Weet iemand of de Fifa14 limited edition ook in Nederland te pre-orderen is? Ik zie tot nu toe alleen maar de normale, de ultimate en de collector. Bij die Limited edition krijg je namelijk 24 premium golden packs, stuk beter dan die 24 normale packs bij de ultimate edition, waar toch nooit wat leuks in zit.
Is het mogelijk om het email adres te bekijken waar je mee ingelogd bent op fut op de xbox? ik wil namelijk ook gebruik maken van de web-app maar helaas weet ik mn email niet meer!
Staat in het fifa menu ergens bij mijn fifa online en dan mijn account ofzo. Is wel ergens te zien iig.
Ughhh..... Nu heb ik mn email gevonden (stond dus onder XBox Live) en heb ik op wachtwoord opvragen gedrukt, krijg ik geen email ook niet in mn spamfilter!! Jammer dit want wil graag de web app gebruiken
Als het goed is kun je FIFA14 wel pre-orderen bij Gamemania, maar dan later pas. FIFA13 kon je ook bij de Gamemania pre-orderen vorig jaar.
weet iemand hoe ik dit team af kan maken? http://www.futhead.com/fifa/squads/12107060/ het hoeven niet per se eredivisie spelers te zijn. budget 200k het liefst een snelle lm
CDM zou ik IF De Guzman doen of IF Felaini. LM zou ik Bale of Nani doen. CV: Kompany of IF vertongen.
Moet je even kijken, ik denk niet dat je SIF fellaini en SIF vertongen kunt halen als je Bale haalt, anders wel. Maar er zit opzich niet zoveel vershil tussen volgens mij.
Denk wat later. Een dag voor de release zullen de postorderbedrijven de games wel gaan verzenden maar ik bestel nooit wat uit de UK dus heb geen idee hoe lang dat duurt. Zal wel tot max. een week na de releasedatum zijn.
Nieuwe review van een 2+ miljoen coins team De gameplay met een liedje eronder voor degene die mijn Engels niet willen horen
dat is voor iedereen anders, Aguero en Rooney heeft iedereen al, IF suares lijkt me ook wel wat. (Wel de Inform of tots lukaku benteke)