1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Killer Instinct

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 11 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar aangezien dit toch niet een Rare game is. Komt die echte nieuwe Core IP van ze nog dan? Ze zeiden wel zo mooi voordat de MS show begon van...this was the casual rare title and at the show you will see a core Rare title. Maar hij wordt niet gemaakt door rare..dus tja. Misschien toch nog hoop voor die action adventure of platformer...maybe GC.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    KI was gewoon de Rare game.
     
  3. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    KI is geweldig. Ik dacht niet dat ik de xbox one zou kopen, maar deze titel zou daar heel goed verandering in kunnen brengen. Nostalgia everywhere!!

    Fulgore for main
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  4. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Nee, werkt niet meer.
     
  6. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Werkt idd niet meer,beetje jammer want vele hebben de SE/TE stick gekocht toen voor veel geld.
    Zelfde verhaal voor de dure headsets van Tritton enz die werken dus ook niet meer schijnbaar.

    Ik wacht nog ff op hoe de d-pad is van de nieuwe controller,hopelijk hebben ze ervan geleerd dat de oude totaal niet geschikt was voor fighters.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    D-pad is veranderd he:

    [​IMG]
     
  8. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    I know maar wilt nog niet zeggen dat ie goed is voor fighters ;)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    In ieder geval een stuk beter :+
     
  10. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar ga ik wel vanuit ja :)
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]VJCldg4nhug[/yt]

    De d-pad zal wel een stuk fijner werken :)

    [yt]D5hjSmftXHA[/yt]
     
  12. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje kansloos dat de stick niet werkt, USB is USB zou je zeggen. Dat wireless controllers niet werken ok maar dit is weer $$.
    Aangezien ik ook een goede headset heb en stuurtje en dus alles moet upgraden twijfel ik sterk om naar het Sony kamp te switchen.

    Tuurlijk moet ik dan nog steeds alles nieuw kopen maar dan werkt het ook op de PC en vast ook op een PS5.

    Maar goed dat staat los van KI.
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De architectuur van de Xbox One verschilt schijnbaar genoeg dat bepaalde accessoires niet werken die op de 360 zijn afgestemd niet zullen werken op de One

    Opzich raar aangezien het verschil tussen e PS4 en de PS3 velen malen groter is en daar de accessoires op beide consoles werken. Neem aan dat de koptelefoons wel werken maar je niet kan praten. Mijn x360 turtlebeach druk ik gewoon via optical achterin de ps3.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Levert weer extra geld op :+
     
  15. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik leer wel weer op controller te spelen. Ga absoluut geen nieuwe stick van minimaal €100,- kopen.
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is ook je reinste PR bullcrap praat. Tuurlijk is de architectuur anders, maar het is kolder dat controllers dan plots niet meer zouden werken, ik kan echt werkelijk geen enkele reden bedenken waarom dat niet zou kunnen. Vrijwel elke pc is uniek en anders in setup en daar kan het wel. BS dus imo.
    Dat de oude kinect niet zou werken, ok, daar kan ik inkomen. Maar controllers en stuurtjes....? BS zeg ik je.. BS! En wie mij niet gelooft, vechten?!!! KI gaat het dan helaas niet worden, hoe jammer ik het ook vind. Maar er zijn nog genoeg andere fighters op die mooie 360 ;)

    (ik hoop echt dat MS wat DRM shit veranderd, want KI staat heel hoog op mijn lijstje en dan is er zeker een goede reden om de One te halen)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is ook echt crap en onzin. Net zoals dat fabrikanten MS moeten payen om hun wireless technogie te gebruiken op de X360. Ik zit hier ook met een dikke fightstick en Astro headphones en baal ervan
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige toffe is en blijft de themesong. Verder heb ik er weinig vertrouwen in. Waarom f2p? Moet gewoon een full (boxed) release zijn.
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    het is gewoon een hele 'goedkope' manier om nog even extra te cashen over de ruggen van je klanten.
    Nou moet ik wel zo eerlijk zijn nu, en dit is wel wat hypocriet, dat dit op zich mij niet van de aanschaf van de One zou weerhouden. Echter zou ik Forza 5 nooit met een stuur spelen omdat ik weiger om mijn Fanatec te vervangen. Het is idioot dat het ding dus wel werkt op de 360, PS3 en PS4 maar niet op de One.
    Goed, even hart gelucht weer.. hehe.. Killer Instinct is een hele toffe titel imo. In hoeverre het te Street Fighter achtig is geworden valt nog te bezien. Ik weet wel dat Maximilian Dood en wat pro's het spel hebben gespeeld op de E3 en dat die er toch wel over te spreken waren. Alleen het prijskaartje van de losse figuren? Daar is nog niets over bekend he
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Free to play, zodat je kan betalen voor extra characters of een ultra combo, als voorbeeld:

    Free to play
    - 3 characters (jago, sabrewolf en fulgore)

    DLC
    - Glacius, orchid etc etc etc
    - Kostuums
    - Bla bla....

    Voor mijn gevoel duurt het ook nog even voordat ie releases word. Ze zijn er te weinig bij stilgestaan. Ze geven ook geen releasedate of iets dergelijks vrij....
     

Deel Deze Pagina