Haha, die heb ik ook gehaald, was ik ook echt trots op, want het expert level van minesweeper is FUCKING MOEILIJK!
Juultje had me al eens ingehaald Heb Black Ops 1 nog liggen, maar die is zo verdomd lastig op Veteran
Psst, Shuffle Party is ook gratis op Windows 8! Niet doorvertellen aan Juultje! En koop gewoon Rayman Jungle Run. 2,50.
Ik vind zeker van wel. Je weet hoe de gameplay in elkaar zit? Niet dat je een volwaardige Rayman game verwacht. Rocket Riot (1,70) en Samurai vs Zombies (gratis) vond ik ook de moeite waard.
Rocket Riot heb ik op de 360 wel, niet dat ik daar toen iets van snapte (Hm, heb er ook nog 0 achievements voor gehaald ), Samurai zal ik even naar kijken. Rayman misschien ook, want die is awesome. Is de gameplay daar anders dan?
Het is meer een endless runner (behalve dat het niet endless is). Rayman rent vanzelf, jij moet op tijd springen, slaan etc om de obstakels te vermijden en om zoveel mogelijk lums te verzamelen. [yt]m6-KlL0BPbo[/yt]
Ik zou die game nog wel een 2e keer kopen, als ie bv op de 360 of Vita zou uitkomen. Zit ook nog steeds op die nieuwe levels te wachten waarvan ze zeiden dat ze 'soon' zouden komen
Huh? Loopt ie met Android in slowmotion dan? Ik heb alle achievements, op 1 na, dus zo moeilijk kan het niet zijn.
Nee, meer de toetsen die je allemaal moet indrukken op het laatst Maar dat maakt eigenlijk ook niks uit, laat maar
Thanks Want Spaulding gaat wel erg hard nu steeds Wel de twee moeilijkste chievo's van Rayman Origins gehaald, wat een hel!!Maar zo voldaan gevoel erna *)