Rock 'n Roll! Spel lijkt me wel interessant, maar ik hoop dat er genoeg mogelijkheden zijn, anders kan het wel snel vervelen denk ik.
Dit soort spellen speel ik nooit om zelf te creëren, maar om andermans creaties te spelen. Ik heb gewoon niet de fantasie en het geduld om iets goeds te maken.
[yt]_EIn3FkPdoQ[/yt] [yt]sqevcCrx4ag[/yt] Dulle heeft gewoon niet de Fiintasie om dit soort awesome dingen te maken.
Ik word in mijn omgeving heel vaak creatief genoemd. Dan zal het wel zijn dat ik het ben, maar gewoon een black out krijg zodra ik het tot uiting moet brengen?
Ik hoef iig geen kritiek serieus te nemen van mensen die hun personage, ongeacht geslacht of ras, altijd 'Jorrie' noemen.
Ik ben dan ook helemaal niet creatief dus dat klopt wel Ik ben al lang blij dat die naam nog beschikbaar is
Het probleem bij LBP vond ik iig altijd dat er altijd te veel opties waren en te veel dingen om te tweaken. Het duurde te lang om alles te leren; de werking van de verschillende soorten materialen etc, dat ik het gewoon opgaf voordat ik echt begon aan het creatieve gedeelte. De dingen die ik wilde kreeg ik gewoon nooit zoals ik het in gedachte had.
Ik begin niet eens aan dat soort dingen, ik weet toch wel dat ik na een paar objecten er geen zin meer in heb omdat ik toch wel weet dat het niks gaat worden
Leek me echt een tof spel waar je erg veel mee kon doen, alleen het is dus aangekondigd als F2P en als je dingen wilt uitbreiden moet je het kopen met microtransactie's :/
F2P? Hm, dat had ik niet meegekregen. Normaal ben ik daar wel een voorstander van, maar in dit geval niet. In een game wat zich richt op creatie en community moet je de middelen om te bouwen niet beperken.
We weten natuurlijk niet in hoeverre dit de mensen gaat beperken. Bij LBP kon je ook nog genoeg stuff er extra bij kopen.
Klopt wel, maar DLC in een betaalde game voelt toch anders aan dan een game wat volledig F2P is. Maar goed, afwachten dus. Misschien is het basis pakket heel uitgebreid.
F2P is tegenwoordig wel redelijk compleet & volledig. Vraag me alleen af hoe ze het hier gaan toepassen .
Hier een filmpje samen met Smartglass http://www.theverge.com/2013/6/13/4428336/project-spark-build-a-game-microsoft-sandbox
Weet je wat ik me net bedenk... Als ie gratis is op de Xbox One, zal ie ook gratis zijn op Windows 8! Tijdens het kijken van het filmpje begon ik steeds meer de Xbone te willen, totdat ik me dus dat bedacht. Dat bespaart me weer €500!