Smsje gekregen van Gamemania dat mijn Animal Crossing binnen was. Morgen ophalen en meteen maar Donkey Kong meenemen.
Helaas ik had mn 3ds al te vroeg geregistreerd dus kon ik de code van Rave niet gebruiken. Vandaag nog even een nieuwe game halen en dan heb ik 3 codes voor de nintendo actie. Ik vraag me alleen het volgende af.. 1 code heb ik van een maatje gekregen die donkeykong had gekocht. Kan ik straks als ik 3 codes heb toch nog de donkey kong versie downloaden zodat ik dat spel dan heb? zou tof zijn anders wordt het een andere.
Ik heb Animal Crossing gisteren bij Dixons besteld (met een € 5,- kortingcode: vad3rdag10). Is dan € 31,99. Best netjes.
Luigi voor 33 gescoord vanmiddag bij intertoys en ik kon inderdaad DK kiezen als downloadable game. Toch al een leuke lijst 3ds games nu: -MarioKart -Luigi's Mansion -Donkey Kong -Fire Emblem Ik kan de komende tijd wel even verder!
Ook Luigi's Mansion 2 gescoord voor €33, bij BartSmit. Helaas geen andere games om te registreren, dus een gratis game zit er voor mij niet in
Waarin krijg ik verdorie opeens zin in Animal Crossing. Ik weet verdorie niet eens precies wat voor soort game het is. Sims met beesten?
Daar kom je nu achter? MVP is Most Valued Poster. Enkel Fardo en Dulle hebben die ondertitel gekregen als dank voor hun eindeloze inzet voor de community. Dat was nog onder mijn bewind, dus al aardig lang geleden.
wtf gast, die ondertitel heb ik inmiddels al een paar jaar Kom je daar nu achter? Spoiler Het is een 'eretitel'. Ik verder geen extra powers. edit: Wat Matrix zegt dus.
Wordt tijd dat ik die ondertitel ook krijg. Dit hele forum is een rampenplan dat aan vernieuwing toe is en ik blijf maar terugkomen. Dat verdient respect
Gvd ik dacht nieuws te vinden hier. Zitten we allemaal Dulle te huldigen En Lethal heeft dezelfde titel. Dus meh