1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik heb hem net uitgespeeld en wat een enorme teleurstelling zeg. Had helemaal niet het gevoel dat er iets speciaals aan de hand was.

    Verder vond ik deze Fable ook tegenvallen omdat alle leuke dingen uit II eruit zijn gehaald, namelijk het superevil/supergood zijn, magische strepen op je gezicht als je magie gebruikt, spieren als je melee gebruikt en lang worden als je ranged gebruikt. Ook was het verhaal (nog) bagger(der), de verhalen in Fable zijn sowieso al niet heel geweldig maar dit was wel echt verschrikkelijk zeg... in ieder geval de uitwerking, het idee is opzich prima.

    Ik hoop dat Fable IV weer good/evil terugkrijgt anders ga ik hem sowieso denk ik niet kopen tenzij ik hem voor een prikkie mee kan krijgen ergens.
     
  2. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu ook maar eens begonnen aan Fable 3. Stond al een tijdje in de kast op me te wachten en ik moet zeggen dat ik me er tot nu toe wel weer mee vermaak. Ik vind geen van de Fable games echte top games (misschien 1 toentertijd wel trouwens), echter heb ik er wel een zwak voor. Ik houd wel van de looks/feel van de game. Het is allemaal wel mijn stijltje zegmaar.

    Voorderest is het qua RPG niveau altijd allemaal erg simpel. Wil je een RPG spelen waar een echte uitdaging in zit, dan moet je geen Fable game kiezen.

    Ik ben wel nog benieuwd naar het verhaal in Fable 3. Het verhaal van Fable 2 viel me erg tegen. Tenminste, op het einde. Dat voelde voor mij zo afgeraffeld aan, was een beetje een anticlimax.

    Wat ik wel apart vind in Fable 3 is die Road to Rule. Het opslaan van de game en unlocken van nieuwe dingen vind ik allemaal een beetje omslachtig, maarja...
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet niet of meer hier last van hebben maar een aantal achievements kan ik gewoon niet halen, die van de Demondoors namelijk ik heb alle deuren geopend en krijg die achievement niet. Daarnaast ook de achievement voor Driftwood krijg ik maar niet...

    Opzich geen slechte game, wat ik leuk vind is het idee van de orbs zo krijg je meer een 'samen' gevoel. Alleen nog steeds is deel 1 de beste, hoop inderdaad dat het volgend deel (niet die Kinect rommel) beter word.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb je ook de DLC gespeeld? Het schijnt namelijk zo te zijn dat de deur van de DLC de counter weer op 0 zet. Die van Driftwood heb ik wel.

    Ik heb zelf een andere bug, vrees ik. In Darkwater Cavern is een barricade die een paar dagen na het voltooien van een quest weg hoort te gaan. Alleen staat hij er nog steeds... :F:
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zijn er hier mensen die alle 50 Legendary wapens hebben en even heen-en-weer willen ruilen? Ik geef alles weer netjes terug. :)
     
  6. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd me hier ook voor aanbevolen! :)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zou er ooit nog een nieuwe Fable komen? ik bedoel dus niet Journey want dat is geen Fable game. Heb echt zin in een nieuwe Fable game vandaar :9
     
  8. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook moeilijk doen en de game met een tweede profiel spelen. Dan kun je gewoon in offline co-op je Legendary wapens van het tweede profiel doorgeven. Duurt alleen een tijdje. :p

    Ik heb ze ook nog niet, enige achievement die ontbreekt. Met Fable 2 hadden ze ook al zo'n irritante ruilachievement met die poppen. Niet meer doen, Lionhead!
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  10. Seh

    Seh Guest

    Fable 3 gratis te downloaden op Xbox Live!
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja zag het net in een tweet van Mental Mark, eens kijken of het wat is.
     
  12. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Heb em ook even gratis meegenomen, heb me destijds goed vermaakt met Fable 2.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Modder, we hebben altijd nog de goede herinneringen. :'-(


    Maar nu sla ik met mijn prinses een nieuwe weg in; de weg naar de 360. :+
    Of is er een manier om GFWL saves over te zetten naar een andere PC? Met hoe crappy GFWL werkt verwacht ik van niet. :p
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Vast niet :+
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gratis? Ik zie 'm staat voor €19,99
    Mis ik iets?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan wordt jij mijn nieuwe man! :+

    Ik weet niet eens meer hoe ver we in de game waren. Hm, ik begin wel en ik zie wel hoe lang ik zin heb om te spelen. Heeft me toch geen geld gekost. :p
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4905985&postcount=772
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Haha, prima :+

    Ik weet niet eens of ik hem ga spelen :lol:, misschien wel even om nu wel het einde goed te doen, vorige was abrupt afgekapt :mad:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Herinneringen... :+

    Ben ergens wel benieuwd hoe kut het einde van de game is, maar ik heb grote twijfels of ik uberhaupt zo ver kom. 8)
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  20. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    fable III gratis te downloaden via XBL
     

Deel Deze Pagina