Light gun kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sperminator, 9 jul 2003.

1. Sperminator

Sperminator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf ben op zoek naar een lightgun die er een beetje degelijk uit ziet. Tot nu toe niks gevonden. (in Nederland)

Nu kom ik op de website van www.play.com een hele mooie tegen; namelijk deze

http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=115620

Echter ik vraag mij af als ik het risico loop om met deze gun een boete op te lopen.

De producten worden vanuit Jersey verstuurd. Is dat buiten of binnen de EU? En als het vanuit de EU is, dan zou ik toch in principe niet bang hoeven te zijn voor de douane?

Ik hoop dat julle mij wijze raad kunnen geven,

2. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
  3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zolang een gun op een echte gun lijkt wordt het niet toegelaten. Wat nepwapens betreft is er overigens niet één regel geldig in de hele EU, maar is per land verschillend. Bovendien ligt Jersey in Amerika en het pakketje komt dus in ieder geval langs de douane.

4. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    jij bedoelt... NEW jersey...
    Niet gewoon Jersey, want dat ligt WEL in engeland:p

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Jersey is een eiland

het is een belasting paradijsje.... daarom zijn de games goedkoper. en het behoort niet tot de EU

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    lol weer wat nieuws geleerd vandaag :p en het is nog zo vroeg

7. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als de gun in beslag wordt genomen door de douane waar je dus kans op hebt, dan kan je ook nog een boete krijgen dus dat is niet zo mooi. Ben je teneerste het geld kwijt voor de gun die je niet meer terug ziet, en je kan er nog een fikse boete op krijgen.
    Misschien kan je beter als je op vakantie gaat eentje mee nemen, als je tenminste niet met het vliegtuig gaat? Dan wordt je ook niet gecontroleerd door de douane (meestal niet iig).

8. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo nou ik heb ooit in een super de boer winkel, een speelgoed gun gezien die echt veel op een desert eagle lijkt. Hij zag er gewoon dood echt uit. :D

9. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    nee als je nederlander bent word je alleen vaker op drugs enzo gecontroleerd in sporttassen ofzo, maar koffers worden alleen doorgescant en een pastic gun is volgens mij niet te zien op zo'n scan.

10. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Eerdaags die beretta ff uit belgie halen.. weet iemand mischien een winkel ofzo waar ik em kan krijgen wat een beetje vlak over de grens is? Et liefst bij eindhoven en den bosch enzo in de buurt

11. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    game mania hasselt 59 voor die beretta

12. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je bij die Sharp Shooter 2: 100HZ Compatible With Red Dot Sight van play.com ook dat laser ding eraf halen? (link staat in de eerste post)

13. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    De Beretta is in Belgie nu ook verboden.
    Ik wou hem ook halen in de plaatselijke Game Mania, maar de uitbater zei dat de Beretta uit de handel is gehaald door het ministerie van weetikveelwat.|:-

14. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    is de lightgun inmiddels als op de nederlandse markt of is het alleen maar import of via internet te bestellen. Ik heb er wel een zien liggen in Tilburg (madcatz 29 euro), maar toen ik hem wilde halen wastie al weg, sindsdien heb ik hem nergens meer gezien.

15. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had hem in frankrijk zo kunne kopen.
    Was bij virgin in Montpellier.
    Lagen er een aantal van die beretta's
    Maarja... das niet naast de deur.

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft iemand al ergens die supermooie Sharp Shooter 2 van Joytech zien liggen?

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Lol, kijk eens wat ik tegenkwam! 8)
    Klik

Te blij voor woorden :D

Maar wel vet bij Silent Scope straks. Helemaal achter in de kamer in een hoekje gaan liggen en dan sniperen :p

Deel Deze Pagina