Zou een fijne toevoeging zijn, en als ze toch bezig zijn... maak dan het hele ding maar backcompatible, of op z'n minst met alle gedownloade games?
The Witness en Warframe komen idd naar de PS3. Project Spark staat in het lijstje Wou alleen even duidelijk maken dat er in het eerste jaar van de PS4 nog genoeg first party en third party exclusives uitkomen die nog niet zijn aangekondigd. Tenminste als we Sony mogen geloven. Op launch day brengen beiden consoles ongeveer evenveel exclusives uit. En in het eerste jaar komen er ook ongeveer evenveel exclusives uit voor beiden console. Het enige verschil is dat MS vrijwel alle exclusives al heeft aangekondigd. En Sony niet... Op sommige forums wordt dit gezien als minpunt. Maar als Sony zich aan zijn woorden gaat houden....waar maken sommige mensen zich dan druk over ? Die games komen er wel..
Je snapt toch wel dat dit een kwestie van smaak is? Ik heb de afgelopen jaren echt buiten forza niks interessants op de 360 gezien. Dus ook al maakt MS een push met grotere lineup als Sony, blijf ik erg sceptisch. Bovendien vind ik sony met Last of us, Beyond en evt. GT6 echt sterke games hebben dit jaar. Ik zie voor de PS4 en XBone nog niks wat me overgehaald, maar sony heeft wat mij betreft de afgelopen jaren een sterkere indruk gemaakt.
Maar momenteel wel. Ook al is het timed "exclusive" als je alleen naar consoles kijkt. Denk dat vanaf TitanFall 2 de game ook naar PS4 komt.
Ik kan alleen voor mijzelf spreken maar als Sony dezelfde achterlijke regels had als MS dan was ik net zo negatief over ze geweest. En als beide met deze onzin waren gekomen dan was de kans zeer groot geweest dat ik helemaal geen next-gen zou kopen. Het is niet zo dat het plots hip is om MS/Xbox te 'haten', het is iets waar ze het nu zelf naar gemaakt hebben. In dit geval ben ik het met je eens. Vergelijkingen met de Sony, tja plus en min punten tegen elkaar overzetten, prima en logisch. Dat plaatje gaat nergens over. Trouwens, nog wat punten gemist als; Comes with a controller, able to play blu-rays. edit, egh.. wacht. bedoelde je het filmpje of het plaatje?
Maar Marcus heeft wel gelijk (zoals altijd!) en daar gaat het om! Edit: oh had dat plaatje niet gezien dacht dat je het over de video van Annoyed Gamer had.
Helemaal mee eens, ik weet nu nog steeds niet of ik voor next-gen ga. Ik dacht namelijk altijd al hoe kan MS al die restricties opleggen, sony die zal daar dan wel in mee gaan. Heeft mij eerlijk gezegd wel verbaasd toen dat nieuws naar buiten kwam, maar het was wel een positieve verassing
Wat een rare vraag..... Ja natuurlijk. En net als bij de Xbone, zul je dan ook mensen tegenkomen die bij de PS4 alles bleven goedpraten, en de console verdedigen. Die fanatieke fanboys hebben beide kanten.
Ach wat leuk, ze kunnen eindelijk een keertje counteren. Maar 'Instantly' voor 1 persoon ja, de rest moet op hun beurt wachten. Het is een mooie feature van de Xbone (), maar niet mooier maken dan het (al) is.
Kun je jouw ps4 schijfje dan kopieëren? Die kan maar door 1 persoon gespeeld worden. Xbox One games door de eigenaar + een vriend.