1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Open wheel is opzich een hele mooie toevoeging, maar ik had toch liever nachtraces en regen gehad. Er zijn genoeg (oude) games die laten zien dat het prima kan. Dus dat het op de X1 niet kan lijkt mij echt onzin.


     
  2. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    |:-
    Ok, ik ben niet iemand die veel auction house gebruikt, maar ik gebruikte storefront vaak voor decals e.d. om een paint samen te stellen.. Dat kan dan niet meer? Het systeem wat ze noemen klinkt echt super vaag en beperkter dan eerst.

    Geen weer effecten was ik al bang voor. :mad: physics reasons, right... En maar lullen dat ie zon goede sim is, zonder concessies.

    Zoals het eruit ziet nog geen reden om FM5 met een XB1 te kopen, erg jammer. Volgens mij zijn ze erg gerushed ofzo. Ziet er mooi uit, maar dat verwacht je ook op volgende xbox. Maar om nou alweer essentiƫle features te missen, zonde.

    Hij heeft nog niks over tracks gezegd? dus voorlopig weten we alleen praag? Zou leuk zijn om te weten hoeveel nieuwe enviroments er komen...
     
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]
    Zien jullie het kabeltje?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  4. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet echt een mooi prototype. Volgens mij waren de fanatecs op E3, vlak voor een Forza launch, al wat mooier en verder.
    Hoop dat jullie op simpele manier je fanatec kunnen blijven gebruiken en niet dat jullie een USB dongle ofzo moeten kopen.

    EDIT: Lekker geslapen, even forum checken, lees je dit soort crap. Wordt er niet bepaald blij van de nieuwe Forza 5.
    Vooral het "Regen kan niet ivm physics" Wat een domme opmerking. Zeg dan, we hadden er geen tijd voor of geen zin, maar physics? Er zijn genoeg sims op PC met regen geweest, en dat al jaren geleden. Zo arrogant om te denken dat je met zon opmerking wel weg komt.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Het is gewoon een gecamoufleerde Thrustmaster T500. Je maakt mij niet wijs dat de hardware zoveel ruimte/volume nodig heeft.
    Als een T500 geschikt gemaakt kan worden voor de ONE dan hoop ik een CSR(elite) ook.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja het wordt wel lastig zo zonder regen en nacht, maar we krijgen naast indycar ook de 1976 McLaren M23 and the 1976 Ferrari 312-2 F1 auto's en er komen er nog meer.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus ze hadden het beter project gothem 5 kunnen noemen :9.
    Maar dit is voor mijn al genoeg reden om geen Xbox One te kopen. Ga eerste ff Grid 2 uit spelen en wacht echt op GT6 daar wordt ik wel blij van \o/
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Geen nacht en weer is een bewuste (en gemene) reden om Forza 6 straks aan de man te brengen die dat natuurlijk wel heeft. Zo worden we aan het lijntje gehouden, het enige vernieuwde aan FM5 is next gen graphics en nieuw A.I.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nog steeds geen duidelijkheid voor de Fanatec wieltjes. Ze weten het zelf nog niet.

    Ben benieuwd of ze ook alle indycar tracks erin hebben zitten.

    Auction House en Storefront worden trouwens vervangen door een nieuw systeem dus paints en tunes uitdelen kan nog gewoon.

    Godver ik wil helemaal niet dat het spel faalt. Poep.

    De 2 F1 auto's in Forza 5:

    [​IMG]

    [​IMG]

    HD bandjes:

    [​IMG]
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.. dus geen nachtraces en geen weersomstandigheden? Laat staan beide dynamisch.

    Ik ga bedanken.. GT5 heeft dit al, GT6 gaat dit ook hebben en dat is dan "last gen". (Test Drive Le Mans op de dreamcast had al beide).

    Geen excuses meer voor turn 10, ze hebben gewoon geen tijd ervoor en focussen zich nu op de graphics en andere dingen voor de mainstream gamer.

    Jammer.. ik sla hem over.
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    En dan nog altijd de grote vraag: Hoeveel nieuwe tracks?

    In de afgelopen edities is forza daar altijd zeer karig in geweest.

    Zou me niks verbazen als ze komen met een stad van Praag en misschien nog een nieuwe omgeving en voor de rest al het bekende werk weer gaan recyclen. Oftewel weer al die circuits die je al kan dromen met iets hogere textures.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik weet niet hoe ver de samenwerking met Indycar gaat hoor, maar er waren wel wat echte coureurs bij de bekendmaking dat Indycar is FM5 zit.

    Hoe dan ook. Indycar is in het echt 33 coureurs geloof ik. Dus 32 zou wel minimum moeten zijn voor Forza Motorsport 5. En net als bij de samenwerking met ALMS zouden ze nu ook alle tracks van de kalender moeten hebben. Interessante races/tracks zijn dan:

    Grand Prix of Baltimore
    Grand Prix of Houston
    Grand Prix of Alabama
    Grand Prix Of St. Petersburg
    Sao Paulo Indy 300
    Grand Prix of Long Beach

    Leuke mix tussen street circuits en gesloten circuits, en de rest zijn dan wat ovals.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat geloof je toch zeker zelf niet.

    je mag blij zijn als je met die indycars over je oude vertrouwde Tsukuba mag rijden.

    ALMS waren ook alleen de auto's en enkele circuits die toch al in Forza zaten.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Weet ik, ik speculeer alleen. (en ik heb hoop! :+)


    Sexy:

    [yt]iL5eDls99Jk[/yt]

    [yt]E-FsqbMgy7w[/yt]
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Haha, ok.

    Misschien zitten die 33 coureurs al op je te wachten in de cloud ;)

    Dat geloof ik ook wel. Ze kunnen niet te grote stappen maken idd.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze zeggen dat het komt door de physics. Echt bullshit. Eerst kwam het door de hardware, hebben ze nieuwe hardware vinden ze weer iets anders. :mad:
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben gewoon nog niet onder de indruk en niet hyped, dat was ik bij FM3 en FM4 veel meer.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het klinkt juist goed. Jij als koper hoeft 0 credits te betalen, en de degene die het design heeft gemaakt krijgt toch geld. Maar het is inderdaad onduidelijk hoeveel de verkoper krijgt. Maar hoe het zit als iemand een uniek design heeft gemaakt dat normaal exclusief aan iemand voor een paar miljoen credits werd verkocht, dat weet ik ook niet. Denk dat je dat wel kan oplossen door een goedkope auto gewoon van diegene te kopen voor een paar miljoen.

    Inderdaad, echt ongelofelijk wat een klootzakken. Doe er op z'n minst nachtraces in...
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Complete bullshit is het, zoals ik al aangaf is dit om mensen straks enthausiast te maken voor FM6. Maar ik moet het nog maar zien hoor, het oogt weer harstikke klinisch.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    WTF hoeveel exhaust flames heb ik wel niet gezien in 5 minuten 8)...
    Is dat uberhaupt realistisch bij (productieauto's) super/hypercars? Ik zie het best vaak bij echte racewagens, maar vind de exhaust flames best wel overdreven bij deze 2 auto's.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina