1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Sorry alvast, maar dit is echt kolder.
    Het enige wat Sony doet is geven wat de gamers willen. Het enige wat MS op dit moment doet is loyale gamers, zoals jij, een virtuele klap in het gezicht geven.
     
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik had ook liever gehad dat sony de verkeerde kant op was gegaan, aangezien ik een groot halo fan ben. Had mij toch een stuk beter uitgekomen:p.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoezo? je kunt nu toch ook een Xbone bestellen en over een tijdje Halo halen?
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het was beter geweest dat MS de goeie kant uitging. Maar ik heb eigenlijk alleen maar een probleem met die 24 uur online check, was het 1 keer in de week geweest, dan was het al stukken chiller geweest. Al is de share functie wel erg tof.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Mag blijkbaar niks negatiefs zeggen over Sony? :+ En word al fanboy genoemd.






    Dus wil zeggen dat ik voor een Sony console moet gaan kiezen, om loyaal tegenover sony te blijven?
    Als iedereen dit doet dan verkoopt MS bijna geen 1 console meer..
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, je krijgt in ieder geval niet de prijs die het waard is.

    Over de DS4, ik heb toch al diverse berichten gelezen dat die een stuk beter in de hand ligt dan de DS3. Dus daar maak ik me geen druk om. Xbox controller is wel beter denk ik, maar ik vind het geen reden om op basis van de controller voor een bepaalde console te gaan.
     
  7. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    volgens mij is het meer zo dat sony alleen nog zegt wat gamers willen. maar dat er in de komende maanden nog wel wat naar buiten komt wat voor opschudding gaat zorgen.

    bijv: nee, wij zullen je games nooit gaan controleren of die wel bij het goede account zit... dat laten we aan de makers over.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Had DS3 gisteren nog in mn handen.
    Wat een kloteding. Kan nergens mn vingers aan de achterkant kwijt, hele ding houdt gewoon kut vast...pookjes dicht tegen elkaar aan onderkant? :+
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jij snapt er vrij weinig van zo te lezen.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee nu zoek je het zelf dat je fanboy wordt genoemd. Boeie als MS niks verkoopt. Ik zie jullie ook niet klagen over de verkoop van de wii u en een wii u aanschaffen
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nou opmerkingen als "was Sony maar de verkeerde kant opgegaan" komen best fanboy achtig over.

    Dat is overigens geen probleem hoor.
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Leis, de DS4 is ook groter dan de DS3. IGN had volens mij een filmpje waar ze beurs bezoekers gevraagd heben wat ze er van vonden. De meeste vindende DS4 de xbone controller evenaren.
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind imo wel triest dat er alleen maar door gezeikt wordt op alle negatieve punten. En de positieve punten, hoor je niemand over. Echt heel erg zielig eigenlijk (ook van die NeoGaf luitjes).
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013
  14. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    we will see ;)

    Op dit dit moment wacht ik gewoon rustig af wat er gaat gebeuren in game-land.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Volgens mij heb ik jou nooit fanboy genoemd? Als er iets negatiefs is met de PS4 dan wil ik dat ook zien en horen en dan wil ik ook weten wat anderen ervan vinden. De launch line-up van Sony is wat magertjes b.v.
    Maar ook ik ben zelf aan geen enkel merk zomaar loyaal. Ik heb nu de PS4 in pre-order staan, maar express bij een winkel waarbij ik geen aanbetaling hoef te doen en het vrijblijvend is. Want als Sony het in hun kop haalt om met MS-achtige regels te komen dan gaat die pre-order gewoon weer weg.

    En 'so what' als MS geen enkele console meer verkoopt? Dat is dan toch hun eigen schuld. Koop een console voor de games, een controller die je beter ligt, etc. maar niet omdat het van MS, Sony of Nintendo is. Want dan kunnen bedrijven juist die achterlijke regels doordrukken wat MS nu probeert te doen.
    Maak een weloverwogen keuze, want het gaat over veel geld. Het is wel leuk dat er nu een beeld is dat mensen blindelings Sony volgen, maar het zijn juist veel mensen die niet blindelings MS volgen en het niet eens zijn met die restricties die overstappen.
     
  16. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Dit klopt niet. Bij de ps4 kun je de game verkopen zonder fee. Bij de xbox one alleen sharen met 10 familie leden, Ik denk ook dat die 10 mensen voor altijd vast staan.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Games controleren of je bij het goede account zit moet van Sony of Microsoft zelf vandaan komen. Een uitgever kan niet bepalen dat er een 24 uurs check moet zijn bij Sony, omdat Sony zo'n systeem niet hanteert. Microsoft doet dat wel. Een uitgever kan hoogstens bepalen om een Online Pass toe te voegen voor de online multiplayer, maar de offline singleplayer kan nooit geblokkeerd worden. Het hele punt van Sony is juist om je niet te verplichten om online te zijn. Die keuze is aan jezelf. Wil je gewoon offline gamen, dan speel je gewoon de offline SP. In dat opzicht komen er geen beperkingen.
     
  18. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is één grote circlejerk. Iedereen die vanaf het begin al tegen de One was (omg set-top-xbox!) valt enorm hard over elk ander minpunt. Vette games en ander goed nieuws wordt genegeerd.

    Interview met Major Nelson. Hij zegt dat je nog wel singleplayer kunt spelen as je gebanned bent
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kan aan mij liggen, maar naast al die negatieve punten, he ben we niet veel positiefs gehoord? Bij Sony ook niet echt, maar die zet gewoon weer een goede console neer met goede specs.
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hij doet net of de xbox one exclusives de beste games ooit zijn.
     

Deel Deze Pagina