1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. Seh

    Seh Guest

    De release datum is bekend!
    26 september it is. :cool:
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo, die staat genoteerd.

    Het enige zonde is dat je dan ook zo'n bakbeest van een XBOX ONE er bij moet kopen. :lol:

    En twijfel eraan of er sowieso één te kopen.. dan hebben we er thuis één (broeder) en op m'n kamer één. En als FIFA14 uitkomt, wil ik wel dieharden :D.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Waarom? De X1 versie komt pas later uit hoor.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah, dacht ergens gelezen te hebben dat voor de next-gen FIFA de volgende console nodig was of iets dergelijks. Foutje.
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja, geen mooie timing. Moet dan dus 2x fifa 14 kopen. Eentje voor xb360 en eentje voor xbox one. Bovendien zullen de markten op FUT anders zijn op beide consoles dus denk dat ik wacht met FIFA 14 kopen.
     
  6. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Dat is idd wazig..
    Microsoft gebruikt Fifa 14 als een van hun stokpaardjes, terwijl die wrs al paar maanden eerder uit is op de xbox360 en PS3.

    OF..

    Ze moeten verassen en de Xbox One releasen op 26 september :+

    kan ook maar lijkt me snel..

    maar goed, ze willen mss de Ps4 te snel afzijn he..
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Werkt dit echt zo? Dat zou dan echt enorm falen. :emo:
     
  8. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd die verzuurde uitdrukkingen. Kunnen ze met die nieuwe engine messi niet even een prozac-boost geven. Die jongen loopt er in de trailer weer bij als humeurige Maarten van Rossum.
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben inderdaad wel benieuwd wat de verdeelsleutel wordt van de Fifa spelers wat betreft de XB1 en de huidige xbox
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dus vandaag komen de huidige generaties aan bod :) Nice! Ben benieuwd wat er eventueel veranderd zal zijn t.o.v FIFA13.

    Gisteren '13 weer gespeeld. De animaties zijn overigens wel heel schraal. Na een paar potjes heb je ze allemaal al eens voorbij zien komen :+
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [yt]APMrtUd4WW8[/yt]

    De officiële trailer.

    Ball fysics en pure shot zien er goed uit, stuk beter dan in FIFA13 IMO. Ze hebben veel op Bale gelet iig, als je ziet hoe de ballen getrapt worden als je naar binnen kapt. Er komt overigens ook nog een 'knuckle' shot, die nog niet laten zien. Daar komt later wel een filmpje van naar buiten.

    De precision movement en protect the ball zullen wel verbeteringen zijn tov. FIFA13, aangezien het geen nieuwe features zijn.

    Ik wacht vooral nog op de echte gameplay-video's, zijn altijd een stuk beter. Dat komt op de E3 hopelijk wel even naar voren.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2013
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Dit is allemaal current-gen. Next-gen komt pas op de E3.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]-2-Yyasf5M4[/yt]
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kan altijd wel van z'n filmpjes genieten. :+

    De break down van vorig jaar was ook geweldig. Daar deed het Mertesacker-fragmentje me even aan denken :lol:
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Me to, zit nu alweer een half uur lang z'n filmpjes te checken :lol:
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
  17. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen een shitload aan fifa NG info en ik hoooooooop echt op NG gameplay beelden, zo benieuwd!
    Die trailers en screenshots zijn al 4 jaar t zelfde, daar heb je echt niets aan :p
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [yt]_AL1ZkIJ2zQ[/yt]
     
  19. handige_har

    handige_har Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat je weer wat makkelijker kan scoren. Nu is het altijd eenzelfde manier. koppen uit corners zit altijd en de keeper kan er op dat moment ineens niks van. van afstand schieten is bijna ondoenlijk. waar in het echt een keeper in komt glijden blijft hij nu echt tot het allerlaatst staan waardoor stiftjes en trucjes helemaal niks doen. Juist de keeper uitspelen of van dichtbij een stiftje is mooi om te scoren. Ipv het 'spel' verslaan en altijd op eenzelfde manier scoren. Want iedereen weet dat een hard schot in de korte hoek altijd een goal is of een geplaatst krulballetje bij 1 op 1. Daarbij is snelheid veel te belangrijk gemaakt! spelers als Bent, walcott, welliton, sturridge, remy etc. zijn zoveel beter dan dat ze in het echt zijn.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Heu, Camp Nou er weer in.

    Ik weet niet meer wie er toen over had, maar het publiek ziet er beter uit hoor :+ Overall ziet het er wel strak uit, ondanks dat het een trailer is. Ben benieuwd naar gameplay beelden straks.
     

Deel Deze Pagina