Ok, tijd voor een vette roddel. Kheb er tijdens het spelen al meer mensen iets over horen zeggen: Actueel is het unlocken van een missie van Castle Wolfenstein via Live die al op de dvd stond. Dit zou ook bij Midtown Madness het geval kunnen zijn: dat er de klassieke steden van Midtown Madness (1 of 2) erop staan om te unlocken door een via Live een patch te downloaden. Die zouden juist te groot zijn om even te downloaden en staan al op de DVD. We zouden deze info kunnen vinden op IGN (zelf niets gevonden) Ik zelf geloof het niet...maar het blijft een lekkere roddel! Wat denken jullie?
Eigenlijk zou iemand met een modchip moeten kijken wat er allemaal op de dvd staat... Misschien dat je er iets van begrijpt...
Inderdaad ja,zo zijn de levels van wolfenstein ook gevonden. Het maakt mij weinig uit eigenlijk. Tuurlijk is het grappig als we nog 2 steden krijgen,maar als dit op net zo,n manier als de wolfenstein levels unlockt moet worden,is het eerder gaar dan leuk nietwaar? Iets wat op de disk staat hoor je tekrijgen zodra jij je 60 euro op de toonbank van de winkel pleurt,en niet pas weken/maanden na je aanschaf. Toch vind ik safe wel een aardig level hoor
Haha, is inderdaad wel vet. Maar ik denk dat ze toch gewoon gedownload zullen moeten worden en niet op de disc staan. Het is immers van Microsof Studios. Ik denk dat ze hun xboxers niet gaan naaien hoor. Microsoft heeft al een negatieve naam, dit zullen ze echt niet doen. Wat is het probleem om die stad te downloaden? Ook al duurt het 10 minuten, wat is het probleem?
ik wil die steden op zich wel maar ga er maar vanuit dat die steden er lang niet zo goed uitzien als de steden van mm3
Dit hoor ik wel meer, ook zoals XBW reageert op een unlocked level bij Castle Wolfenstein....geef eens goede argumenten waarom je je dan genaaid voelt...ik snap dat namelijk echt niet. Je hebt iets gekocht en dat krijg je, dat er hidden features op (zouden kunnen) zitten als cheats, nieuwe auto's levels is natuurlijk niet iets wat je meteen verdient! Ik zou dit eerder zien als een mooie verrassing!
en wat d8 je van die mensen die geen live hebben ? Die hebben er dus wel voor betaald maar die krijgen het niet!
Ben ik niet met je eens. Je hebt betaald voor het spel zoals het gepresenteerd is. Eventuele extra's (laat staan dat het waar is) weet je dus niet en koop je dan ook niet. Dat er (op de doos) zaken als Content Download op staat geldt dan ook alleen (exclusief) voor de mensen die Live hebben (in eerste instantie, want later zijn ze ook offline te krijgen als men dat wilt / als je geluk hebt). Dit heet marketing. Dus je kunt niet klagen voor iets wat je niet weet dat je het had, aangezien je het daarvoor niet betaald hebt Straks krijg je ook mensen die klagen dat ze niet online tegen elkaar kunnen spelen terwijl ze geen Live hebben gekocht. Ja duh! (en dan bedoel ik niet het CC verhaal en zo en het niet financieel kunnen aanschaffen, maar weer de kreet: ja maar, ik heb dat niet...ik wil friends toevoegen maar heb niet eens een internetverbinding....)
ik heb ff gekeken op de dvd wat erop staat, kan alleen van paris en washington de steden vinden, ze zijn ieder btw 150 mb
jammer Edit: hij heeft een modchip, daarmee kan je ftp-en naar je xbox en kijken wat er op de verschillende schijven staat. Een vriend van mij heeft het ook, ik ga zo naar hem toe en neem ff MM3 mee, ik zal ook nog ff de dvd doorpluizen.