1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Klopt, de eerste 360's hadden niet eens een HDMI ingang, wat irritant was dat zeg :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mijn Xbox is nog steeds aangesloten met VGA. :cool:
    HDMI kent me 360 nog niet. :+
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er worden nog steeds nieuwe HDTV's verkocht met 2 scart-aansluitingen 8)
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nogmaals, De PS4 en Xbox One zijn HDMI only. Dus je krijgt geen sd kabels. :p
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je onder je boodschap hebt staan. Van je pa.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, en dan 1x HDMI! 8) Maar goed, opzich zijn er nog zat mensen met oude apparatuur. :p
     
  7. Trivolt

    Trivolt Gamer

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, begrijp ik het nou verkeerd of is dat 'family' sharing gewoon briljant?

    Met de ps4 kan de spellen (uit)lenen door de disk (uit)te lenen zoals we dat gewend zijn. Dus eerst wachten totdat je maatje de sp uit heeft, en dan de disk ophalen. (En met beetje pech heeft een ander maatje em net eerder geleend en kan je nog langer wachten).

    Met 'family' share (waarbij goede vrienden ook familie zijn, en collega's opeens ook familie worden) heb je toegang tot de game collectie van 10 anderen. Dus als je maatje ff offline is, kan je direct al die nieuwe game 'lenen' zonder te hoeven wachten tot hij em uit heeft. Financieel betekend dat 10 games voor de prijs van 1 :9 (Uiteraard zal je mp games wel zelf moeten kopen aangezien je niet tegelijk hetzelfde spel uit 1 collectie kan spelen, maar dat heb je met de ps4 ook)

    "For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said."
    (http://arstechnica.com/gaming/2013/06/microsoft-defends-the-xbox-ones-licensing-used-game-policies/
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het klinkt te mooi om waar te zijn eigenlijk. Want het staat schuin tegenover de dingen die ze nu zeggen.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar het lijkt er heel erg op dat het zo gaat zijn. Het is niet bekend hoe wordt gecontroleerd wie familie is tho. Het wordt niet op IP gedaan, want het hoef niet op dezelfde Xbox, en er zit ook geen bloedmeter in. (Of wel, is ie daarom zo groot?)
     
  10. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me geweldig als we een jaar verder zijn!
    Iedere voormalige xboxer die nu naar PS4 neigt/gaat zal zich nog een keer achter de oren gaan krabben!

    grappig om daar een topic van te maken met enkele quotes van die PS4 mannen!:+
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Als het echt zo werkt dan klinkt het wel meteen veel vetter. Dan kan ik gewoon de games spelen die een vriend van mij op zijn Xbox heeft.

    Maarja het klinkt idd te mooi om waar te zijn.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee, fuck wat ik net zei. Als Mehdi (Yusuf Mehdi, Xbox Chief Marketing and Strategy Officer) zelf zegt dat je een vriend die 3000 km verder weg woont als 'familie' kan aangeven, is het voor mij confirmed hoor.


    Games uitlenen vanaf je bank heeeu :D
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Of andersom ?
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn man pfffff.

    Eigenlijk wil ik ook helemaal niet negatief zijn over de Xbox One. Eigenlijk wil ik gewoon toch bij de Xbox blijven, maar ze moeten echt even wat dingen duidelijker maken. En wat zaken wellicht veranderen.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooh dat had ik echt niet door dat je daarop doelde. Thanks man!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooh dat had ik echt niet door dat je daarop doelde. Thanks man! Het is alweer meer dan twee jaar geleden en heb het nog niet weggehaald, maar ja...ik zie daar ook niet echt een reden voor.
     
  17. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nagaan hoe lang ik hier al niet meer kom/kwam.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah shit...een dubbelpost, waarom doe ik dat nou weer, ah well.

    Over dat family sharing, wacht effe. Stel ik zit thuis en broer is even weg. Dan kan ik zijn account in vanaf mijn X1 en zijn games spelen totdat hij terug is en zelf weer wil inloggen?
     
  19. Trivolt

    Trivolt Gamer

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Correct. En dan hoef je niet eens eerst zijn xboner aan te zetten en de disk er uit te halen. (En je hoeft niet onder zijn account in te loggen, je blijft gewoon je eigen account gebruiken)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep. Aangezien iedereen zijn account in de cloud staat, en dus ook bekend is welke games diegene heeft kan je gewoon elke game downloaden en spelen die jij wilt op de voorwaarde dat jij in zijn family lijst staat.
     

Deel Deze Pagina