1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee man, wat jij wil en zoekt in een nextgen console past goed bij de PS4. Prima toch. Dat de meerwaarde en restricties van de Xbone je dan niet aanspreken, kan ik inkomen.

    Hoe ik tegen mijn game / entertainment beleving aankijk en de vriendenkring die ik heb, is voor mij (onder voorbehoud) de Xbone aantrekkelijker. Ook niks mis mee.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Toch vet als je straks forza speelt en skype aan hebt staan en diegene waar je tegen rijdt ook, en dan gruwelijk eruit rijden, en je tegenstander ziet doordraaien :) dat lijkt me als gamer wel lache toch
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat hoeft van mij nou ook weer niet, ik vind voice-only prima, camera is voor mij geen meerwaarde.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind die voice feature nu wel het tofst eigenlijk. Gewoon Twitch broadcast roepen en bam het is er. Of hetzelfde met die upload cinema ding.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou je zou maar een ban krijgen als je dat doet! :+

    edit, doet ie even stiekem editen.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Scenario's verzinnen? 8)

    Het enige wat jij constant doet is de XBOX-One afkraken ... prima hoor, geeft ook helemaal niks. Het word alleen erg vervelend dat je nooit is iets kan onderbouwen :+ Ook al zeg je van wel ... we weten nu onderhand wel dat je voor de PS4 gaat... cut the XBOX-One some slack, k? :b:

    Anyway, heb nu alles een beetje gelezen. Alle geruchten, alle games bekeken... en ik moet zeggen, ik neig nu meer de PS4 kant op. Dan wacht ik maar 6 maanden op Titan Fall of COD-DLC.

    Er zijn zoveel dingen waarin Microsoft gewoon finaal de plank heeft misgeslagen. Gewoon niet leuk meer. Allemaal leuk en aardig dat ze voorlopig de betere exclusives hebben ... maar dan nog? Van de NVIDIA-kits die ze gebruikte op E3 tot en met de DRM aan toe ... het word er allemaal niet beter op. Prima dat Microsoft hun poot stijf houd en hun policy naar binnen drukt maar ze kunnen, imo, wel rekening houden met de gamers die ze groot hebben gemaakt.
     
  7. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Je kan je 360 aansluiten op de one en dan de one features gebruiken met 360 games. Ik vraag me af of je dit ook met de ps4 kunt doen. Zou wel grappig zijn.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha my bad.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je geen argumenten kan vinden in mn posts ligt dat aan jou. Ik ga hier niet meer op in. Is echt treurig dat je niet kan lezen.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    'je hebt toch een mobiel' is geen argument, dat slaat eigenlijk nergens op 8)
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik vraag mij nog een beetje af hoe goed die voicerecognition gaat werken. Werkt het b.v meteen hier in Nederland straks? Of gaan ze iets raars doen dat alleen Nederlands en niet Engelse spraak supported is (was zoiets toch ook met de 360 kinect?)
    Wil hiermee helemaal niet beweren dat het niet zou werken, de One kinect is een stukje geavanceerder. Maar een beetje sceptisch ben ik wel. Presentatie van de One is niet echt een graadmeter hiervoor helaas.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind ik wel, want die ligt altijd naast me en daarom hoef ik die features niet zoals bellen enzo? Als ik iemand snel wilt spreken whatsapp ik diegene even snel? En dan gaat ook de game op pauze, dus voor mij hoeft het niet tegelijk. "Is toch geen argument" is dus ook weer subjectief.

    Daar wachten we nog steeds op hier in Nederland. Ben ook benieuwd of iedereen straks Engels moet gaan praten tegen dat ding.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik denk dat het gewoon Engels is, Nederlands zal wel voor geen meter werken, zoals met alles zo. Bovendien praat ik liever Engels tegen dat ding dan Nederlands, weet niet waarom :+
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Lijkt mij het meest logisch. Alleen dan moet dat ding nog steeds wel NEngels verstaan ;). Meeste mensen praten Engels met een NL accent, hoe gaat de kinect hiermee om?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zolang het geen steenkool Engels is lijkt mij dat het wel te doen is.

    Oja, ik weet nog wel zo'n filmpje dat Kinect Iers/Schots niet verstond :lol:

    Oh wacht, dat was Siri van de iPhone :+
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kinect nu heeft toch alleen Engels, Spaans, Japans, Duits en Italiaans?
    Van mij mogen ze het lekker in het Engels houden hier in Nederland. Want Nederlands klinkt gewoon lame. ;)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet je hoeveel mensen hier in Nederland geen Engels kunnen. Zou jammer zijn als zoiets dat zo geavanceerd is niet in het Nederlands kan straks.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Klopt, Nederlands hoort er wel gewoon in voor de mensen die het niet kunnen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze kunnen toch ook gewoon Twitch zeggen dat is ook Engels? :+
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hoezo, niemand zit te wachten op Kinect, toch?
     

Deel Deze Pagina