1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Nope. Die items kun je gebruiken om later in de game speciale wapens te craften of andere speciale items. Je kunt ze eventueel ook gebruiken voor wat souls maar dat raad ik je niet aan. Stelt in verhouding namelijk geen drol voor wat je ervoor terug krijgt.
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, gelukkig. Een build die ik ga gebruiken deed me een beetje twijfelen, vanwege een uitleg bij een bepaald gedeelte.
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand rond SL 16 die wilt co-oppen :)?
     
  4. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds kort begonnen aan Demon's Souls, dus ik schop deze omhoog.

    Wat een vette game tot nu toe, maar wel echt pittig moeilijk. Ik begreep aan het begin lang niet alles, waardoor ik al vrij vaak dood ben gegaan. De eerste wereld (Boletarian Palace) ging ik meteen al drie keer dood, soms echt heel klote door een of andere valstrik. Het begint nu wel allemaal duidelijker te worden met het upgraden dmv souls bij die chick, niet te snel overal inhakken en niet te veel enemies tegelijk etc. Op die manier is het al beter te doen.

    Verder de demon van de tweede wereld al gehaald, was echt gaaf om die Tower Knight uiteindelijk te verslaan. Ik ben begonnen als Temple Knight en heb inmiddels redelijk wat geupgrade, alleen in de 2e wereld krijg ik de enemies maar lastig dood. Iemand tips?

    Ik heb zo'n gevoel dat ik deze game nog veel ga spelen. Zijn er over het algemeen nog tips voor mij of dingen waar ik rekening mee moet houden?
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nou wat een frustratie na dark souls zeg..
    Ik ben nu bij de tweede boss (giant knight)

    Kan bijna geen hulp inroepen,weet niet of mensen dit nog veel spelen btw.
    De weg vanaf m,n savepoint naar de boss is echt een pokke eind met vuurspuwende draken,groepen wolfen,skeletten,elite skeletten en ga zo maar door.

    Vervolgens bij de giant knight boss staan er ook nog eens doodleuk archers met pijl en boog op me te schieten.
    Binnen twee tellen dood,en ja hoor mag dat hele eind weer opnieuw doen.

    Dus vraagje...
    Ben ik nu nog te underpowered voor dit level?

    Moet ik eerst 1 vd 5 andere plekken bezoeken?
    Please tips want dit is wel erg hardcore8):emo:
     
  6. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    De bedoeling bij Demon's Souls is niet de levels per keer in zijn geheel te voltooien. In plaats hiervan speel je telkens tot een Archstone (+ boss) en start een ander level. In jouw geval zou ik Stonefang Tunnel starten. Daarna een ander level en later begin je bijvoorbeeld met 1-2. Het ligt tevens erg aan je build welke volgorde voor jou aan te raden is.

    Er staat wel een aardige guide van Demon's Souls op IGN. (http://www.ign.com/wikis/demons-souls/Walkthrough)

    Succes :)
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kijk daar heb ik wat aan, mijn dank is groot.
    Had al het idee van ok je hebt moeilijk en je hebt niet te doen.

    Dus toch eerst andere levels deels completen i.p.v 1 level in een keer.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je beschikt over magie of een boog met pijlen dan kan je hem wel al aan.

    Eerst helemaal doorrennen naar de trappen op het einde van de area, dan kan je de archers eerst afmaken. Daarna kan je met magie of pijlen de boss aanvallen en achter de muurtjes schuilen.

    Ik ben zelf ook recent met de game begonnen en heb 1-1 en vervolgens 1-2 gedaan en gewoon gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  9. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is idd wel te doen wat WizzNL zegt. Ik heb eerst 1-1 en 1-2 kunnen halen (wel met heel veel trail en error) en ben daarna doorgegaan naar een gedeelte van 5-1, daar kun je goede items vinden. Sowieso in 1-1 de Cling ring meepakken, die is handig wanneer je in soulvorm speelt.

    Na 5-1 ben ik doorgegaan met 2-1. die is redelijk te doen wanneer je magie op je zwaard gebruikt in combinatie met pierce attacks. Verschillende levels proberen is het best, je merkt vanzelf of je het aan kan.
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Of gewoon de draak op de cheesy way kapot maken op de brug, zodat je daar in ieder geval geen last meer van hebt als je naar de Tower Knight toe moet. Kost alleen even een flinke hoeveelheid arrows en zo'n 20 minuten, maar bespaart weer heel wat tripjes naar de boss toe. :)
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey dat truucje klinkt bekend.:+
    Altijd het proberen waard.

    Vind stonefang tunnel wel erg pittig nog met mijn level 3 char.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Komop Smok3y, je kunt het. Wij hebben hem ook allemaal uitgespeeld. En dat was voor Dark Souls. ;)
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Stonefang Tunnel is vrij simpel als je een stabbing (piercing) wapen hebt. Hierdoor kun je veel van de tegenstanders verslaan door simpelweg de R2 aanval uit te voeren. Hierdoor steek je vooruit, waarvoor de enemies zwak zijn. ;)
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Was even druk met the last of us:+
    Bij a uitgespeeld,dus dan kan ik daarna weer even vers beginnen aan demons souls.

    Moet er wel even de tijd voor nemen denk ik.
    En geen andere games tussendoor spelen.

    Viccil ik zal inderdaad eens gaan kijken naar een piercing weapon.
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Oke!

    Ben op nieuw begonnen en heb een vraag mbt caracter build. Ik wil voornamelijk gaan richten op mêlee. Spells en magic heb ik de vorige run al gedaan.
    Ik wil het liefst met swords en axe mijn playtrough doen dus waar moet ik mij een beetje op richten qua stats?
    En tot welke stat heeft het nut om je Vit en End te upgraden? Bij DaS was dat 50 om 30 meen ik
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Focus je met name om STR, VIT en END.

    Voor de scaling qua Vitality zie deze pagina:
    http://demonssouls.wikidot.com/stat-vitality

    Voor de scaling qua Endurance zie deze pagina:
    http://demonssouls.wikidot.com/stat-endurance

    Oftewel. Vitality blijft tot level 99 interessant, alhoewel het natuurlijk met steeds minder resultaat is.

    Endurance daarentegen is tot level 40 handig. Dan heb je max stamina, en upgrade je daarna alleen nog maar je Equip. weight.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Full circle.
     
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Dit is tot nu toe eigenlijk het enige spel waar ik direct in november een PS5 voor zou kopen :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    De aankomende PlayStation 5-remake van Demon's Souls laat spelers kiezen tussen een hoge resolutie en snelle framerate.
    Dat valt te lezen op de officiële gamepagina van Demon's Souls op de PlayStation-website. "Spelers kunnen kiezen tussen twee grafische modi wanneer ze Demon's Souls spelen: 4K Mode (speel in een 4K-resolutie) en High Frame Rate Mode (speelt met een snellere framerate)."
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina