1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ribery op de voorkant, lol dat schrikt af. :+
    Qua beelden wel sfeervol, maar geen next-gen is wel zonde. Benieuwd wat EA gaat doen met FIFA14 op next-gen.
     
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Is die gozer op de voorkant Neymar?
    Mag hopen van niet, ben niet echt bekend met de selectie van Santos helaas.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Santos heeft alleen Montillo naast Neymar en dat is hem zeker niet. En gezien de Neymar-hype en de hanenkam en getinte huidskleur, mag je aannemen dat het Neymar is. ;)
     
  4. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Nee, dat mag je niet aannemen. Dit was Neymar in 2013:

    [​IMG]

    Tenzij ze Neymar geheel hebben veranderd in 2014 lijkt mij niet dat hij dit is. Hij speelt zelfs niet eens meer bij Santos dus die cover zou dan nu al achterhaald zijn. Ik denk dat het of Felipe Anderson is of Andre.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik vond het al vreemd. Zeker omdat Neymar toch één van hun 'posterboys' is. En in 2013 leek hij echt sprekend.
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Als jij een elleboog stoot in je borstbeen krijgt te verduren wil ik wel eens jou kop zien:+
    Maar ik denk dat ze persee de nieuwe gelaatsuitdrukkingen willen showen oid.:D
     
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7


    Vanaf 5:30 minuten gaat het over PES 2014. Helaas geen gameplay. Wel een paar impressies van de animaties en het publiek.
     
  9. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat screens uit de Pre-E3 presentatie:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Geniaal stukje uit de presentatie:

    [yt]lrJfeCxqW8g[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2013
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja die animaties uit de presentatie zien er wel beter uit. Vooral die nieuwe physics wanneer spelers contact met elkaar maken ziet er goed uit. Nu hopen dat het ook ingame goed gaat uitpakken.
    Fifa14 schijnt de ballphysics flink te hebben aangepakt. In hun 'gameplay' trailer zag het er inderdaad goed uit. Pes mag daar ook aan gaan werken.
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Bron: www.pesholland.nl





    KONAMI PRE-E3 PRESENTATIE & NEXT GEN INFO PES 2014

    Vandaag was het dan zover, Konami hield de langverwacht pre-E3 show. Live online te kijken! Er werd, in een verkapt interview met Kei Masuda, aanvullende informatie gegeven op het laatste persbericht van Konami waarin PES 2014 officieel werd aangekondigd. Kijk onderstaan filmpje, we hebben hem 'embed' hieronder en voor de ongeduldigen, het stukje over PES2014 begint op 5 minuut 30 seconden



    Daarnaast is er via onze vrienden van WENB bekend geworden dat er geen next gen versie van PES 2014 zal komen. Dat betekend dat er pas er door pes junks pas met PES2015 de Xbox One of Playstation 4 zal worden bespeeld. De redenen die hiervoor gegeven worden is tweeledig.

    1. Konami weet uit ervaring dat het eerste half jaar minder zal worden verkocht op de nieuwe consoles omdat simpelweg niet genoeg mensen de nieuwe consoles in bezit hebben.

    2. Konami wil geen snelle poort ter beschikking stellen met een lage kwaliteit. Werkelijk alles zal worden gegeven om de volgende generatie consoles op een goede manier in 2014 te betreden met PES 2015.

    Wij van Pesholland zijn benieuwd wat de gevolgen hiervan zullen zijn voor de populariteit. Vooral de gamers die meteen een nieuwe console willen zullen een keuze zullen gaan maken voor die nieuwe next gen FIFA, die wel werd getoond als één van de launchtitels van Xbox One en dus automatisch ook voor Playstation4. Daarnaast is het een geld kwestie vooral gericht op efficiency, waar EA er extra geld tegenaan smijt, bezuinigd Konami.

    We houden jullie op de hoogte!






    bron: www.pesholland.nl

    .
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2013
  12. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Tja, Konami verliest mij dit jaar sowieso als klant. Ik ga geen current-gen footies meer aanschaffen. Zeer jammer en onbegrijpelijk dat ze voorlopig geen next-gen versie uit gaan brengen.
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat was mijn eerste gedachte ook. Maar als de game echt lekker speelt dan haal ik hem zeker op de 360. Of misschien wel op de PS3, als de PS4 backwards compatible is.....
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Uit het verleden is altijd wel gebleken dat launch titels op next gen consoles toch crap zijn. Dat geldt ook voor de fifa's. Dus liever heb ik dat ze lekker dit jaar overslaan ipv een afgeraffelde next gen versie uitbrengen en daarop gaan voortborduren. Ze geven dit overigens zelf ook aan als reden. Ze willen dit x een goede start maken.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ja en nee. Ik begrijp de insteek van dat argument, maar aan de andere kant kunnen ze ook gewoon de gameplay exact hetzelfde houden, en gewoon de game in high-res uitbrengen, met betere textures enzo. Is prima genoeg voor een launchgame.

    Als ik dan toch 50-60 euro uitgeef, en qua gameplay is het exact hetzelfde, dan dus liever dezelfde game in HD op een next-gen machine.
     
  16. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    De argumentatie waarom Konami niet meteen launched op de next-gen machine is simpel: het geld is er niet ervoor.

    Gezien de next-gen een totale andere infrastructuur heeft (powerpc vs x86), zou dat voor konami betekenen dat ze eigenlijk twee keer het spel zouden moeten gaan developen, en dan maar hopen dat het gelijkwaardig is..
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat was exact ook mijn argument in een discussie. Maar men heeft (blijkbaar) niet de capaciteit om de game in een next-gen jasje uit te brengen. Het upgraden van alle (!) textures en het tweaken van de code zal best inderdaad wel een klus zijn. Konami kan minder met geld (en dus mensen) smijten als EA. Vandaar dat ze die keuze hebben gemaakt. Ze hadden zich ook volledig op next-gen kunnen richten, maar dan zou de omzet veel lager worden omdat de installed base veel en veel kleiner is.

    Komende week maar eens kijken. Ik behoor tot het kamp dat zeker een next-gen console zou kopen, maar niet de oude zou inruilen. Dus ik kan zeker 'genieten' van PES op huidige consoles. Ben erg benieuwd naar de animaties en flow van de game. 2013 was eigenlijk al best prima, al maakten de animaties de game minder fraai en stroperig. Als die Fox engine daar raad mee weet dan kan het inderdaad wel eens een topper worden. Maar eerst zien, dan geloven.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat het wel verstandig is om eerst te kijken hoe het spel op de 360 loopt.
    Ook heb ik eerder mijn twijfels bij de Xbox 1 dan bij de nieuwe PES.
    De rare fratsen die Microsoft uithaalt met de Xbox 1 staan me helemaal niet aan. Als meerdere mensen dat ook vinden is het de vraag of er wel veel Xbox 1's zullen worden verkocht...
     
  19. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer is de konami E3
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Die is er niet? Alleen een Pre-E3. Ze releasen ergens een trailer. Tja, van marketing hebben ze weinig kaas gegeten (of geen geld voor).
     

Deel Deze Pagina