Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies.. maar dan hoef je niet de game op te halen.. En MS aanhangers maken het veel mooier dan het is, omdat het de enige positieve feature is. Maar ja, dan krijg ik weer een stel kinderen hier die komen klagen over dat ik dat zeg.

    Leuker is als ik een vriend van me vraag, hey ben je klaar met die game die ik je heb geleend want ik wil hem verkopen. Kan dat alleen bij selected retailers straks, have fun met je Xboner game waar je 20 euro krijgt voor een game die net een week oud is.

    Bullshit :"D
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Je bedoeld gelimiteerd aan een x-aantal mensen terwijl ik een schijfje uit kan lenen aan zoveel mensen als ik wil ;)

    Het is een leuke feature verder hoor en imo was het zelfs een geweldige feature geweest als het zonder de verdere limieten was gebracht.
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerlijk gezegd dat er nog een addertje onder het gras zit.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik twijfel daaraan. Ik denk dat dit een stap in de goede richting is. Alle commotie doet MS echt wat en dit is aan de hand daarvan aangepast.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik zie het al voor me...

    Wil je straks Watch Dogs na een week verkopen... ben je verplicht om naar de GM te gaan..... geven ze je er maar €20 voor.

    En MS don't give a shit....
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het gevoel dat hier op Xboxworld meer PSfan boys zijn gekomen. Nu MS het zwaar heeft verneukt.





    Controller van de Xbox is beter dan die van Sony. Kan voor stellen als je veel gebruikt maakt van 2ehandse games, dat je een overstap maakt naar een PS4.







    Omdat MS en verkeerde kant op gegaan is is er nog geen reden om MS de grond in te stampen. Maar hier blijkbaar wel..
    Ik neig nog steeds om voor de Xbox One te gaan! Speel met plezier nog altijd op mijn vertrouwde 360.






    Hoezo rare vraag? Ieder stampt de Xbox One de grond in.. Vroeg mij af of het andersom ook ging gebeuren.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik zou daar momenteel bij MS ook niet van opkijken als er meer bij komt. Alleen dat moeten we nog zien. We merken het wel, nu zoals het lijkt is het wel een leuke feature, met limieten.
     
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh?
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Is toch duidelijk? Wil je zeggen dat de PS4 Duelshock4 controller super veel verbeteringen heeft gekregen?
    MS blijft de beste controller hebben.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Controller is beter? VIND jij.. Ik ken ZAT mensen die de controller van de PS prettiger vinden.. Ik zelf niet, maar is enorm subjectief.

    Plus, omdat MS de verkeerde kant op is gegaan is nog geen reden om ze in te grond te stampen :"D... JAWEL?
     
  11. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het heel redelijke limieten.
    Logisch dat niet al je vrienden de games tegelijk kunnen spelen. Dan kopieer je het spel... Dat kan met de ps4 ook niet.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb maar geen medelijden met Microsoft hoor, dat is nergens voor nodig. ;)
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee is niet duidelijk, DS3 vind ik zelf beter in de hand liggen dan de Xbox controller.
    DS4 nog geen idee en jij ook niet.

    Dat jij de controller van MS beter vind is JOUW mening, dat mag je ook vinden.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als jij kritiek op hun DRM beleid, onduidelijke berichtgeving en alle andere rare meuk waar ze mee komen de grond in stampen vind dan zeg ik dat je misschien een iets te roze bril op heeft ten opzichte van MS. Aan allerlei kanten wordt je beperkt in hoe je jouw eigen spellen speelt met de One en daar mag terecht over geklaagd worden imo.
    Er waren genoeg mensen positief over hun game reveal b.v. Dat sharen is ook een leuke feature (iets teniet gedaan door wat DRM regels). Alleen op heel veel vlakken komen ze gewoon met domme dingen op de proppen.

    En ik speel ook nog met veel plezier op mijn 360. Maar mijn loyaliteit gaat alleen maar zover zolang de console maker ook loyaal is aan mij. En dat is nou net het probleem met de One.

    maar bij de PS4 kan ik die disc eindeloos uit blijven lenen, dat is dus weer iets wat niet bij de One kan. Zo'n limiet bedoel ik.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan.. smaken verschillen inderdaad, maar de PS controller is lomp en voel te klein en licht aan. PS4 controller ziet er bijna het zelfde uit.. Verwacht niet veel veranderingen.

    Was sony maar de verkeerde kant op gegaan. Lijkt wel dat iedereen Sony de hemel in het prijzen is.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat mij er meer om dat over het algemeen prima gesproken wordt in dit topic. Maar om de zoveel tijd moet er weer even geflamed worden... dat is helemaal niet nodig.

    Ik doelde overigens op de afbeelding, het is niet Xbox One vs een steen topic :+.
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Kopen jullie een console voor een controller of voor de games ?

    Just asking...

    Beide controllers vind "IK" trouwens gewoon lekker spelen. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
     
  18. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit laat dan zien dat je een Fanboy ben.

    En ohja de controller DS4 is iets groter...
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zelf voor de games, al vind ik beide controllers fijn met een voorkeur voor DS.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik koop een console in eerste instantie voor de games. Nu ik al redelijk wat MS producten heb wil ik ook graag de nieuwe console, daarbij komt ook nog eens dat ik de 360 controller veel fijner vind dan de ps3 controller. (merk ik nu wel weer tijdens het spelen van The Last of Us)

    Momenteel vind ik de line-up beter van de Xbox dit gecombineerd met de controller is voor mij de keuze vrij makkelijk. Over een paar jaartjes komt die Ps4 hier ook wel.
     

Deel Deze Pagina