1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    PSA: kijk niet bij de comments van je "bron" of de kwaliteit klopt.. Spoilers zijn helaas overal nu..
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch een ep eerder dan verwacht.
    Ik ben benieuwd of we gaan zien wat we in boeken alleen maar lazen vanuit het perspectief van anderen.
     
  4. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke twitter-account met reacties op deze aflevering: Klik
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bij die molen trouwens, zie je de wolf van Jon en de ander is dat óf shaggydog of summer toch? Het leek wel alsof geen van de personages door had dat er ineens 2 wolven waren. Baal trouwens dat Jon Higrid achter liet, verbroken belofte. Verder hoef ik jullie niks te zeggen, what the fuck... arme Arya. Benieuwd hoe zij en Clegane nu verder gaan, vind hun interactie heel tof haha. Het was trouwens zo goed opgebouwd met de bruiloft, het feestelijke van de bedding, de verandering van muziek en guards die naar binnen renden.
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die de boeken niet hebben gelezen voor het zien van deze aflevering:
    Zagen jullie dit aankomen? Ik bedoel kregen jullie het gevoel dat er iets heel naars aan zat te komen bij deze aflevering?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Totdat de deuren dichtgingen. Vond het op dat moment een van de betere episodes van het seizoen maar dat maakte het de beste van het seizoen.
     
  10. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat waren Shaggy en Summer. Weet ook niet waarom ze Summer(?) zo licht hebben gemaakt, maar Ghost is ten Noorden van de Wall.
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel het idee dat het allemaal iets te makkelijk vergeven was door die Frey. Nadat die muziek veranderde en Cathlyn zo angstig begon te kijken was 't natuurlijk wachten op disaster, maar zo erg had ik het niet verwacht. =(
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    :eek::eek::eek:

    Wauww..

    :mad:
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Het einde was gewoon bijna komisch hoe ze daar zo stond en die gast komt aanlopen en *cut*
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik dacht in het begin en aan het eind van de vorige aflevering, dat alle Starks weer samen zouden komen deze aflevering of de volgende.
    Jon Snow weer met Bran en Rickon.
    Rob Stark, Catelyn en Arya

    En toen dit!! Vette wending maar wel jammer
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die vent die de boeken geschreven heeft is gewoon een sadist. Dit is echt de enige serie waar ik echt een zure nasmaak heb na het kijken van een aflevering. Het loopt nooit zoals ik hoop dat het loopt.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wow nee!

    Ik ben echt shocked. Hele bruiloft vrolijk gedoe. Die dochter blijkt ook nog een mooie meid te zijn. Eind goed al goed.

    En dan opeens dit.. wtf
    Oke toen die deur dichtging en Catelyn argwaan kreeg had je door dat er iets ging gebeuren. Maar je valt van de ene in de andere verbazing! Heftig!

    Dit maakt het voor mij de ziekste aflevering van de hele serie tot nog toe.

    PS:
    Die Bolton heb ik altijd al een smeerkees gevonden. Maar wat gebeurt er nu trouwens met die broer van Catelyn die met die dochter is getrouwd. Gaan we daar nog wat van zien?
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het wel prima eigenlijk. Een serie moet verrassen. Reden waarom Breaking Bad ook zo tof is. Je ziet veel dingen niet aankomen en het blijft toch nog wel geloofwaardig. Bij 24 bijvoorbeeld ging het na een tijdje nergens meer over en sloegen ze te ver door met verassingen dus daar moet je ook voor oppassen. Deze episode maakt wel veel goed voor mij. Vond het vooralsnog een matig seizoen. Minste eigenlijk wel van de 3. Hopelijk is de laatste episode ook tof en krikt het het gemiddelde een beetje omhoog.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n goede serie, omdat er veel te veel characters en verhaallijnen zijn. Ondanks dat er geen tempo in zit blijf ik wel kijken. Het is mooi gemaakt en ik ben toch altijd benieuwd hoe het verder gaat. Maar het tweede en derde seizoen worden pas echt interessant naar het einde toe.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    :eek::eek::eek::eek:
    Fucking Walder Frey. :mad: Arme Robb, Cathlyn en Arya die het wel weet, maar niet ziet. :'-( Welke kant dit op gaat de komende seizoenen weet ik niet, maar seizoen 4 lijkt nu wel het seizoen van Dany te worden. Wat een bloedvergieten zeg deze episode. :'-(

     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik wel even hoop, is dat die Frey familie, en dan vooral die heer en Bolton, in volgende seizoen even op zijn plaats worden gezet. En inderdaad ben ik ook benieuwd wat er is gebeurd met Tully die trouwde met zijn dochter.

    Alhoewel ik het echt schokkend vond, en het een zelfde situatie betrof als Ned, is het technisch gezien wel goed dat er hierdoor wat minder personages worden gevolgd. Meer focus op de Lannisters, Arya en Dany hopelijk. Hoop echt dat Arya en Dany op het laatst gezamenlijk op de troon komen, met onze dwerg als hand :)
     

Deel Deze Pagina