Morrowind schijfje

Discussie in 'Algemeen' gestart door Benneke, 9 jul 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb Morrowind al een flinke poos. Laatst viel me op dat op het Morrowind schijfje NTSC staat, in plaats van PAL. Is dit een fabrikatiefout, of heb ik de Amerikaanse versie? Op het doosje staat overigens PAL. Ben ik de enige die dit heeft?

Ik heb dit niet in de centraal gezet, omdat het (in mijn ogen) niet zo zeer met het spel zelf te maken had, maar met een probleem aan het schijfje. In mijn geval dus het schijfje van Morrowind. Was het het Halo schijfje, dan had ik daar mijn thread aan geweidt.

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm... Ik heb net even gekeken, ik heb het ook. Vaag! Was me nog nooit opgevallen. Het is een complot!

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is idd drukfout, had ik ook toen in hem kocht bij de launch

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik had helemaal pech.

Ik stopte die game erin. Toen wou me xbox hem niet opstarten. Hij gaf een error dat de hij hem niet kon lezen. Dus ik haal hem eruit en kijk er ff naar. Wat blijkt... staat er NTSC op. Dus ik terug naar de winkel..

Kreeg ik een andere mee (niet na gekeken in de winkel of die ook NTSC was). Ik kom thuis prop hem erin, en hij doet het. Later kwam ik er alsnog achter dat daar ook NTSC op stond. Toen ben ik maar gaan zoeken op XBW en het bleek dus gewoon een druk fout te zijn .

Koste me dus een middag heen en weer fietsen :+

Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  5. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    best wel neppe fout zijn ze zo lang bezig met het beeld omzetten zetten ze het laatste en makkelijkste nog verkeerd

6. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe lol

Ik heb zelf ook een keer een drukfout gehad. Maar dan niet met een game, maar met een boek. Ik had deel 2 van lord of the rings gekocht en het map dat er in zat van middle earth was achterste voren en binneste buiten. :D Ik vraag me af of andere dat ook hebben.

8. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook!:D

Deel Deze Pagina