Unlockable cities in Midtown Madness 3 roddel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fireballs_nl, 9 jul 2003.

1. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, tijd voor een vette roddel. Kheb er tijdens het spelen al meer mensen iets over horen zeggen:

Actueel is het unlocken van een missie van Castle Wolfenstein via Live die al op de dvd stond. Dit zou ook bij Midtown Madness het geval kunnen zijn: dat er de klassieke steden van Midtown Madness (1 of 2) erop staan om te unlocken door een via Live een patch te downloaden.

Die zouden juist te groot zijn om even te downloaden en staan al op de DVD. We zouden deze info kunnen vinden op IGN (zelf niets gevonden) Ik zelf geloof het niet...maar het blijft een lekkere roddel! Wat denken jullie? 8)

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Eigenlijk zou iemand met een modchip moeten kijken wat er allemaal op de dvd staat... Misschien dat je er iets van begrijpt...

3. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    op xboxlive gaan roddels nou eenmaal nogal snel... ik ben bang dat dat het dan ook is...

4. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad ja,zo zijn de levels van wolfenstein ook gevonden.

Het maakt mij weinig uit eigenlijk.
    Tuurlijk is het grappig als we nog 2 steden krijgen,maar als dit op net zo,n manier als de wolfenstein levels unlockt moet worden,is het eerder gaar dan leuk nietwaar?

Iets wat op de disk staat hoor je tekrijgen zodra jij je 60 euro op de toonbank van de winkel pleurt,en niet pas weken/maanden na je aanschaf.

Toch vind ik safe wel een aardig level hoor :)

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop ontzettend dat san fransisco en chicago er misschien nog opzitten:D, mét openstaande bruggen.

6. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die bruggen waren inderdaad erg cool! 8)

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, is inderdaad wel vet. Maar ik denk dat ze toch gewoon gedownload zullen moeten worden en niet op de disc staan. Het is immers van Microsof Studios. Ik denk dat ze hun xboxers niet gaan naaien hoor. Microsoft heeft al een negatieve naam, dit zullen ze echt niet doen. Wat is het probleem om die stad te downloaden? Ook al duurt het 10 minuten, wat is het probleem?

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik wil die steden op zich wel maar ga er maar vanuit dat die steden er lang niet zo goed uitzien als de steden van mm3

9. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dit hoor ik wel meer, ook zoals XBW reageert op een unlocked level bij Castle Wolfenstein....geef eens goede argumenten waarom je je dan genaaid voelt...ik snap dat namelijk echt niet. Je hebt iets gekocht en dat krijg je, dat er hidden features op (zouden kunnen) zitten als cheats, nieuwe auto's levels is natuurlijk niet iets wat je meteen verdient! Ik zou dit eerder zien als een mooie verrassing!

10. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    en wat d8 je van die mensen die geen live hebben ?
    Die hebben er dus wel voor betaald maar die krijgen het niet!

11. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met je eens. Je hebt betaald voor het spel zoals het gepresenteerd is. Eventuele extra's (laat staan dat het waar is) weet je dus niet en koop je dan ook niet.

Dat er (op de doos) zaken als Content Download op staat geldt dan ook alleen (exclusief) voor de mensen die Live hebben (in eerste instantie, want later zijn ze ook offline te krijgen als men dat wilt / als je geluk hebt). Dit heet marketing. 8)

Dus je kunt niet klagen voor iets wat je niet weet dat je het had, aangezien je het daarvoor niet betaald hebt :+

Straks krijg je ook mensen die klagen dat ze niet online tegen elkaar kunnen spelen terwijl ze geen Live hebben gekocht. Ja duh! (en dan bedoel ik niet het CC verhaal en zo en het niet financieel kunnen aanschaffen, maar weer de kreet: ja maar, ik heb dat niet...ik wil friends toevoegen maar heb niet eens een internetverbinding....) |:-

Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ff gekeken op de dvd wat erop staat, kan alleen van paris en washington de steden vinden, ze zijn ieder btw 150 mb

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe kun je dat zien:confused:
    Lol8)---> I suspect something

14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    jammer :mad:

:9

Edit: hij heeft een modchip, daarmee kan je ftp-en naar je xbox en kijken wat er op de verschillende schijven staat. Een vriend van mij heeft het ook, ik ga zo naar hem toe en neem ff MM3 mee, ik zal ook nog ff de dvd doorpluizen:D.

15. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    misschien in ze dvd-rom gedaan van ze pc

16. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee die zegt eerder: doe er nou wat in, er zit nix in! Echt waar, alsjeblief...nix dus

17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    lol van zijn pc :);)

Deel Deze Pagina