En dit is dan ook gelijk de reden waarom ze failliet gegaan zijn, nog steeds te hoge prijzen vragen en te weinig voordelen.
Metro Last Light €35 bij de Media Markt Amsterdam Arena. Vandaag de game bij de Media Markt in Amsterdam Noord ook voor die prijs meegekregen.
Fifa 13 voor 30 € bij Dixons Nickelodeon Dance 2 voor 20 € bij V&D Epic Michey: The Power of Two voor 25 € bij V&D Allen in Eindhoven.
In de weekaanbieding van play-asia: * Dead Island Riptide voor 16.80 euro exclusief. (Ook Ps3 versie) * Gears of War: Judgement voor 23 euro inclusief
http://www.bol.com/nl/p/resident-ev..._Weekdeal_4juni_C2_product_1_1004004012329963 Resident Evil 6 voor €25
Helaas Je aankoop kan op dit moment niet worden voltooid. Probeer het opnieuw. Ik blijf deze melding krijgen. EDIT: Mijn Gold was gisteren verlopen. Dat was het probleem.
Hmm, Ik heb wel een 3 maanden Gold kaart maar die ligt ongebruikt thuis, vanavond zal ik wel te laat zijn.
Bedankt dat je Fable III hebt aangeschaft. Je game wordt weergegeven in Mijn games op de Xbox 360-console wanneer de download is voltooid. Tnx voor de tip!
Oja, een tip alvast, het einde is nogal abrupt, denk daar aan! Ik was zo boos om het einde dat ik hem gelijk heb verkocht