Niet alleen fanboys, vind ik niet redelijk om te zeggen. Sommige mensen vinden de Xbox gewoonweg echt fijner qua UI, qua controller, qua online features. Ik vertrouw op MS dat het qua party chat, en al die dingen gewoon goed zal zitten. Van Sony hebben we daar niets van gezien nog en dat is echt nog afwachten. Ik heb wel het idee dat first party games als KZ en infamous mooier ogen en Destiny was ook prachtig. Maar ik betwijfel dat er een wereld van verschil tussen zal zitten met de X1 versie.
Lang verhaal kort....ik weet het allemaal nog niet. Ik weet niet eens of ik uberhaupt wel een kan halen dit jaar. Gamescom komt er ook nog aan en dan krijgen we ook nog nieuwe titels van MS weer, allemaal dingen om nog naar uit te kijken. Als Sony met Infamous, Killzone en Driveclub lanceert...en MS met Ryse, Forza 5 en god knows what else misschien nog...dan moet je gewoon gaan kiezen. MS liet gewoon sowieso wel zien vond ik dat ze weten wat toffe games zijn en ik kijk zelf echt uit naar veel van die titels. Uiteindelijk zullen hier een X1 en PS4 staan...sowieso.
Laatst bewerkt: 11 jun 2013