1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. Seh

    Seh Guest

    Feyenoord ook wel.

    Alleen niet echt super snelle backs maar sinds de winter-update speel ik alleen nog maar met Feyenoord online. Terwijl ik ze jaren links heb laten liggen omdat ze zo ruk speelde toen. :+
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe kan het dat ik online tegen Real Madrid een wissel te zien krijg waarin Gareth Bale het veld op loopt? Heb ik iets gemist?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Geen idee. Speelde je ranked?
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat niet...
    Unranked pot, maar dan zou het toch nog steeds niet mogelijk moeten zijn? Was best vreemd.
     
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan teams aanpassen en er unranked mee spelen. Best lachen om zo nieuwe transfers door te voeren en tegen vrienden te spelen.
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus dan zou je Messi en Ronaldo in 1 team kunnen doen en online spelen? :+
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja, maar je wint er niets mee. Zie het als een player match.
     
  8. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand of Duits/Italiaans commentaar beschikbaar zal zijn in de volgende fifa op xbox? Aangezien het momenteel niet mogelijk is.
     
  9. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleempje, als ik online speel en zelfs op kick off, hebben alle spelers andere namen dan in het echt? hoe komt dat? :confused:

    en nee ik vergis me niet met PES :+


    EDIT: fixed.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik speelde hier overigens tegen één of andere QuaresmaQ7 ... Volgens mij zit die pannenkoek op XboxWorld?

    Zoja, wat een zielig figuur ben jij online dan? Galatasaray met 99 aanval, 99 middenveld en 99 defensie? :+ The fuck? Het is dat ik er totaal niet aan te pas kwam omdat Speedy Drogba ( ja, Drogba ... :eek: ) zo weg was maar je bakt er online echt geen klote van.

    Hopelijk heeft die goal van 25 meter je geleerd om normaal te spelen. Eenmaal balbezit dan kom jij niet meer aan de bal :)
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Speelde je unranked of wat?
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Soms zit er ook totaal geen logica in deze game, net de volgende goal gemist:
    [​IMG]
    8).
     
  13. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Is best logisch dat hij die kans mist. De speler is de bal al voorbij.
     
  14. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel sinds kort ook fifa13 en dan doe ik carreer, dus niet als trainer maar gewoon als een speler. En soms word ik niet opgesteld en dan zou je de wedstrijd moeten simuleren, alleen soms krijg ik dan de melding dat ik geen geheel team op het veld kan zetten en dan moet ik opgeven waardoor je 3-0 verliest. Hoe kan je dat voorkomen zeg maar?? Of hoe kan je, als je die melding krijgt, wel gewoon je team laten spelen??
     
  15. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je geen spelers kopen zodat je selectie wat groter is? dan is het probleem er denk ik niet meer.

    Iemand zin in een potje?
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wat ik kut vind aan een Player Career is dat je of bij de selectie hoort, of niet. Je kan nooit op de bank beginnen, is erg jammer.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
  18. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan ik spelers kopen? Ik doe carreer en ben zelf speler geen coach ofzo.. en ik speel met een team uit de ere-divisie gewoon dus die hebben genoeg spelers lijkt me.. :mad:

    @Zeepsop Idd, dan ben je te moe en laten ze je buiten het team haha maja, vaak krijg ik dan ineens de melding dat mijn team niet speelgerechtig is omdat er teveel niet fitte spelers zijn. Maja daar kan je dus niks aan doen en ben je gedwongen die wedstrijd op te geven zodat je 3-0 verliest,,, Zo heb ik al meer dan 4 wedstrijden op moeten geven volgens mij, dat kan toch niet? Ik zit in mijn carreer bij ajax. :'-(
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Eigen schuld dan! :cool:
     
  20. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in het begin fifa13 gehad (bij release) vond het wel een leuk spel maar ergerde me altijd snel aan de CPU.
    Ik speelde eigenlijk alleen maar potjes tegen de CPU maar dat was voor mij. iet te doen.
    ik ben ook maar een casual player en heb niet de grootste skills.
    heb pes 2013 nogsteeds maar daar mankeerde ook wel het 1 en ander aan dus ik wil mischien fifa 13 nog wel een kans geven.
    maar ik ben bang dat ik weer tegen dezelfde problemen aan loop.
    zijn er intussen nog patches geweest waardoor het 1en ander mischien is veranderd .
    heb de demo maar weer es geprobeerd en die was leuk.
     

Deel Deze Pagina