E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    En wie besteld nou weer de Eye :+
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is niet moeilijk om te lezen, geen probleem:lol:
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.759
    Ja I know. Ben benieuwd naar Pokemon X en Y :+
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Rob heeft duidelijk zijn huiswerk niet goed gedaan
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    Ik vind de 'oude' Xbox Slim mooier dan de Xbox Slim Line.
     
  6. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    er komen toch ook de komende dagen video´s op xbox live? ik geloof dat er 1 uur per dag extra streams zouden zijn. Weet iemand hoe laat dit is en wanneer
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Betere exclusives dan de PS4 ?

    Je moet er maar van houden... maar persoonlijk vond ik Rysen maar mehh (en dat moet een God of War killer worden) Ook DR3 en die Insomniac (overlopers) game deden mij weinig

    Quantum Breaks vond ik dan wel weer vet, maar daar heb ik te weinig van gezien. Ook Titanfall was vet. Maar om nou voor deze 2 titels een Xbox One te halen ? nahh

    Sony had MS helemaal knock out kunnen slaan als ze met The Last Guardian (waar blijft die game nou) of Uncharted 4 waren gekomen.

    Heb genoeg vertrouwen in Sony. PS3 heeft ook een hoop vette exclusives (wat dacht je van The Last of Us en Beyond two Souls die nog uit moeten komen)

    Xbox One gaat er uiteindelijk wel komen. Maar ik wacht wel eerst op een heavy pricedrop.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zou je de punten die ik Bold heb gemaakt eens willen toelichten of er een bron bij willen vermelden?

    En dan met name de voordelen van het cloud verhaal bij het spelen van games
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja precies, oude niet-werkende dpad en oude snel-slijtende thumbsticks. En ik vind de console ook niet echt mooi, vorige zijn veel mooier...
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Totaalpakket is gewoon EUR 399 aangezien de Eyetoy een extra keuze is. Kinect is helaas geen keuze en word gewoon door je strot geduwd. Of je er nu gebruik van maakt of niet, je betaalt hem sowieso.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.577
    Als het goed is komen er bij deze alleen Wii U games en algemene aankondigingen. Nintendo had het erover meerdere van deze Directs te doen deze week, dus ben benieuwd.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hhahah feiten zegt ie. wat heb jij vannacht gedroomd. Volgens mij ben je in slaap gevallen gisteravond en heb je een andere conferentie gedroomd
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    En je krijgt als je PSN+ neemt ook nog een gratis game erbij :)
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.759
    Ah oke, maar Pokebeach meldt ook dat vandaag Pokemonshit komt als het goed is.
     
  15. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Haten is hip. Ik ga waarschijnlijk wel de One halen, alhoewel je het hier nota bene op een Xbox forum bijna niet durf te zeggen.

    Ik heb de afgelopen jaren vrijwel alleen maar goede ervaringen met Xbox Live, en dat is voor mij doorslaggevend aangezien ik voornamelijk multiplayergames speel. Ik ben er van overtuigd dat MS deze lijn doorzet en met die tig duizend nieuwe servers ook nog gaat verbeteren. Sony zal zijn schaapjes heus wel op het droge hebben met PS+, ze gaan er niet voor niks geld voor rekenen. Misschien dat zij in de toekomst ook wel exclusieve deals maken mbt DLC ed, maar voorlopig heeft MS wat dat betreft nog steeds een voorsprong.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.759
    True..als ze nou eens een goede Halo MP uitbrengen heb ik er ook nog baat bij :+
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Er is maar 1 pakket. Dat is een voordeel? Ik wil geen kinect maar ik moet er wel voor betalen.

    Cloudbased is geen mirakel. Het zal wat extra's kunnen geven, maar er is imo te weinig te laten/gemeld om daar nu nog echt iets zinnigs over te zeggen

    Het is idd ook in mijn ogen de betere controller van de twee, echter is dat geen doorslaggevende reden om voor de One te gaan momenteel.

    Gold account is idd geldig op de One, goede zet. Over extra kosten is niets te zeggen nog. Maar aangezien ze van de punten e.d. afstappen is het redelijk voor de hand liggend dat goedkoop aan Live en punten komen misschien wel iets is wat verdwijnt

    Hoe kom jij aan 599??

    PSN heeft een aardige inhaalslag gemaakt. Nog niet helemaal op het nivo van Live maar dat is imo een kwestie van tijd. Zeker nu het een betaalservice wordt kan Sony het niet verantwoorden als het mindere kwaliteit is. Daarnaast is PS+ momenteel wel een goede service met veel gratis games.

    Plastic controller? Egh, laatste keer dat ik keek was mijn Xbox controller ook niet van aluminium. Ik ben het eens met je dat de Xbox controller ergonomisch de betere van de twee is. Kwaliteit van beide is imo echter hetzelfde.
     
  18. Xboxhater

    Xboxhater I'm Just Joking

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Srry hoor, maar dit zijn geen feiten, eerder LEUGENS.

    De eerste regel slaat al helemaal nergens op. Ik ben wel benieuwd welke onderdelen je in deze all-in-one hebt toegevoegd.

    De tweede regel baseer je op jouw ervaring met de current gen consoles. Wat helemaal niet te vergelijken is met de next gen. Je hebt niet eens de interface ervan gezien en zit al te vergelijken.

    De derde regel is totale bull s**t. Weinig exclusives? Heb jij wel de exlusives van sony op een rijtje gezien? Ga nou niet dingen verzinnen omdat je geen minpunt kan vinden.

    De vierde regel is wtf! Van welk materiaal moet het dan zijn, metaal, rubber of diamand. Kom op nou zeg. De xbox is van hetzelfde materiaal gemaakt. namelijk kunststof. Als dit werkelijk jouw minpunten zijn tegenover de console van sony, dan ruik ik letterlijk de geur van een jaloerse xbox fan-boy.

    En uit wat baseer je je laatste regel als ik vragen mag?
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Ik denk er het zelfde over.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    YEs! Ik was al aan het balen dat ik geen gamepc meer heb en wil kopen, maar dit maakt alles goed!
     

Deel Deze Pagina