1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik doe hetzelfde, richt hem naar de muur en de camera en microfoon plak ik ook nog eens af met ducttape. Geen last van kinect hoor.
     
  2. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    idd breng ook gewoon een versie zonder die cam uit en leg die voor 400 in de winkel, dan blijven een hoop mensen bij xbox.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lees op Team Xbox forum net dat Microsoft een nieuwe game heeft getoond aan Adam Sessler van Rev3games. Hier zegt ie het

    [yt]0W0oRZym3V8[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat we niet zomaar 100,- bij willen betalen voor iets wat ik op mn muur richt. Guus je snapt ook niks.. en nee ik kom geen Gears
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Echt een weirde gast die Adam Sessler
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    8)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  8. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  10. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Oh, pardon dan, ik check dit topic niet zo vaak.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee andere topic. Maar prina feature idd. :)
     
  12. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik wacht het allemaal lekker af.... ik hoef er niet direct bij release boven op te zitten.
    Als beide consoles een tijdje op de markt zijn kies ik dan wel op basis van mensen hun ervaringen en reviews.
     
  13. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Pfff, sommige mensen moeten echt eens de discussie teruglezen voordat ze hier posten.


    Ik hoop echt dat M$ nog eens goed gaat nadenken over hun beleid.
    Ik ben echt een xbox fanboy maar de volgende generatie gaat het tot nu toe geen xbox worden.
    Als er een versie komt zonder kinect en games gewoon geruild en uitgeleend kunnen worden word het een One en anders komt er echt een PS4.

    Ik geloof er ook niks van dat we straks met 10 man onze games kunnen sharen. Heel dat verhaal staat haaks op de plannen die reeds naar buiten zijn gebracht en gaat ze bakken met geld kosten.
     
  14. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet hoe je jezelf een Xbox Fanboy kan noemen als je MS met M$ durft te schrijven... Kan je net zo goed $ony neer gaan zetten voor hun veel te dure laptops en tv's...

    Er komt geen versie zonder Kinect omdat op deze manier ontwikkelaars altijd rekening kunnen houden met het feit dat de sensor aanwezig is waardoor Kinect ook kan groeien qua mogelijkheden en functionaliteit.

    Een Xbox One zonder Kinect zou dus in feite een Wii U zonder gamepad zijn (en ja, je kan wel spellen spelen zonder gamepad maar wat is dan het nut van de Wii U ;-) ).

    Verder heeft de Xbox One de zogenaamde Family Sharing mogelijkheid waarbij je in feite met 10 mensen spellen kan delen door ze toe te voegen aan je familie. Phil Spencer heeft deze mogelijkheid al (volgens de thread op Neogaf) al bevestigd. En nee, ze gaan niet vragen om je geboortebewijs o.i.d. om te kijken of je wel echt familie bent.
     
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Een Wii U heeft nieuwe sequels/titels, betere specs, mooiere graphics en veel meer vernieuwing ten opzichte van de Wii ;)
    Vertel mij maar eens waar je die kinect voor nodig hebt bij bijv: CoD, Halo, BF4, titanfall en nog veel meer.
    Misschien alleen de commands maar dat maakt mij geen bal uit als het 100 euro goedkoper is. Het enigste wat ik me herinner is dat je bij de x360 bij ME3 je vrienden naar een plek kon commanderen, kan ook met de controller...
     
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar een Wii U is zonder de gamepad niet een vernieuwende console in vergelijking met de Xbox 360 en de PS3, dat bedoel ik er mee.
    Mijn grootste probleem met de Wii U is dat die gamepad zo log is, een gamestore bij mij in de buurt raadde toen de Pro controller aan. Natuurlijk is daar niets mis mee maar dan mis je eigenlijk het voordeel van de Wii U en kan je eigenlijk het spel voor iedere andere console gaan halen (in het geval van multiplatform titels, dat bedoelde ik er mee).

    De ontwikkelaars hebben nog niet bekend gemaakt waar ze Kinect voor gaan gebruiken bij die titels maar Voice Commands zou best logisch zijn. Bij Halo Anniversary Edition werkten ze best goed dus waarom niet.

    Bij ME3 kon je meer dan plekken commanderen maar ook hun krachten. Verder kon je ook de dialogen zo besturen. Ja, het is misschien een methode die wat langer duurt maar kan je wel wat dieper in het spel trekken.
     
  17. ElDorado

    ElDorado Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij bevalt het niet echt dat ik die kinnect uberhaupt aan moet hebben staan en er een live camera op mijn woonkamer gericht staat. Zeker met het laatste nieuws over PRISM. En ik ben er lang niet zeker van dat je dat ding op de muur kan richten. Hij moet je herkennen volgens mij.
     
  18. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook maar eerst af, en zie dan welke ik ga kopen. Ik ben er toch pas 1 nodig als Mirror's edge 2 uitkomt :+
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Xbox One Achievements:

     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Echt dat eerste gedeelte, weer zo overdreven Amerikaans. 'Woohoooo, yeah, woop woop. See what i did there, i am soooooo awesomely funny... ooh i broke my elbow once, fun fact' Meteen het beeld voor mij van een 35 jarige over-enthousiaste huppelkut in cheerleader outfit die eigenlijk inmiddels 2 maten te klein is.
    Maar;
    dit is wel tof. Mits die temporary boosts geen MP invloeden hebben.
     

Deel Deze Pagina