1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt slecht bezig de laatste tijd, blijf net in divisie 2, heb geen team dat echt fijn speelt. Mijn verdedigers kunnen niet normaal verdedigen en er wordt heel makkelijk tegen gescoord, en dan moet ik weer tegen David Luiz en Co en die houden alles tegen. Mijn middenveld ligt helemaal open en mijn aanval kan geen normale loopacties maken ofzo..

    daarom wissel ik de laatste tijd dus vaak van team, daardoor maak ik weer verlies door die EA tax...
    Iemand een idee voor een team of een speler om een team omheen te bouwen ofzo. Budget is rond de 350k
     
  2. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt geen dure spelers nodig voor een goed team, kijk maar op futhead daar heb je genoeg voorbeelden van teams voor een bepaald budget. Gebruik zelf dan ook luiz en kaboul daarbij, verder is mijn favoriete middenvelder diaby, groot en sterk, redelijk snel en kan goed schieten. Probeer verder opbouwend te spelen, balbezit houden is erg belangrijk.
     
  3. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt!

    Ik vind het juist leuk om wat duurdere spelers te gebruiken, zoals IF's en goedkopere TOTS. Ik probeer opbouwend te spelen, maar het lukt me toch nog niet echt. Ik speel meestal te gehaast en meteen naar voren de bal.

    Wat zijn de beste opstellingen voor balbezit spel?
     
  4. handige_har

    handige_har Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word zo gek van alle spelers die met hun snelheid veel te goed gemaakt zijn. Die remy en bent en e.d. zijn veel te goed gemaakt. zo, moest er even uit.
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind een opstelling met vleugelspelers fijn als je op balbezit wil spelen, aan de zijkanten ligt vaak de ruimte! Speelde zelf eerst 4-3-3 en nu al een hele tijd 3-5-2, speelt heerlijk met Bale & Maicon op de vleugels.
     
  6. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn vorm is de laatste tijd ook om te janken :'-(
    Vanmiddag m'n toch al bijna verrotte controller stukgesmeten nadat ik was gedegradeerd naar divisie 2 en daar de de eerste 4 op rij ook rij weer verloor. GGRR! :mad: Had ook ongelooflijk veel pech. Van de +/- 60 schoten op doel in de laatste paar potjes 4 doelpunten gemaakt ofzo. Steeds op de keeper schieten, de lat, de paal, net over, lopjes die op de lijn door een verdediger worden weg gehaald enz.. Frustrerend! (en dan begin je al gefrustreerd een nieuw potje waardoor je ook al niet echt beter gaat voetballen..) In het begin was ik volgens mij best goed en won vaak de titel in div 1 maar dat is zeldzaam geworden. Lijkt alsof ik steeds slechter ga spelen haha. Ga denk ik ook maar weer opnieuw beginnen met de basic BPL spelers. Diaby, Luiz, Kaboul, Cabaye enz.. Heb alles weer verkocht (Lucas met 100k winst :) )
    Zo de stad ff in om weer een controller te scoren :D

    Heb je bij 352 nog steeds 9 chem als je bijv Maicon op RM zet? Dacht dat die bug was verholpen..?
     
  7. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk word echt helemaal gek van die Esswein. Echt onbegrijpelijk hoe een 75 rated speler zo ongelofelijk goed speelt. Iedere keer als ik tegen hem speel duwt hij me verdedigers van de bal en is zowat iedere schot op doel gelijk een doelpunt. Als ik me filmpje af heb ga ik ook gelijk een ander team nemen want met zo'n hoge team met veel TOTS spelers is echt facking irritant. Als je een keer verliest altijd een bericht en iedere herhaling moet ik 36 keer bekijken na een 30 seconden lange shush als celibration.

    Hoe duurder je team hoe irritanter mensen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  8. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  9. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    daar heb je gelijk in. alleen gebeurt soms ook gewoon als je een (laag) overpowered tem gebruikt.
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Iemand die voor een bedragje 20-30k wil spelen?
     
  11. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, soms. Met het vorige team leken spelers veel minder verdedigend te spelen en hoefde ik niet naar iedere replay te kijken. Je hebt er altijd wel wat tussen zitten, maar met dit team wat ik nu heb is het gewoon echt de hele tijd zo. Ik vind het niet eens meer leuk om nog te spelen met dit team, maar anders zou alles voor niks zijn geweest dus zet ik nog ff door.
     
  12. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou toch ook gewoon proberen door te zetten. Anders is het echt wel zonde van al die gespaarde muntjes.

    Btw zullen we nog een keer potje doen op manual? (Stuur dan even een pm)

    edit: wat is de beste manier om dit team af te maken?
    http://www.futhead.com/fifa/squads/12037880/

    ik dacht zelf aan dit:
    http://www.futhead.com/fifa/squads/12039033/

    wat zou dan nog een goedkope betere speler voor nani kunnen zijn?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  13. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij opgevallen dat een team van bijvoorbeeld 15k beter speelt dan een team van 150k. Ik heb nu een goedkoop ligue 1 team en een goedkoop Bundesliga team (zonder Esswein) maar die teams spelen gewoon goed.

    Koop ik een duur team en dan speelt het totaal niet goed, verdedigers lopen alle kanten op, kunnen niet normaal verdedigen. Geen loopacties van de aanvallers enzo. Dat is wel jammer want het heeft nu niet zoveel zin om een duur team te maken, Ook al is dat wel de bedoeling in UT
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb van de week TOTS Busquets gekocht voor 170.000 gekocht, dacht dat dat een goede prijs was, inmiddels gaat hij echter voor ongeveer 110.000 weg :+

    Kan ik het beste nu mijn verlies pakken, of is er een kans dat de prijs binnenkort weer omhoog gaat?
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wegens het stoppen met Ultimate team doe ik al mijn coins weg (+- 2 mln), pm mij als je een aanbieding wilt doen.
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  18. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt nogal voor de hand met zijn pace
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Was achteraf idd niet slim, maar zal hij zo goedkoop blijven?
     
  20. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een Bundesliga team gemaakt, maar ik vind het middenveld en verdediging nog niet geweldig, te aanvallend en vooral de backs.

    Mijn team is

    Schurle--Reus--Robben

    Kroos--Gundogan--Gustavo

    Alaba--Boateng--Santana--Pischek
    Wiese

    Pischek is vooral te aanvallend.

    Maar wat zou ik verbeteren? Budget is nog zo rond de 120k.

    Alvast bedankt :)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013

Deel Deze Pagina