaat, 10 dollar verlies als ie blijft staan.. Je mag 3 keer slaan dacht ik. Ik gebruikte altijd een uppercut, daarmee kun je 4 rondes winnen :) (wat toch weer 10+20+30+40=100 dollar is)

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nog nooit een pawnshop in gegaan:eek:. Wat ik een paar keer heb gedaan, weet niet of het cheaten is..., is dat je eerst wat geld verdiend met kisten slepen ofzo. En dan ergens gaan gokken waar je veel in kan zetten. En dan gewoon vlak voor dat je gaat gokken saven, dan gokken, als het goed gaat en je wint weer opnieuw saven, gokken, verlies je dan houd je gewoon even Back + Start ingedrukt en dan reset hij. Dan begin je weer vanaf waar je het gesaved had. Best wel cheaten eigenlijk:eek:.

5. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Dat noem ik wel cheaten ja :D

ik heb gewoon me aars erafgewerkt in de haven, hehehe maar ik speel het spel met een vriend van me, dus blijft et leuk, we zijn nooit voorbij het 6e kistje gekomen volgens mij :)

En jij zei level 4, volgens mij kwam ik (dreamcast wel te verstaan) tot de 8e ronde, waarin het gewoon niet lukte.. je kwam al tot level 6 met die move die je van die tai-chi heer geleerd had, level 8 moest je een nog net iets moeilijkere move doen, weet alleen niet meer hoe hij heette :mad:

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mja.. Het was een soort van wedstrijd in de achterhoek van de haven, waar je tegen een brede holbewoner moest slaan..
    Ik zie dit niet als levels, maar als uitdagingen.. Die gast vraagt of je de uitdaging aangaat voor 20 dollar, dan 30 dollar.. enz. enz.

En bij de uitdaging voor 50 dollar heb ik afgehaakt... Want bij de 40 sloeg ik 'm met de laagste slag op het nippertje tegen de vlakte aan.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je kan ook nog Lucky spel doen ofzow..
    Lucky Hit stand is het :) het duurt ontiegelijk lang, en je verdient 50% van de dag. GEEN VERLIES :)

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, maar met Lucky Hit ben je heel veel tijd kwijt-->mocht je al wat winnen. En dan ben ik bang dat ik de slechte afloop v/h verhaal krijg8)

9. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    dat bedoelde ik ook :) die grote beer uiut siberie :)

maar als je in je moves boek kijkt zie je welke moves de meeste schade doen, (kijk wel uit, sommige moves bevatten 2 slagen) als je dus de krachtigste move neemt kan je tot de 80 dollar (dacht ik) komen, ik heb daar echt het grootste deel van die vereiste 500 dollar verdiend.

Maar goed achteraf maakt het ook niet uit, als je je geld maar verdiend is het goed :)

10. ITNL

ITNL Guest

waar is da vechten??

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2

500 dollar? is dat voor dat game ding in zo`n hotel kamer?

12. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Die speeltjes kun je wel verkopen, maar je verdient er niet echt veel meer. Je kunt in kowloon ook dozen tillen hoor, niet alleen in hongkong. Als ik jou was zal ik gewoon een beetje gaan gokken enzo.

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ok, dan heb ik nog een vraagje... Hoort eigenlijk niet echt hier maargoed.

Ik ging vanmiddag is Golden Qt. (of zoiets) naar zo'n spellenhal. Op de 1e verdieping staan ook van die gokautomaten. Ik dus 2 keer 3 BAR's op een rij--->van 20 naar 400 muntjes. Maargoed... ik wist niet hoe ik ze in moest wisselen.
    Weet iemand van jullie hoe dat moet? Of dat überhaupt wel kan...

14. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    saven dan gokken, deed ik ook op de dreamcast
    weet niet of het op de xbox ook kan
    je kan het als cheaten zien
    maar je KAN ook 25 dagen gaan werken voor dat geld, het gaat alleen sneller en dat werken is ook niet leuk, ik reken het dus niet echt bij cheaten

15. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kun je ze niet inwisselen nee :'-( . Jammer, maar helaas :).

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, slaat toch nergens op? :confused:

Hopelijk wordt Shenmue 3 beter :p

17. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    nee idd, dat slaat nergens op. Ik heb precies hetzelfde gehad... had echt enorm veel tokens, maar je hebt er geen reet aan...|:-

Dat speeltjes verkopen zet trouwens niet echt veel zoden aan de dijk... Je krijgt er veel te weinig voor...

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hij schijnt echt te komen hoor! Shenmue 3 ik ben er zeer ingeintreseerd?

oja ik speel nu nog de dreamcast versie (deel2) zijn de laad tijden ook zolang op de xbox of kent de xboxversie geen laad tijden meer!!!

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nou net te kijken op gamefaqs.com (jaja, dat mag nou; ik heb het uitgespeelt). En dit stond er:
    Q. Can I exchange my Slot Machine Tokens for cash? If you can't then
    what is the point of the tokens?
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    A. You can't exchange those tokens won on the slot machines for
    anything. They do have a reason for their existance though, when you
    get certain amounts of tokens the people who work there will reward you
    with cool certificates. These are hard to get so only try for them if
    you know you have the patience to get all those tokens. These are the
    amounts you need for the certificates:

[ ] 3,000 Prize Win 3,000 Tokens
    [ ] 10,000 Prize Win 10,000 Tokens
    [ ] 50,000 Prize Win 50,000 Tokens
    [ ] 200,000 Prize Win 200,000 Tokens
    [ ] 500,000 Prize Win 500,000 Tokens
    [ ] 1,000,000 Prize Win 1,000,000 Tokens
    Leuk als je je verveeld hè;)

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Yeah, I have to admit. I'm a Shenmue fanboy.

Anyway, wisten jullie al dat je een gun kon krijgen in Shenmue 2. Jaja, een gun! Maar helaas kun je er niet mee schieten. Maar wel verkopen voor $4000 in een pawnshop!

This is how to do it:
    Eerst moet je $300 verdienen. Daarna ga je naar het Blue Sky café. Ga dan met de man praten die aan het darten is. Ga nu weer $50 verdienen. Ga dan naar het armpjedrukken in Pidgeon Park(!) Win nu 2x op een rij van hem. Dan vraagt hij je of je wilt drukken voor $350. Als je wint mag je kiezen tussen een pistool of je geld verdubbelen.

Erg grappig!

edit: ik kon het ff niet laten
    :D
    Alleen herken ik die poes niet. Is dat misschien Shenmue I ofzo?

Laatst bewerkt: 10 aug 2003

Deel Deze Pagina