1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GEZ] GBA / GBC / GB / WII. vele titels

Discussie in 'Gezocht' gestart door fred_y, 18 apr 2013.

  1. fred_y

    fred_y Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Als eerste wil ik vermelden mochten we tot een ruil of koop van mijn kant komen dan ben ik bereid als eerste te verzenden/betalen voor dat jij de game opstuurd mits je meerdere goede deals hier hebt gemaakt. Dit omdat ik nog maar 1 goede deal hier heb gemaakt.

    Ik ben verzamelaar en gamer :) Dat betekend dat ik GBA/GBC en GB games zoek in goede staat inclusief doosje en handleiding etc erbij voor de verzamelaar in mij. Mocht je alleen de cartridge hebben dan kan het zijn dat de gamer in mij die game ook wil hebben :). Ik zoek op het moment zeer veel dus je kan me van alles aanbieden.

    Onder de Wii games zoek ik:
    * SimCity Creator
    * Inazuma Eleven Strikers
    * Mario party 9
    * Just dance 4
    * Go vacation
    * New super mario bros wii
    * Zelda Skyward sword
    * Mario kart wii
    * Pokemon battle revolution

    Ben er bereid voor te betalen, dus geef maar aan hoeveel je ervoor wilt hebben en eventueel kan ik ook ruilen. Ik heb teveel titels om op te noemen, probeer maar wat en mischien heb ik die wel hier liggen.

    Laat maar wat van je horen, je kan me een pm sturen of hier een bericht onder zetten. Zo lang dit topic open staat kom ik hier iedere dag even kijken en ben ik dus nog opzoek.

    Groeten
     
  2. fred_y

    fred_y Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds opzoek
     
  3. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey heb je, Of Orcs and Men en halo 4 check me draad (ff updaten)
     

Deel Deze Pagina